Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Hyggelig, trygg

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Hyggelig, virker trygg og flink i sitt fagfelt, forklarer godt underveis mens hun undersøker. Svært godt fornøyd med behandlingen jeg fikk.

Stressende

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Jeg var til Moxness i forbindelse med smerter. Jeg tipper han er flink med det han driver med, men selve timen føltes veldig stressende. Jeg fikk ikke mulighet til å beskrive sykdomshistorikken min, selv om dette hadde krevd at han hadde lyttet i 30 sekunder. Han avbryter når man prøver å forklare, selv om han ikke har fått all informasjon i forkant. Etter timen var jeg helt paff over timen, og at jeg ikke fikk mulighet til å fortelle noe.

Når man har 20 minutter for en legetime, har jeg lite forståelse for at han må avslutte timen etter 5 minutter. Jeg følte jeg måtte haste meg ut av kontoret hans og at jeg var til bry når jeg var der.

Tips: lytt i 1-2 minutter til pasienten før man haster seg videre for undersøkelsen.

Kaotisk og flink

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Kjempelivlig, effektiv og dyktig. "Kaotisk" fordi informasjon bare rant ut av henne konstant, på en kjempepositiv måte. Jeg følte at hun hadde stålkontroll. Hun viste sympati, og lot meg prøve en ubehagelig bedøvelse jeg skulle bruke hjemme, så jeg ikke skulle bli skremt av følelsen. Ganske lang ventetid før operasjon, men følte meg veldig godt ivaretatt. Reiste 4 timer, og det var verdt hvert minutt.

Fantastisk!

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Fikk utført brystforstørrelse hos Ivan. Hele prosessene var veldig bra. Hyggelig og informerende konsultasjon. Jeg ble møtt av hyggelige og dyktige sykepleiere på operasjonsdagen. Resultatet ble helt fantastisk. Jeg vil anbefale Ivan og Aleris til alle jeg kjenner.

Fantastisk

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Har vært hos Anita to ganger nå. Jeg kom inn og var litt bekymret og redd, men Anita er utrolig flink til å snakke meg gjennom det og gjør en grundig jobb. Har aldri følt meg så trygg og hørt hos en lege/gynekolog før.