Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Imøtekommende og hyggelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Tar celleprøve fra livmorhalsen hvert tredje år. Dette er noe jeg gruer meg til like mye hver gang. Ikke fordi det gjør vondt, syntes det bare er veldig ubehagelig. Lege Trine Tromsdal kan anbefales. Rolig, imøtekommende, virket erfaren og rutinert og fikk meg til å slappe av (i hvert fall litt mer enn jeg har gjort tidligere...). Lett å få time som jeg booket selv online (ingen ventetid / telefon kø).

Aldri igjen

Lege: Stine Fremming Skrevet

Stine Fremming kommer jeg ikke til å gå til igjen. Hun fremstår som kald, lite empatisk og svarer ikke ordentlig på spørsmålene. Hun fant en cyste, og jeg gikk derfra mer urolig enn jeg var før timen(er jo ikke akkurat det gøyeste å gå til gynekolog uansett).
Jeg fikk ikke noe info om dette kunne være farlig, eller hva jeg burde gjøre videre. Dum som jeg var,(og litt sjokkert pga nyheten) glemte jeg såklart å spørre de rette spørsmålene før jeg ble henvist til resepsjonen for betaling. 1600kr var virkelig ikke den konsultasjonen verdt!

Rolig og behagelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Følte meg ivaretatt, trygg og avslappet. Tok mine problemer seriøst. Positiv og flink lege som jeg kan anbefale videre.

Dyktig og grundig lege.

Lege: Stine Fremming Skrevet

Hun har gjort en dyktig og grundig jobb når hun har undersøkt meg. Hun har tatt seg tid til å svare på spørsmål og forklare. Hun holder seg til saken. Jeg har vært glad og fornøyd etter å ha vært hos henne. Jeg har tillitt til henne og kommer til å velge henne også ved mine neste besøk

Jeg har vært hos henne to ganger i løpet av ca. et halvt år. Begge gangene undersøkte hun cystene mine grundig og tok bilder og mål fra flere vinkler. Jeg fikk bilder med meg hjem fra fra begge undersøkelsene og meget god forklaring i forhold til bildene.

Hun oppklarte en feil tolkning som en gynekolog, ved en annen klinikk, hadde foretatt ved tidligere undersøkelser av meg: Han målte først kun en cyste og ved senere undersøkelser ble mine to cyster målt som en, noe som ga feilaktig inntrykk av vekst. Stine tok derimot bilder og mål fra flere vinkler, for i mitt tilfelle utgjør vinkel forskjell. Jeg er sikker på at hennes grundige undersøkelser gjør at jeg får et korrekt bilde av cystens størrelse og eventuelt fremtidig vekst .

Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for at hun har gjort en grundig jobb. Jeg føler meg trygg på henne og kommer til å bruke henne i fremtiden, Jeg anbefaler henne på mitt varmeste til andre.

Trygg og kompetent lege

Lege: Anita Soland Skrevet

Kom til legen med bekymring, og gikk derfra med god informasjon om hva jeg kunne forvente meg senere. God dialog - virket dyktig i faget, og gjennomførte undersøkelsen på en god og profesjonell måte.