Fritzøe Klinikk

Telefonnummer33 11 81 2033 11 81 ...
Postboks 4 3285 Larvik

Siste vurderinger av Fritzøe Klinikk

Takk for fantastisk god hjelp

Lege: Vidar Holth Skrevet

Jeg fikk time hos Holt pga hørselskade Ble tatt godt i mot av Holt som sente meg videre til Britt Tangen som også jobber på klinikken Hun gjorde alt for at jeg skulle få en bedre hverdag Hun sente søknader til nav på høreappperater og tv slynge Alt ordna seg Har jeg problemer med høreapperatene så ordner de det på dagen Tusen takk for fantastisk hjelp

Avbrutt Legetime

Lege: Vidar Holth Skrevet

Rakk aldri inn til legen, en annen person fulgte legen ut etter at mitt navn var ropt opp av legen selv, misforståelsen ble ikke rettet opp mens jeg ventet, gjorde legesekretæren klar over forholdet, og forlot venteværelset. Har fått betalings anvisning på en legetime jeg har møtt opp til, men ikke fikk ??

Utrolig dyktig i sin jobb !

Lege: Ebbe Christian Grønvold Skrevet

Tidligere har jeg VIRKELIG kviet meg for både kontakte og gå til gynekolog, spesielt for celleprøve-taking ,etter en veldig utrivelig opplevelse hos gynekologen jeg har hatt fast i alle år. Jeg Hadde forhøyet celleverdi en gang tidligere,Ble sendt ut døren med beskjed om å forberede meg på operasjon.Det var MEGET Lite,(som i INGEN )fordypende informasjon over hva det hele betydde,Jeg fikk bare beskjed om at det ikke var farlig,jeg ville garantert kunne få barn etter inngrepet.LAM-slått satt jeg hele jula gjennom med KREFT som eneste tanke kvernende i hodet.Blir så innkalt til ny time for "pipellePrøve" etter jul, Der prøveresultatene viser at celleforandringene skal ha trukket seg tilbake igjen,altså Det var ingen fare likevel. Denne gyn.skremte livet av meg,Jeg klarte aldri å følge opp undersøkelse etter 6 mnd ,Det gikk faktisk 2 år før jeg gikk til undersøkelse igjen. Jeg blei tipset om Ebbe av ei venninne som kvier seg veldig for å gå til undersøkelser, Hvor hun anbefalte han på det sterkeste. Og hun hadde rett! Det finnes ikke ubehagelig eller skremmende. Han er dyktig ,tar seg tid og gjør en god jobb i å ivareta og trygge sine pasienter . Terningkast 6!

Meget dyktig gynekolog

Lege: Ebbe Christian Grønvold Skrevet

Faglig dyktig og profesjonell. Tar seg god tid og lytter til pasienten. Service innstilt. Kan trygt anbefales.

Lege: Ebbe Christian Grønvold Skrevet

Han er en fantastisk lege. Dyktig, menneskelig, oppdatert. Meget fornøyd. Bruker den tid som trengs.