Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Drude Høyersten Colom Skrevet

Hadde en kort konsultasjon for å diskutere mulighetene. Fikk gode råd. Kom tilbake til behandling og ble tatt godt imot, fikk god informasjon under behandlingen og er veldig fornøyd med resultatene. Kan absolutt anbefales som en kunnskapsrik og trygg hudlege.

DÅRLIG LEGE, TROR HUN KAN DET SPESIALISTER KAN.

Lege: Silje Modell Skrevet

Legen jobber på Grevens legekontor. Lytter ikke til pasienten. Er mer opptatt med å tjene penger enn å hjelpe pasienten. Silje tror hun kan alt det ulike lege spesialister kan. Hun ville at jeg skulle eksperimentere med ulike legemidler for å finne ut av om det fungerte. Jeg ville vite årsaken til problemet først men hun mente at lege spesialisten også kom til å si at jeg måtte eksperimentere for å finne hvilken legemidler som hjalp. Hun er arrogant og overlegen. Aldri blitt ivaretatt så dårlig av en fastlege. Drar aldri til henne igjen.

Dyktig, kompetent, trygg og tillitsskapende

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Har vært på helsekontroll hos Aksel Foss mange ganger senest i februar. Aksel tar seg tid og lytter og reflekterer. Pasienten er i sentrum. Alle prøver kommer raskt med oppfølging. Var hos han i mars med kort, konsis og klar oppfølging.Hadde for lite av en medisin på vårt sommerhus nå i Sverige og samme dag mottok jeg ny resept og kunne hente medisinen i svensk apotek. Aksel Foss er et funn av en allmennlege i kvalitet og service!

Hold dere unna

Lege: Drude Høyersten Colom Skrevet

Hun lytter ikke til behovene til pasientene sine og skynder seg gjennom konsultasjon. Hun har ikke tid til å svare på spørsmål eller gir ikke grundige svar og vil bare gå videre til neste pasient. Volvat tar ikke ansvar hvis ting ikke går som planlagt. Hold dere unna dette stedet og gå et sted hvor de faktisk bryr seg om pasientene sine.

Kunnskapsrik og vennlig

Lege: Henrik Mathiesen Skrevet

Veldig kunnskapsrik og alltid hyggelig å komme til. Har bare gode erfaringer med Henrik, og anbefaler han på det sterkeste til andre.