Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Forståelsesfull og behersket

Lege: Oskar Lennart Åkesson Skrevet

Kom til Åkesson for å sette inn spiral. Var veldig nervøs da det var første gang, og jeg har heller ikke vært hos mannlig gynekolog tidligere, noe jeg også var nervøs for. Endte opp med en vasovagal reaksjon med både besvimelse og oppkast, men følte meg allikevel trygg og ivaretatt, selv i en så ubehagelig og skremmende situasjon.

Omsorgsfull og effektiv

Lege: Anette Berg Skrevet

Profesjonell og effektiv i prøvetaking. Beroliget meg, snakket meg gjennom prosessen og viste mye hensyn! Kan absolutt anbefales!

Meget dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Sverre Sand Skrevet

Kom inn til undersøkelse og behandling i dag og var meget engstelig i forkant etter flere dårlige opplevelser med denne type undersøkelse / behandling hos annen lege / gynekolog. Legen tok seg god tid til å høre på hva jeg hadde å si om dette og tok hensyn til dette under behandlingen. Dette var helt smertefritt og skrekken som var der er nå borte. Kunnskapsrik, hyggelig, omtenksom og meget ivaretagende!

Kunnskapsrik men lite forståelsesfull

Lege: Marit Lieng Skrevet

Kunnskapsrik lege men følte at jeg ikke ble hørt i forkant av behandling som var svært smertefull og på tross av ønske om bedøvelse ble dette ikke gitt.

Veldig fornøyd med en hyggelig, kommunikativ og innsiktsfull lege

Lege: Sverre Sand Skrevet

På første besøk ble jeg tatt i mot på aller beste måte av en person som viste interesse, kommuniserte med meg som menneske, noterte, ga meg råd og viste seg også å være faglig dyktig. Han tok seg god tid og fant viktige ting som min tidligere gynekolog fullstendig hadde oversett. Besøket var utelukkende positivt på alle måter!