Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

En fantastisk lege og person

Lege: Sverre Sand Skrevet

Føler meg så ivaretatt, trygg og avslappet hos denne profesjonelle, sympatiske og meget kompetente legen. Han ser pasientene, er kunnskapsrik og aldri nedlatende. Anbefales varmt!

Anbefales!

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Dr.Åkesson er kunnskapsrik og dyktig. Føler meg alltid ivaretatt og trygg, anbefales på det sterkeste.

Effektiv og informativ

Lege: Marit Lieng Skrevet

Effektiv og informativ. Ga meg god informasjon og andre alternativer. Aksepterte mitt eget valg. Jobbet raskt og informerte underveis! Veldig fornøyd!

Usympatisk og hovmodig

Lege: Marit Lieng Skrevet

Lite villig til å høre på hva jeg hadde å si. Hun får deg til å føle deg dum når man forklarer hva som er problemet og for at man i det hele tatt er der. Ga meg ingen forklaringer på det jeg lurte på. Hun har en ovenfra og ned holdning som gjorde at jeg ikke fikk noe ut av besøket. Ble nærmest jaget ut av kontoret, for henne kunne jeg knapt kommet meg ut fort nok. Og dette har jeg betalt 1300,- for. Nei takk!

Den beste legen du kan få

Lege: Sverre Sand Skrevet

Sverre Sand er ekstremt faglig dyktig, har også stor empati, god kommunikasjon og ivaretar deg som pasient på en fantastisk måte. Får meg alltid til å le, og ønske at vi hadde enda mer tid til å skravle. Han ser hele mennesket og ønsker virkelig å hjelpe❤️

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.