Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Kunnskapsrik, tillitsfull, dyktig, empatisk

Lege: Pål Wiktor Skrevet

Pål Wiktor er en fantastisk psykiater. Hans empatiske vesen gir tillit, man blir beroliget og føler seg ivaretatt. Han er kunnskapsrik, lyttende, ikke-dømmende og viser stor forståelse for pasientens situasjon. Jeg kunne ikke bedt om bedre oppfølging. Man føler seg lettet og bedre bare av å snakke med han. Jeg vil på det sterkeste anbefale Pål Wiktor. Den beste legen jeg har møtt.

En fantastisk hudlege!

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Sidsel Haug er en lege det nok ikke finnes altfor mange av. Hun bruker tid på pasientene sine, er et varmt menneske, nysgjerrig og svært empatisk. Kan anbefales på det sterkeste!

Opptatt av tastaturet

Lege: Jàkup Midjord Skrevet

Hadde vært bedre med en telefonkonsultasjon, ettersom legen kun så på bilder, og skrev på sitt tastatur de minuttene konsultasjonen varte.

Dyktig og meget hyggelig

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Dr. Haug er en meget behagelig lege. Man føler seg ivaretatt og sett. Hun virker veldig sikker, vet akkurat hva som skal gjøres, og med godt resultat. Hun gjør gjerne litt ekstra uten å foreslå ny time og ekstra betalt. Hun kan anbefales.

Vennlig og hyggelig

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Var til føflekksjekk hos dr. Li i dag. Han var grundig og sjekket alle mine "flekker" før vi gjorde fotografering med Intelli studio, det nyeste innen føflekkscanning (har tidligere vært på Mole Max). Jeg er svært godt fornøyd med både undersøkelser og informasjon og går gjerne til kontroll hos dr. Li om et år.