Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Trygg og meget kunnskapsrik

Lege: Michael Mehrdad Zangani Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med huden min som etter at jeg dro til Michael Zangani og mottok god hjelp. Han er forståelsesfull, imøtekommende og svært kunnskapsrik. Den eneste av x antall hudleger, hudpleiere og kosmetiske sykepleiere som har gjort huden min såpass fin som den er nå. Jeg angrer på at jeg ikke dro til han for flere år siden. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og flink!

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Var til undersøkelse hos Dr.Foss igår. Han er en usedvanlig trygg og flink lege,som for deg til å føle at du blir ivaretatt på en meget god måte. Han lytter konsentrert til hva du har å si,og forklarer på en rolig måte hva som kreves av oppfølging . Kan trygt anbefale ham!

Professional and empathetic

Andrew Harar Skrevet

I have visited andrew for panic anxiety. He is very knowledgable and reassuring psychologist. He is very empathetic for his clients and is excellent listener. He has definitely made in me considerable inprovement in dealing with my anxiety and helped me move forward with my life. I highly recommend him as a therapist.

Trygg og hjelpsom

Andrew Harar Skrevet

Jeg sliter med å føle forstått. Her får man faktisk forståelse og god hjelp/råd. Har vært hos noen psykologer før med varierende resultater og dermed har litt erfaring. Han lytter skikkelig og gir faktisk gode råd på en måtte som hjelper deg.

Kunnskapsrik og god veiledning

Andrew Harar Skrevet

Andrew fremstår som klok og betryggende psykolog. Han har ved hjelp av gode kunnskaper og samtale klart å få meg til å forstå angsten og prosessene i kroppen min. Slik har jeg også funnet tilbake til meg selv, og er på bedringens vei. Han hadde alltid ledige timer når jeg trengte det.