Oslogynekologene

Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Profesjonell og behagelig

Lege: Anette Berg Skrevet

Har gått til Anette Berg i mange år og har aldri opplevd noe annet enn at hun er en dyktig og hyggelig gynekolog. Kan varmt anbefales.

Lege: Sverre Sand Skrevet

Den mest fantastiske legen jeg møtt. Kompetent, sympatisk, ryddig og får meg å slappe helt av! Han er også morsom!

Kjempe dårlig service

Lege: Anette Berg Skrevet

Jeg hadde time kl 15:00, og jeg kom 10 min forsinket. Jeg har forsøkt å ringe klinikken for å høre hvor de befinner seg. Men tlf er ubetjent etter kl 14:30. Jeg var på feil sted og prøvde å ringe de for å høre hvor de er, men tlf er ubetjent. Kom litt over kl 15:00. Men så vil ikke ta imot meg, da trodde jeg at hun har en pasient nå og rett etterpå. Nei da, hun vil ikke ta imot meg fordi hun har nettopp slått av data sin , og vil ikke starte den igjen for det tar lang tid å starte data maskinen. Hvor lang tid tar det å starte en data maskine ? Er det lengre enn jeg har ventet over 2 mnd på å få en time hos henne ? Det er en grunn til at vi som pasienter oppsøker spesialister og når hun ikke engang gidder å bruke tiden på å restarte data maskinen for å undersøke en som har ventet 2 mnd på å få time hos henne, og kunn kommer 10 min forsent til timen fordi hun ikke finner frem til klinikken. Hvorfor er tlf tiden kunn til kl 14:30 når klinikken er åpent frem til kl 15 ? Hvem og hvor skal pasienter ringe til hvis vi lurer på veien eller gi beskjed om at vi er på vei ? Hun ga meg faktura på ikke møtt time og vil gi meg en ny time. Er det mulig ? Jeg var jo tilstedet og hun hadde ingen pasienter etter meg. Hva slags service er dette her ? Hitt skal jeg ikke bestille noe nye time, mine venninne skal heller ikke ha noe mer time her.

Trygg, kunnskapsrik og grei

Lege: Marit Lieng Skrevet

Fikk time raskt. Hun var hyggelig og imøtekommende og tydelig i kommunikasjonen. Følte meg trygg på at hun visste hva hun snakket om.

Veldig fornøyd

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt. opplever legen som kunnskapsrik og stoler på de vurderingene han tar. Han gjør det lett å spørre spørsmål og tar seg god tid.