Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Positiv opplevelse

Lege: Michael Mehrdad Zangani Skrevet

Etter lang tids plager og manglende diagnose hos fastlege, med tilhørende avvisning fra offentlig hudlege, bestilte jeg konsultasjon hos hudlege Zangani på Volvat Nasjonaltheateret. Det ble en positiv opplevelse! Stilte spørsmål på en grundig måte, tok seg god tid til å sjekke og kunne stille diagnose på kort tid. Forklarte på en inkluderende og pedagogisk måte. Nok en gang innfridde Volvat og medlemskap blir garantert fornyet. Takk for at vi har private alternativ til det offentlige helsevesen!

Kompetent og handligsfør

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste, gir meget rask og god oppfølging med høy kompetanse. Full tillitt til ham.

Høy kompetanse og sosialt intelligent

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Det første møtet er tillitsskapende hvor du blir lyttet til og får god tid til å forklare din situasjon og Roger framtrer som en kognitiv autoritet innenfor sitt fagfelt.
Tillitsskapende og vil ditt beste.

Veldig flink

Lege: Drude Høyersten Colom Skrevet

Fikk laserbehandling mot min utrolig plagsomme rosacea hos Drude med overraskende gode resultater. Anbefaler!

Trygg, hjelpsom og veiledende

Andrew Harar Skrevet

Andrew hjalp meg sortere hva en ADHD virkelig er, og veiledet meg gjennom en meget grundig og profesjonell utredning. Jeg kom for å få svar, som Andrew lærte meg å svare på selv. Min varmeste anbefaling til de som ønsker en grundig, riktig og rask utredning. Hilsen mann 36 år.