Volvat Oslo - Nationaltheateret

Telefonnummer23 68 25 0023 68 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Trygg og kunnskapsrik

Andrew Harar Skrevet

Da jeg bestemte meg for å oppsøke psykolog for behandling av min angst var jeg usikker på hvordan det ville foregå.

Det jeg møtte var en meget dyktig psykolog som bidro med kunnskap og trygghet. Andrew bidro først med den trygge samtalen rundt det som føltes vanskelig å snakke om, for deretter å hjelpe meg å møte angsten gjennom å forstå hva den dreide seg om. Dette førte til et bredere perspektiv og et forandret syn på det jeg fryktet. Etter å ha endret forholdet til angsten fokuserte Andrew på selvhjelpen, noe jeg selv personlig merker har fungert. Opplevelsen av behandlingen må sies å følelses veldig medmenneskelig. Som psykolog kan Andrew absolutt anbefales.

Dårlig kommunikasjon

Andrew Harar Skrevet

Flink faglig. Men er ikke fornøyd med oppfølgingen jeg fikk etter AD/HD - utredning. Fikk lite info om medisinene jeg startet på. Det ble forventet at jeg skulle stille spørsmålene, før jeg fikk svar på svært viktig informasjon som jeg ikke visste det var viktig å spørre om.

Kjære pasient.

Jeg beklager det inntrufne. Som psykolog overlater jeg det primært til psykiater som er den ansvarlige for å foreskrive resept å formidle medisinsk informasjon. Ønskes det tilleggsinformasjon fra meg, så supplerer jeg med det under oppfølgningen.

Etter oppstart av medisiner er oppfølging frivillig. Jeg ber da alle pasienter om å bestille en time hos meg etter 3 uker, slik at vi kan følge opp effekten av medisiner, justere doser eller vurdere annen type medisin, kartlegge og igangsette individuelt rettede intervensjoner og annet forefallende arbeid. Hvis denne informasjonen har uteblitt eller glemt, så beklager jeg inderlig for det.

Jeg håper du ellers har vært fornøyd med den korte ventetiden, raske utredningen og oppstart med medisiner. Videre, at vi sammen kan gjøre dette godt igjen. Du kan ringe meg når du får tid så skal jeg følge deg opp umiddelbart. Så håper jeg at jeg kan supplere min faglige flinkhet med bedre kommunikasjon og personlig tillit.

Beste hilsener
Andrew

Besvart av Andrew Harar

Empatisk og dyktig.

Lege: Kinia Remaut Skrevet

Kinia Remaut er en flott lege. Hun fremstår som veldig empatisk, hun er lett å snakke med, og hun strekker seg for at pasienten skal bli fornøyd. Hun er også alltid i godt humør, og får meg til å føle meg trygg i behandling hos henne. Anbefaler henne gjerne videre!

Dyktig & serviceinnstilt

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Min erfaring etter 2 besøk er svært positiv: Rask timeavtale, kort ventetid, profesjonell & hyggelig lege.
Anbefales !

Rask, bra utredning

Andrew Harar Skrevet

Andrew utredet meg for ADHD. Utredningen var kjapp, grundig, og han forklarte alle steg så jeg forstod hva som skulle skje. Andrew fulgte meg opp i ettertid også, og har hjulpet meg med å gjøre livet mitt uendelig mye bedre. Han er veldig flink til å forklare ting på en grundig måte, og bruker eksempler man kan relatere til. Det er lett å stole på han, og man føler seg hørt og ikke bare et nummer i rekken. Jeg anbefaler han på det sterkeste!