Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Han er behagelig, interessert, lyttende og kunnskapsrik. Han gjør at man føler seg ivaretatt og trygg

Flink og hyggelig lege

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Var hos Mila for føflekksjekk og fjerning. Vært hos henne tidligere også hvor hun fjernet føflekk med laser. Hun er flink, hyggelig og profesjonell. Følte meg trygg. Anbefales.

Enormt uprofesjonelt…

Lege: Anton Langebrekke Skrevet

Jeg ble henvist til Langebrekke av forsikringen med påvist endometriose. Selv om konsultasjonen var med Anton, ble jeg operert av kollegaen hans (som såvidt snakket med meg før operasjonen). Fikk ikke oppfølging etter operasjonen, dette måtte jeg be om selv, og ble da igjen sendt til Anton.
Operasjonsbeskrivelsen og epikrisene mine er så dårlig at de nye kirurgene og behandlerne mine ikke skjønner hva som ble gjort under deres behandling og operasjon.

Følte aldri han hadde tid til meg, han bare avbrøt og viste ikke noe forståelse for påvirkningen smertene har på livet mitt. Fikk etter et par timer med han rett ut beskjed om at det ikke var noe han kunne gjøre for meg siden operasjonen ikke hjalp.

På ingen måte fornøyd med hjelpen på Volvat…

Verdens beste lege!!

Lege: Anton Langebrekke Skrevet

Anton er verdens beste lege!! Veldig forståelsesfull, sympatisk, flink og snill. Finnes ingen bedre lege. Han har fått meg bra av meget sterke endometriose smerter. Han er alltid der for meg, og hjelper meg uansett hva det er. Skulle virkelig ønske at jeg aldri mister han som lege. Han oppmuntrer meg til å komme meg opp og frem. Ikke gi opp, du klarer det. Skulle ønske alle var slik som han.
Anbefales på det varmeste!!

Faglig dyktig og behagelig

Lege: Tom Fjornes Skrevet

Merket fort at han var faglig meget god. Han prater ikke mer enn nødvendig, men lytter til gjengjeld. Ble imponert over at han klarte å sammenfatte mine komplekse helseutfordringer og ha fokus på det viktigste. Dempet og behagelig lege.