Oslogynekologene

Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Veldig fornøyd

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt. opplever legen som kunnskapsrik og stoler på de vurderingene han tar. Han gjør det lett å spørre spørsmål og tar seg god tid.

Usympatisk lege

Lege: Marit Lieng Skrevet

Jeg opplevde henne som uhøflig og usympatisk. Jeg har vært til andre leger på Oslogynekologene og de var mye bedre. Hun syntes lite villig till å høre på meg.

Aldri igjen

Lege: Øystein Magnus Skrevet

Denne mannen burde pensjonere seg. Han har en ekkel og slibrig fremtreden, og fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig etterpå..
Angrer på at jeg ikke googlet navnet hans før jeg gikk til han.
Vil anbefale deg på det sterkeste å avbestille timen, om du har en.

Det eneste positive var at damen som stod i resepsjonen var hyggelig.

Veldig bra

Lege: Øystein Magnus Skrevet

Hyggelig, morsom, lett å få tillit, forklarer hva han gjør og hvorfor. Han gis de beste anbefalinger.

Dyktig

Lege: Øystein Magnus Skrevet

Dr. Magnus er en erfaren og dyktig gynekolog. Han har humor og er direkte, men også tilbakeholden og viser omsorg når han bør det. I behandlingen ligger han alltid et steg foran, man trenger som oftest ikke stille spørsmålet "hva skjer nå", for Dr. Magnus har har en plan. Dr. Magnus gjør alt han kan for å hjelpe og hans lange erfaring gjør han til en trygg gynekolog å forholde seg til. Synd at han gikk av med pensjon nylig, men ser han har privat- kvelds praksis.