Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Kunnskapsrik,behagelig og profesjonell

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Solid allmennmennlege! Tar deg på alvor,lytter og gir gode råd.Virker svært kompetent og erfaren.En du får tillit til.

ADHD utredning.

Andrew Harar Skrevet

Kom får og vurdere om det var behov får en ADHD utredning, Noe det ikke var tvil om.
Han er tydelig, tålmodig og gjør en grundig og god jobb som det ikke står tvil om.
Har hatt en hyggelig og trygg oppfølging hele veien og svarer på spørsmål raskt.

Anbefales på det sterkeste
Hilsen mann på 36 år.

Dyktig lege,

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Jeg var til undersøkelse hos Dr. Foss,og anser ham som en meget dyktig og grundig lege. Jeg oppfatter dr. Foss som ytterst faglig og kompetent. Han ivaretar pasienten på beste måte. Kan trygt anbefale ham!

Trygg og meget kunnskapsrik

Lege: Michael Mehrdad Zangani Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med huden min som etter at jeg dro til Michael Zangani og mottok god hjelp. Han er forståelsesfull, imøtekommende og svært kunnskapsrik. Den eneste av x antall hudleger, hudpleiere og kosmetiske sykepleiere som har gjort huden min såpass fin som den er nå. Jeg angrer på at jeg ikke dro til han for flere år siden. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og flink!

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Var til undersøkelse hos Dr.Foss igår. Han er en usedvanlig trygg og flink lege,som for deg til å føle at du blir ivaretatt på en meget god måte. Han lytter konsentrert til hva du har å si,og forklarer på en rolig måte hva som kreves av oppfølging . Kan trygt anbefale ham!