Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Utrolig behagelig og trygg.

Lege: Helena Enger Skrevet

Hun var den beste gynekologen jeg noen gang har hvert til, var utrolig koselig , imøtekommende , trygg , følte meg veldig godt ivaretatt og fikk kjempe gode svar på alt jeg lurte på.

Anbefales på det sterkeste.

Virket ikke interessert i å bruke tid på pasienten

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Det virket ikke som om han var interessert i å bruke tid på meg som pasient. Jeg opplevde ikke at han tok spørsmålene mine på alvor. Dette var en meget skuffende opplevelse.

Nøye vurdering

Lege: Jàkup Midjord Skrevet

Gikk nøye gjennom eventuelle problemer med en kirurgisk inngrep og anbefalt medisinske og fysioterapi å begynne med.

profesjonell men kald

Lege: Anita Soland Skrevet

Jeg var veldig nervøs for å dra til gynekolog, og jeg har heller ikke ønsket å gjøre det igjen etter min opplevelse. Anita var profesjonell, men jeg opplevde at hun var kald og viste lite empati. Jeg ble svært emosjonell av å fortelle om mine problemer, men jeg opplevde ikke at hun forsøkte å trøste, og at hun derimot bagateliserte problemet mitt. Jeg fikk lite informasjon, og måtte selv grave ut ved å spørre om ting jeg hadde lest selv. Svarene hun ga på mine spørsmål var også korte ja eller nei uten å utdype. Min opplevelse hadde blitt langt bedre om hun viste mer forståelse og ga mer informasjon.

Fantastisk gynekolog

Lege: Helena Enger Skrevet

Rolig, behagelig, lyttende og kunnskapsrik. Hadde en veldig god opplevelse hos Helena. Jeg hadde gruet meg veldig i forkant av min første gynekologiske undersøkelse, men det var uten grunn. Jeg følte meg trygg, avslappet og ivaretatt. Anbefaler virkelig! Absolutt verdt prisen! Hun kom med gode tips og råd og var veldig blid og positiv.