Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Trygg og hjelpsom

Andrew Harar Skrevet

Jeg sliter med å føle forstått. Her får man faktisk forståelse og god hjelp/råd. Har vært hos noen psykologer før med varierende resultater og dermed har litt erfaring. Han lytter skikkelig og gir faktisk gode råd på en måtte som hjelper deg.

Kunnskapsrik og god veiledning

Andrew Harar Skrevet

Andrew fremstår som klok og betryggende psykolog. Han har ved hjelp av gode kunnskaper og samtale klart å få meg til å forstå angsten og prosessene i kroppen min. Slik har jeg også funnet tilbake til meg selv, og er på bedringens vei. Han hadde alltid ledige timer når jeg trengte det.

Imøtekommende, lyttende og hjelpsom

Lege: Stine Fremming Skrevet

Positivt overrasket - tok seg god tid og svarte godt på alle mine spørsmål. God lytter og opptatt av den beste løsning for meg.

Ærlig og dyktig

Andrew Harar Skrevet

Jeg har gått til flere psykologer for behandling av ulike typer angst i flere år, men Andrew Harar er den eneste som har gitt meg varig bedring og merkbart økt livskvalitet. Han var ærlig og direkte, noe som fungerte ypperlig for meg. Han er også svært kunnskapsrik, og menneskelig på en slik måte at det føles komfortabelt å snakke om de vanskelige tingene.
Sterkt anbefalt!

Trygg og veldig omsorgsfull

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg fikk god og omsorgsfull hjelp av Trine da jeg kom med en akutt situasjon. Hun tok meg på alvor og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt.
Vil anbefale henne på det sterkeste.