Volvat Oslo - Nationaltheateret

Tlf: 23 68 25 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Empatisk og dyktig.

Lege: Kinia Remaut Skrevet

Kinia Remaut er en flott lege. Hun fremstår som veldig empatisk, hun er lett å snakke med, og hun strekker seg for at pasienten skal bli fornøyd. Hun er også alltid i godt humør, og får meg til å føle meg trygg i behandling hos henne. Anbefaler henne gjerne videre!

Dyktig & serviceinnstilt

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Min erfaring etter 2 besøk er svært positiv: Rask timeavtale, kort ventetid, profesjonell & hyggelig lege.
Anbefales !

Rask, bra utredning

Andrew Harar Skrevet

Andrew utredet meg for ADHD. Utredningen var kjapp, grundig, og han forklarte alle steg så jeg forstod hva som skulle skje. Andrew fulgte meg opp i ettertid også, og har hjulpet meg med å gjøre livet mitt uendelig mye bedre. Han er veldig flink til å forklare ting på en grundig måte, og bruker eksempler man kan relatere til. Det er lett å stole på han, og man føler seg hørt og ikke bare et nummer i rekken. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Hjulpet meg og fulgt meg opp i lang tid

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Kjempe dyktig, blitt tatt på alvor. Hun løste mitt problem som jeg hadde slitt med i over 8 år. Videre har hun hjulpet meg stort. Anbefaler på det aller sterkeste!

Behagelig og veldig dyktig gynekolog

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg hadde en veldig behagelig opplevelse med Trine. Hun forklarte alt hun gjorde, og det føltes veldig naturlig å bli behandlet av henne. Hun hørte nøye etter mens jeg snakket, sjekket om det gikk greit mens hun tok celleprøve, og var veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste, spesielt om det er første gangen du skal til en gynekolog og gruer deg.