Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Trygg, dyktig og god lege

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Møtte Hans Kristian i forbindelse med min graviditet på Akershus universitetssykehus. Jeg følte meg sett, respektert og ivaretatt. Han tok seg god tid og var veldig forståelsesfull. Beste legen jeg har møtt under mine to svangerskap. Skulle ønske flere leger var som han.

Kunnskapsrik, trygg og varm

Lege: Helena Enger Skrevet

Meget kunnskapsrik og dyktig lege. Empatisk og trygg. Får pasienten til å føle seg ivaretatt. Meget god oppfølging

Faglig sterk og dyktig lege

Lege: Khalaf Mreihil Skrevet

Denne legen anbefales. Meget faglig sterk og dyktig, har tid til pasienten og slipper ikke unna før han er sikker på at dette går bra. Vi endte hos ham tilfeldig på grunn av alvorlig og akutt sykdom, ved Jessheim interkommunale legevakt. Han tok oss i mot på en svært profesjonell måte. Han er i tillegg flerspråklig. Stort pluss.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Fikk hjelp med det medisinske og ble referert til det offentlige apparatet i tillegg.
Sånn sparer jeg penger og fikk raskt hjelp med det jeg trengte.

Lite støttende og empatisk

Lege: Ellen Sofie Wessel Skrevet

Håpet på å få litt støtte i forhold til selvmordstanker etter å ha vært kronisk syk i mange år, men hun skjønte ikke hva hun skulle kunne gjøre for meg.
Veldig lite støttende og empatisk.
Ble helt sjokkert over hvor dårlig lite forståelse hun har for at det er en sammenheng mellom fysisk og psykisk helse. Hun tror ikke på at det er noe som heter ME eller longcovid og mener de fleste blir bedre av å bare tenke annerledes. Jeg trodde hun kunne hjelpe med å få justert stoffskifte-medisinen til et nivå jeg føler meg bedre. Det er jo derfor jeg valgte en psykiater og ikke en psykolog, men hun bare beskyldte meg for å ikke jobbe hardt nok og bare se på tv