Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Trygg, dyktig og utrolig hyggelig

Lege: Anette Berg Skrevet

Denne legen gjorde undersøkelsen enkel å komme gjennom. Hun var både imøtekommende og vennlig, oppmerksom, lydhør, nennsom og faglig dyktig. Virkelig en flott lege!

Trygg, vennlig og profesjonell

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Jeg har tidligere vært hos andre gynekologer men aldri opplevd en så rolig og ivaretatt i den svært ukomfortable settingen som gynekologtimer er. Oskar Åkesson virker rolig og ivaretakende, kunnskapsrik, profesjonell og skaper et trygt rom.

Trygg gynekolog som tar deg seriøst

Lege: Anette Berg Skrevet

Jeg hadde et akutt problem og ringte rundt for å få akuttime. Hos Anette ble jeg tatt inn omtrent med en gang. Hun var effektiv og grundig og ga meg god informasjon underveis. Hun sendte meg rett til Ullevål sykehus da hun oppdaget at jeg var gravid utenfor livmor. Dette er nå 3 år siden og siden den gang har jeg alltid hatt tillit til henne. Jeg har celleforandringer og tar jevnlige celleprøver. Det er nesten ingen ubehag og hun har en trygg og beroligende fremferd. Jeg stoler på Anette og vil anbefale henne til alle som trenger gynekolog! Takk for hjelpen.

Smertefullt og dårlig kommunikasjon

Lege: Anette Berg Skrevet

Var hos Anette ved flere anledninger grunnet celleforandringer som til slutt endte i konisering. Opplevde henne som lite informativ, brukte ingen tid på å trygge meg som var ung og ikke hadde erfaring hos gynekolog fra før. Hun var brå i bevegelsene, ga ingen forvarsel før hun førte inn ting i underlivet mitt og lyttet ikke når jeg sa fra om smerter undervegs. Hun hadde gitt for lite bedøvelse under koniseringen, og jeg fikk store smerter og brølte ukontrollert i smerte og sjokk. Det var en snill og varm sykepleier/assistent som trøstet meg og holdt meg i hånden, mens beskjeden fra Anette var "vi er snart ferdige her". På det tidspunktet var vi midt i inngrepet og smertene vedvarte til hun var ferdig. Dette var en forferdelig opplevelse, og jeg er sjokkert over at hun ikke tar en pasient på alvor når man får en slik smertereaksjon. Jeg kommer aldri tilbake til Anette, jeg får flashbacks fra den smertefulle opplevelsen og unner ingen andre å føle seg så lite sett og ivaretatt som det jeg gjorde.

Trygg, omsorgsfull og dyktig

Lege: Torun Garman Clausen Skrevet

Torun er en fantastisk gynekolog! Jeg har gått til henne fast i en periode og har bare ros å komme med.

Hun er rolig, empatisk, blid og kunnskapsrik. Jeg føler meg så trygg og godt ivaretatt, i tillegg er undersøkelsene så skånsomme at jeg knapt legger merke til at det skjer.

Timene er effektive, men hun har alltid tid til spørsmål. Hun forklarer godt hvorfor hun tenker at ulik type behandling er beste løsning, men spør gjerne også hva jeg tenker og er komfortabel med.