Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Hyggelig og veldig dyktig.

Lege: Peder Sandvold Olsen Skrevet

Hyggelig og proff lege som gjorde at coloskopien jeg hadde gruet meg veldig til, gikk kjempefint. Legen og sykepleieren samarbeidet godt, og jeg følte meg trygg. Kan anbefales på det sterkeste!

Grundig

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Var hos Lilleeng i går for årlig føflekksjekk (MoleMax)
Opplevde henne som grundig, hyggelig og tillitvekkende. Håper jeg får komme til henne om et år også, og hun oppfordret til å ikke nøle med å ta ny kontakt dersom jeg selv skulle legge merke til forandirnger i føflekker.

Dyktig og tålmodig

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Kristoffer er en veldig vennlig og hyggelig lege. Han tar seg god til å høre hva pasienten har å si. I motsetning til min fastlege fant Kristoffer diagnosen straks og forklarte til meg hvorfor jeg har vondt i øret og var villig til å svare på alle mine spørsmål. Han er erfaren og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste!

Flink og ikke kald

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

De som opplevde Trine som en kald person som ikke snakket ordentlig med henne, tror jeg fikk henne på en dårlig dag. Hadde mitt første gynekologiske besøk hos henne, og hun informerte meg om hva hun gjorde hele veien. Hun var grundig i undersøkelsen og det virket som at hun har god erfaring og kunnskaper. Fikk hjelp og angrer ikke på at jeg dro til henne.

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Hyggelig og i møtekommende. Kunnskapsrik og forsiktig behandler. Har vært til behandling for Rosecea og for føflekk sjekk. Han fjernet også en vorte.