Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Tlf: 22 69 16 01 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Ikke tro på alt dere leser

Lege: Anette Berg Skrevet

Som en skriver litt under her, mye dårlige omtaler av Dr. Berg. Jeg hadde lest alle disse før jeg var der i dag, og var ærlig talt ganske nervøs pga disse omtalene. Dette var imidlertid en lege jeg hadde blitt tildelt, og fordi det var lenge siden sist celleprøve ville jeg ikke bytte.

Inntrykket mitt var heldigvis stikk motsatt av omtalene - hun var hyggelig, smilende, god til å holde småsnakk gående i en situasjon hvor jeg ofte blir virkelig ukomfortabel (har til og med svimet av tidligere). Hadde en fin opplevelse, og tror absolutt at andre bør gi henne en sjanse (og en ærlig anmeldelse etterpå - også når den er god).

Anbefales

Lege: Sverre Sand Skrevet

Jeg føler meg trygg og sett hos Sverre. Han er faglig kompetent og sosialt trygg, og er en sånn fyr som skjønner når du trenger trøst eller en god latter (eventuelt begge deler). Har vært på både rutineundersøkelser og litt større ting hos ham - han er både kjapp og varsom, alt har vært lett og greit uansett problemstilling. Anbefaler ham med hele mitt hjerte/hele min livmorhals. (Ventetiden er lang, men det er verdt det.)

Hyggeligste og beste jeg har hatt

Lege: Torun Garman Clausen Skrevet

Vennlig, nøyaktig og beroligende. Anbefales på det varmeste. Sendte min unge datter dit og hun og venninnene hennes ble kvitt gynekologangsten umiddelbart. Alle er fornøyd. Kunnskapsrik og erfaren med evnen til å se den enkelte og til å lytte. Tar seg tid og finner løsninger.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Anette Berg Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Anette Berg. Hun tok ut min hormonspiral,tok celleprøve,og ultralyd.Undersøkelsen var utført raskt,og smertefritt.

Lifesaver!

Lege: Sverre Sand Skrevet

On this day 8 years ago, Dr Sand saved my wife and daughter’s life due to his knowledge and perseverance. My wife had severe eclampsia and serious complications during the Caesarian. Dr Sand however along with the rest of the team at Ullevål battled to save my wife’s life.Thanks to Dr Sand my wife is still here and my daughter celebrates her 8th birthday today.
I will always remember his kindness that day as well coming to talk to me afterwards.
My wife continues to use Dr Sand for check ups and we recommend him thoroughly.