Ellen Buvarp

Telefonnummer69 25 00 3169 25 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lilleeng 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss

Siste vurderinger av Ellen Buvarp

Fantastisk lege og "klok kone"

Lege: Ellen Buvarp Skrevet

Føler meg meget ivaretatt. Aldri hatt en bedre gynekolog. Varsomme undersøkelser, Tar hensyn og gir tillit. Lyttende og empatisk. I tillegg til å være en fantastisk lege, gir hun også kvinneråd som har vist seg veldig effektive. Kan ikke få fullrost henne nok. Håper hun har praksis i maaange år enda! Jeg elsker at hun er en klok og moden kvinne som gir deg trygghet og stiller gode, åpne spørsmål når du trenger hjelp med å forklare . Ellen for president!

Styr unna

Lege: Ellen Buvarp Skrevet

Lite imøtekommende, ustabilt humør og dårlig kommunikasjonsevne blant "eldre" generasjon.

Føler besøket var veldig ubehagelig.

Lege: Ellen Buvarp Skrevet

En fantastisk dyktig og hyggelig lege som absolutt vet sitt fag. Både jeg å min kone har brukt Buvarp I noen år nå å vi er virkelig fornøyd. Hun kan virke virke veldig direkte men hun har bare pasientens beste i tankene.

En super dyktig dame ❤️

Lege: Ellen Buvarp Skrevet

Kan ikke fått rost henne nokk ❤️ En engel som både ser og hører på deg ❤️ En god og trygg gynekolog !

Sur og avvisende

Lege: Ellen Buvarp Skrevet

Helt tydelig på at jeg kastet bort tiden hennes, og var generelt veldig nedlatende og sur. Vil på ingen måte anbefale Buvarp.