Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Erfaren og kunnskapsrik

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Etter å ha fått smerter i den ene siden ble jeg undersøkt av dr. Foss, som registrerte en svak mulighet for lungeemboli og besørget innleggelse på sykehus for CT samme dag. Der ble det oppdaget multiple små lungeembolier i begge lunger.
Det er ingen tvil om at det var Dr. Foss sin kompetanse og brede erfaring som gjorde at han sendte meg videre for grundigere undersøkelser og var utslagsgivende for at jeg fikk rett diagnose og behandling til riktig tid.

Solid og kunnskapsrik

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

En meget positiv opplevelse fra en erfaren og dyktig lege som stilte gode åpne spørsmål og var interessert i mine innspill.

Svært god behandling av meget dyktig lege

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Jeg hadde vært hos flere leger med influensasymptomer, feber og litt vondt i halsen. Jeg hadde vært hos flere leger som sa jeg skulle gå hjem og slappe av og drikke mye. Så kom jeg til lege Aksel Espen Foss som raskt fant ut at jeg hadde kyssesyke. I tillegg til å finne riktig diagnose fant han at leverprøvene var forhøyet og fulgte opp dette på en veldig fin måte.

Fantastisk fantastisk lege !

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Hun er en utrolig hyggelig lege og veldig profesjonell. Jeg er meget fornøyd.

Blandet inntrykk

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg har dessverre et blandet inntrykk. Hun var effektiv og forsiktig ved undersøkelsen. Da jeg også ba om å få sette inn en spiral, ble hun unnvikende. Hun prøvde å gjøre meg usikker på hvilken spiral jeg skulle ha, selvom jeg hadde bestemt meg og hun var enig i at hormonspiral var det riktige. Da mente hun at jeg burde ha tatt en Paracet før jeg kom, men mente det var helt i orden å sette inn spiral dagen etter. Jeg fikk helt inntrykk av at hun bare ville jeg skulle bestille en time til og betale 2000kr igjen for noe som kunne vært gjort på den samme timen.