Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Dårlig behandling av pasienter ikke anbefales

Lege: Tom Fjornes Skrevet

jeg kom til timen med forsinkelse, ringt flere ganger på forhånd for å varsle om forsinkelse, fikk bekreftet på telefon at det er ok , bare kom når du klarer. Ved ankomst fikk tilbakemelding om at legen nekter o ta imot meg. Kjempe dårlig gjort, hva med fleksibilitet? Hvorfor lovte de at legen tar i mot når har jeg ringt? Kjempe dårlig pasientbehandling, ikke anbefales.

Kompetent og erfaren

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Veldig rasjonell lege med lun og trykk tilstedeværelse med pasienten. Har tydeligvis mye erfaring fra ulike typer kompetanse områder innen medisin, og ulikt mange leger, derfor ikke har satt seg i en kompetanse/bias felle ved å gjøre seg blind med bare fokus på et snevert medisinsk område. Effektiv diagnostikk med mye tester i starten, og gønner rett på "skikkelig" behandling med en gang han har en forståelse av diagnostikken dataene uten noe nøling og synsing. Fremstår som selvsikker som gir trygghet, sikkert da fordi fordi han nettopp er kompetent og vet hva han driver med.

Grundig og behagelig lege

Lege: Sidsel Haug Skrevet

En nøyaktig og grundig lege som utfører sitt virke til fingerspissene.

Behagelig fremtoning og konsis i beskrivelsene underveis.

Forferdelig

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Utålmodig, nedlantende, brukte bare korte svar og blir sint om man ikke er enig med ham. Han var forvirret av terminologi. Null empati.

Kunnskapsrik, tillitsfull, dyktig, empatisk

Lege: Pål Wiktor Skrevet

Pål Wiktor er en fantastisk psykiater. Hans empatiske vesen gir tillit, man blir beroliget og føler seg ivaretatt. Han er kunnskapsrik, lyttende, ikke-dømmende og viser stor forståelse for pasientens situasjon. Jeg kunne ikke bedt om bedre oppfølging. Man føler seg lettet og bedre bare av å snakke med han. Jeg vil på det sterkeste anbefale Pål Wiktor. Den beste legen jeg har møtt.