Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Trygg, omsorgsfull og dyktig

Lege: Torun Garman Clausen Skrevet

Torun er en fantastisk gynekolog! Jeg har gått til henne fast i en periode og har bare ros å komme med.

Hun er rolig, empatisk, blid og kunnskapsrik. Jeg føler meg så trygg og godt ivaretatt, i tillegg er undersøkelsene så skånsomme at jeg knapt legger merke til at det skjer.

Timene er effektive, men hun har alltid tid til spørsmål. Hun forklarer godt hvorfor hun tenker at ulik type behandling er beste løsning, men spør gjerne også hva jeg tenker og er komfortabel med.

Utrolig dyktig

Lege: Sverre Sand Skrevet

Var så heldig og ble henvist til Sverre Sand da jeg var gravid i 22 og hadde risikosvangerskap. Fikk tett og god oppfølgning, han hadde empati, var morsom og veldig snill. Tok seg tid til å forklare, stille spørsmål og var dyktig. Både jeg og min mann var utrolig taknemmelig for han. Beste legen jeg har vært borti.

Flink, pasientorientert og trygg

Lege: Torun Garman Clausen Skrevet

Jeg har vært hos Torun to ganger nå. Begge gangene har hun tatt meg og symptomene på alvor. Hun er rolig, hyggelig, kompetent og gjør et i utgangspunktet skummelt besøk til en hyggelig opplevelse. Håper hun aldri pensjonerer seg.

Helt fryktelig

Lege: Anette Berg Skrevet

Jeg ble henvist til Anette for å sette inn en hormonspiral. Hun ga meg ingen informasjon om mulige bivirkninger, selv etter at jeg spurte spesifikt om det. Disse fikk jeg bittert erfare på egen kropp senere.

Da jeg viste tegn på usikkerhet og nervøsitet når jeg satte meg opp i stolen ble jeg møtt med irritasjon og harde ord, og jeg ble tvunget til å prøve å roe meg ned på egen hånd. Det var i hvert fall ingen forståelse å hente fra henne.

Selve innsettelsen gjorde utrolig vondt, men jeg opplevde fortsatt ikke å møte noen som helst form for sympati fra henne, heller i retning av irritasjon. Opplevde at hun hadde dårlig tid, og at hun bare ville få meg ut døra. Jeg har aldri opplevd å føle meg så liten og skjør i møte med en lege.

Å lese positive anmeldelser av henne er for meg helt uforståelig. Jeg håper at jeg aldri trenger å dra tilbake, og jeg ville på det sterkeste anbefalt enhver som vurderer gynekolog å finne seg en annen enn Anette.

Klinikken er ellers pen og ren, og hun som jobber i resepsjonen er imøtekommende og vennlig.

Faglig dyktig og utrolig hyggelig

Lege: Torun Garman Clausen Skrevet

Torun er en så dyktig og hyggelig gynekolog, som får meg til å slappe av hver gang. Gir henne mine varmeste anbefalinger, her er du i gode hender!