Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Fantastisk kunnskapsrik og effektiv

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Flink og informerende! Forteller med normalt språk hva hun observerer og vurderer. Får meg til å slappe av så godt det lar seg gjøre i en sånn situasjon. Føler meg trygg! Anbefales veldig! Jeg reiser langt for å gå til henne hver 10 mnd.

Veldig bra!

Lege: Anita Soland Skrevet

Er meget fornøyd etter konsultasjon hos dr. Soland. Hun satte seg inn i min medisinske historie og stresset ikke med tiden. Faglig fremstod hun svært dyktig. Hun fikk meg til å føle meg trygg og avslappet. Jeg har vært hos flere gynekologer og dette er klart den beste, anbefales!

Utrolig god på oppfølgning

Lege: Kinia Remaut Skrevet

Kinia var min lege ved bruk av Isotrotenin for å få bukt med langvarig og alvorlig akne. Oppfølgning og anbefalinger var helt supert underveis! Kan anbefale!

Imøtekommende og hyggelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Tar celleprøve fra livmorhalsen hvert tredje år. Dette er noe jeg gruer meg til like mye hver gang. Ikke fordi det gjør vondt, syntes det bare er veldig ubehagelig. Lege Trine Tromsdal kan anbefales. Rolig, imøtekommende, virket erfaren og rutinert og fikk meg til å slappe av (i hvert fall litt mer enn jeg har gjort tidligere...). Lett å få time som jeg booket selv online (ingen ventetid / telefon kø).

Rolig og behagelig lege

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Følte meg ivaretatt, trygg og avslappet. Tok mine problemer seriøst. Positiv og flink lege som jeg kan anbefale videre.