Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Veldig bra!

Lege: Anita Soland Skrevet

Er meget fornøyd etter konsultasjon hos dr. Soland. Hun satte seg inn i min medisinske historie og stresset ikke med tiden. Faglig fremstod hun svært dyktig. Hun fikk meg til å føle meg trygg og avslappet. Jeg har vært hos flere gynekologer og dette er klart den beste, anbefales!

Utrolig god på oppfølgning

Lege: Kinia Remaut Skrevet

Kinia var min lege ved bruk av Isotrotenin for å få bukt med langvarig og alvorlig akne. Oppfølgning og anbefalinger var helt supert underveis! Kan anbefale!

Imøtekommende og hyggelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Tar celleprøve fra livmorhalsen hvert tredje år. Dette er noe jeg gruer meg til like mye hver gang. Ikke fordi det gjør vondt, syntes det bare er veldig ubehagelig. Lege Trine Tromsdal kan anbefales. Rolig, imøtekommende, virket erfaren og rutinert og fikk meg til å slappe av (i hvert fall litt mer enn jeg har gjort tidligere...). Lett å få time som jeg booket selv online (ingen ventetid / telefon kø).

Aldri igjen

Lege: Stine Fremming Skrevet

Stine Fremming kommer jeg ikke til å gå til igjen. Hun fremstår som kald, lite empatisk og svarer ikke ordentlig på spørsmålene. Hun fant en cyste, og jeg gikk derfra mer urolig enn jeg var før timen(er jo ikke akkurat det gøyeste å gå til gynekolog uansett).
Jeg fikk ikke noe info om dette kunne være farlig, eller hva jeg burde gjøre videre. Dum som jeg var,(og litt sjokkert pga nyheten) glemte jeg såklart å spørre de rette spørsmålene før jeg ble henvist til resepsjonen for betaling. 1600kr var virkelig ikke den konsultasjonen verdt!

Rolig og behagelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Følte meg ivaretatt, trygg og avslappet. Tok mine problemer seriøst. Positiv og flink lege som jeg kan anbefale videre.