Oslogynekologene

Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Utrygg

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Kom på time for innsetting av spiral. Han virket stresset, så meg ikke i øynene da han hilste og virket uinteressert i samtalen. Så ut vinduet da han svarte på spørsmål fra meg, fiklet med penn og virket utålmodig. Følte meg til bry og veldig ukomfortabel. Endte med at jeg droppet å sette inn spiral hos han da jeg følte meg så utilpass og ikke klarte å slappe av. Skal nå be om ny henvisning til et annet sted. Han er sikkert veldig dyktig, men for meg så ble det en veldig ubehagelig opplevelse dessverre.

Ekstremt dyktig, anbefales!!!

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Har gått til Oskar Åkesson mer enn 4 år. Han er utrolig dyktig, lydhør og empatisk! Raus med tiden, er inkluderende og forklarer alt på en god og forståelig måte. Man føler seg veldig trygg og ivaretatt.
Jeg vil på det sterkeste anbefale å gå til Oskar, og ingen andre!

Trygg, ivaretagende, beroligende, kunnskapsrik

Lege: Øystein Magnus Skrevet

Dr. Magnus har vært min gynekolog i snart 20 år og er den beste lege jeg noen sinne har hatt med å gjøre. Hans ro og veiledning og vennlighet mangler sidestykke blandt andre leger, han er en dyktig lege men også et medmenneske som kan lytte og ta vare på deg som pasient og individ.

Profesjonell og behagelig

Lege: Anette Berg Skrevet

Har gått til Anette Berg i mange år og har aldri opplevd noe annet enn at hun er en dyktig og hyggelig gynekolog. Kan varmt anbefales.

Lege: Sverre Sand Skrevet

Den mest fantastiske legen jeg møtt. Kompetent, sympatisk, ryddig og får meg å slappe helt av! Han er også morsom!