Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo
Tlf: 23 68 25 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Behagelig og veldig dyktig gynekolog

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg hadde en veldig behagelig opplevelse med Trine. Hun forklarte alt hun gjorde, og det føltes veldig naturlig å bli behandlet av henne. Hun hørte nøye etter mens jeg snakket, sjekket om det gikk greit mens hun tok celleprøve, og var veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste, spesielt om det er første gangen du skal til en gynekolog og gruer deg.

Meget bra

Andrew Harar Skrevet

Denne psykologen anbefales på det sterkeste.
Denne personen er en lun og behagelig og snakke med og gjør at du blir hørt og akseptert

Varm og trygg

Andrew Harar Skrevet

Jeg kjente på en trygghet i møte med Andrew som førte til at jeg klarte å åpne meg og vise følelser.
Behandlingen gav meg god fremgang og jeg kom meg ut av en depressiv periode.

Effektiv behandling og god oppfølging

Andrew Harar Skrevet

Andrew hjalp meg gjennom en tung periode med panikkangst, og ga meg de verktøyene jeg trengte for å håndtere hverdagslige utfordringer. Han er kunnskapsrik, behagelig å prate med, og har god intuisjon for pasientens følelser og behov. Anbefales på det sterkeste.

Ikke en god opplevelse..

Lege: Stine Fremming Skrevet

Kald og uempatisk. Ble faktisk lei meg etter besøket og hennes kommentarer. Jeg kommer ikke tilbake..

Veldig fornøyd!

Lege: Stine Fremming Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Veldig flink i faget sitt og hun gjør legebesøket til en fin opplevelse.

Hun er også veldig høflig og tar pasientene på alvor.

Fantastisk kunnskapsrik og effektiv

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Flink og informerende! Forteller med normalt språk hva hun observerer og vurderer. Får meg til å slappe av så godt det lar seg gjøre i en sånn situasjon. Føler meg trygg! Anbefales veldig! Jeg reiser langt for å gå til henne hver 10 mnd.

Veldig bra!

Lege: Anita Soland Skrevet

Er meget fornøyd etter konsultasjon hos dr. Soland. Hun satte seg inn i min medisinske historie og stresset ikke med tiden. Faglig fremstod hun svært dyktig. Hun fikk meg til å føle meg trygg og avslappet. Jeg har vært hos flere gynekologer og dette er klart den beste, anbefales!

Utrolig god på oppfølgning

Lege: Kinia Remaut Skrevet

Kinia var min lege ved bruk av Isotrotenin for å få bukt med langvarig og alvorlig akne. Oppfølgning og anbefalinger var helt supert underveis! Kan anbefale!

Imøtekommende og hyggelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Tar celleprøve fra livmorhalsen hvert tredje år. Dette er noe jeg gruer meg til like mye hver gang. Ikke fordi det gjør vondt, syntes det bare er veldig ubehagelig. Lege Trine Tromsdal kan anbefales. Rolig, imøtekommende, virket erfaren og rutinert og fikk meg til å slappe av (i hvert fall litt mer enn jeg har gjort tidligere...). Lett å få time som jeg booket selv online (ingen ventetid / telefon kø).

Aldri igjen

Lege: Stine Fremming Skrevet

Stine Fremming kommer jeg ikke til å gå til igjen. Hun fremstår som kald, lite empatisk og svarer ikke ordentlig på spørsmålene. Hun fant en cyste, og jeg gikk derfra mer urolig enn jeg var før timen(er jo ikke akkurat det gøyeste å gå til gynekolog uansett).
Jeg fikk ikke noe info om dette kunne være farlig, eller hva jeg burde gjøre videre. Dum som jeg var,(og litt sjokkert pga nyheten) glemte jeg såklart å spørre de rette spørsmålene før jeg ble henvist til resepsjonen for betaling. 1600kr var virkelig ikke den konsultasjonen verdt!

Rolig og behagelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Følte meg ivaretatt, trygg og avslappet. Tok mine problemer seriøst. Positiv og flink lege som jeg kan anbefale videre.

Dyktig og grundig lege.

Lege: Stine Fremming Skrevet

Hun har gjort en dyktig og grundig jobb når hun har undersøkt meg. Hun har tatt seg tid til å svare på spørsmål og forklare. Hun holder seg til saken. Jeg har vært glad og fornøyd etter å ha vært hos henne. Jeg har tillitt til henne og kommer til å velge henne også ved mine neste besøk

Jeg har vært hos henne to ganger i løpet av ca. et halvt år. Begge gangene undersøkte hun cystene mine grundig og tok bilder og mål fra flere vinkler. Jeg fikk bilder med meg hjem fra fra begge undersøkelsene og meget god forklaring i forhold til bildene.

Hun oppklarte en feil tolkning som en gynekolog, ved en annen klinikk, hadde foretatt ved tidligere undersøkelser av meg: Han målte først kun en cyste og ved senere undersøkelser ble mine to cyster målt som en, noe som ga feilaktig inntrykk av vekst. Stine tok derimot bilder og mål fra flere vinkler, for i mitt tilfelle utgjør vinkel forskjell. Jeg er sikker på at hennes grundige undersøkelser gjør at jeg får et korrekt bilde av cystens størrelse og eventuelt fremtidig vekst .

Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for at hun har gjort en grundig jobb. Jeg føler meg trygg på henne og kommer til å bruke henne i fremtiden, Jeg anbefaler henne på mitt varmeste til andre.

Trygg og kompetent lege

Lege: Anita Soland Skrevet

Kom til legen med bekymring, og gikk derfra med god informasjon om hva jeg kunne forvente meg senere. God dialog - virket dyktig i faget, og gjennomførte undersøkelsen på en god og profesjonell måte.

Lite empati

Lege: Stine Fremming Skrevet

Denne legen har lite empati og forståelse for at det å bli undersøkt og diagnostisert med sykdom i underlivet kan være en påkjenning. Går aldri til denne legen igjen.

Faglig dyktig

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Godt drevet legekontor med enkle løsninger.
Lett å bestille time, og liten ventetid.
Fine lokaler og vennlig mottakelse.
Legen er dyktig faglig, men Ikke den mest sympatiske.
Hun la svært liten tid på samtale og smertelindring.
Sykepleier balansert det hele på en fantastisk måte.
Takket være sykepleieren valgte jeg å bestille ny time.