Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Empatisk, nysgjerrig og kunnskapsrik

Lege: Pål Wiktor Skrevet

Jeg synes Pål Wiktor er en åpen, empatisk, nysgjerrig og kunnskapsrik lege. Under behandling diskuterer vi forskjellige strategier og medisiner, og jeg føler at vi sammen kommer frem til best mulig løsning. Han er tydelig og klar i sin kommunikasjon. Han er vitebegjærlig og vil lære mer om både pasientens ve og vel og nyttige alternativer til behandling. Anbefaler dr. Wiktor på det varmeste.

Her blir du ivaretatt!

Lege: Stine Fremming Skrevet

Stine Fremming er en vanvittig dyktig lege som tar deg på alvor, noe som er ytterst viktig da folk har et særs individuelt smertebilde hva gjelder menstruasjon og annet. Hun var empatisk og gjorde det enkelt for meg som pasient å "overcome" frykten for gyno-stolen. Stemmen var rolig og behagelig gjennom hele forløpet. Hun forklarte alt hun gjorde underveis, og "leste" meg som pasient når de mer ubehagelige testene skulle gjennomføres (les; hun forklarte paralelt som det ble utført, slik at det allerede var ferdig før man klarte å prosessere (og begynne å stresse). God oppfølgning og generelt svært kompetent lege.

Tok problemet ikke på alvor

Lege: Anne Marie Loven Skrevet

Vi har vært hos henne pga atopisk eksem som var veldig godt synlig. Legen spurte mest om hva vi gjør uten å gi konkrete råd.

Emaptisk og løsningsorientert

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Dr. Haug opplevdes som svært empatisk, trygg og løsningsorientert. Hun ga informasjon på en forståelig måte og jeg følte at jeg ble tatt på alvor. Jeg opplevde også at hun strakk seg mer enn det jeg hadde forventet for at behandlingen skulle være mest mulig gjennomførbar, både praktisk og økonomisk. Har fått et nytt liv etter behandlingen hun anbefalte.

Empatisk og profesjonell

Lege: Anita Soland Skrevet

Anbefaler Anita på det varmeste. Hun behandlet min angst for undersøkelsene med stor respekt og varme. Lyttende, forståelsesfull og svært profesjonell. Veldig fint at hun ikke stresset med tiden (som leger gjerne gjør) - tok seg god tid og svarte utfyllende på alle spørsmål.