Oslogynekologene

0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Empatisk og lyttende

Lege: Sverre Sand Skrevet

Veldig fornøyd med Sverre Sand. Dette er første gang jeg har vært til en GU undersøkelse utført av fagperson. Ble litt satt ut av at en student skulle bli med på undersøkelsen min, var jo litt nervøs fra før av så hjalp ikke å ha et par ekstra øyne under opplæring. Men det ordnet seg fint.
Jeg fikk svar på mine spørsmål som ble håndtert profesjonelt av Sverre. Følte at her kunne man spørre om alt og ingen spørsmål var "dumme". Følte ,meg ivaretatt, sett og hørt. Anbefaler Sverre på det sterkeste, han tok seg god tid til meg og er et behagelig vesen.

Verste legen jeg har vært borti!!

Lege: Anette Berg Skrevet

Hun er ikke særlig empatisk. Det virker ikke ut som hun fokuserte så mye på pasientkontakt/kommunikasjon under studiene i alle fall. Det er når jeg møter leger som henne at jeg mister litt av troa når det kommer til helsevesenet.

Jeg fikk vite at jeg har PCOS, men fikk ikke vite særlig om tilstanden eller hva jeg bør gjøre. Det virket ut som hun hadde dårlig tid og ønsket neste pasient inn raskest mulig.

Fikk en annen gynekolog. Kunne ikke ha vært mer fornøyd.

Styr unna!!

Super gynekolog

Lege: Sverre Sand Skrevet

Her blir man tatt på alvor! Jordnær type, jeg liker når det ikke er noe "dulling", men rett på sak. Veldig dyktig. Han har "oppdaget" ting ingen annen gynekolog har fortalt meg på mine tredve år på jorda. Satser på å fortsette med Sverre når det blir familieforøkelse.

Veldig godt fornøyd.

Lege: Sverre Sand Skrevet

Etter 35 år som pasient hos hyggelige og flinke Torkel Rud var jeg veldig spent på hans etterfølger. Jeg hadde ikke noe å engste meg for. Sverre Sand fikk jeg god kontakt med, han er veldig flink og hyggelig som Rud.

Komplett gynekolog

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Oscar Åkesson har fulgt meg opp siste 7 årene i forbindelse med prøving og to aborter. Enormt sympatisk, løsningsorientert og kunnskapsrik. Nå under tredje svangerskap har jeg følt meg ekstra ivaretatt, hyppig og god oppfølging. Tar seg alltid god tid, lett å spørre om alt man lurer på. Slapper alltid av i gynstolen. Anbefales på det varmeste.