Sandefjord Helsepark

Telefonnummer33 44 82 3333 44 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skiringssalsveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Helsepark

Oppmerksom og flink

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Jeg har gått hos han i flere år og synes at han er vennlig, omtenksom, forsiktig og lett å prate med. Han ønsker det beste for pasienten og tar meg som pasient på alvor. Føler meg godt ivaretatt og fulgt opp i forkant og etterkant av operasjoner. Det er en dyktig gynekolog som virkelig kan jobben sin. I tillegg synes jeg det er imponerende at han kjenner meg igjen selv om det stort sett går et år mellom hver time der, for det er mange pasienter han har å forholde seg til. Kan trygt anbefale han!

Behagelig og ordentlig.

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Jeg har gått til Guttu i mange år, og har alltid opplevd å bli godt ivaretatt, få tilstrekkelig informasjon og gode forklaringer. Han har et behagelig vesen, er hyggelig og lett å forholde seg til. Responderer på humor, og har glimt i øyet. Gjør undersøkelsene effektivt, men rolig og varsomt, og forklarer underveis. Beste gynekolog jeg har vært hos. Anbefaler ham uten å nøle. Noe lang ventetid for å få time er eneste som kunne vært bedre.

Misfornøyd!

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Dette er en av de dårligste legene jeg har vært bort, Minst 30 min vente tid, har i et tilfelle ventet i 1 timme! Mangler grunnleggende kunnskap, informerer ikke når resultater kommer. Dårlig kommunikasjon.

Jeg vil gjerne ha en mer gynekolog i Sandefjord.

Dyktig og hyggelig

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Litt forsinkelse på venterommet. Profesjonell, flink til å forklare, tar seg tid. Lett å kommunisere med. Anbefales

Veldig hjelpsom og betryggende

Lege: Kristian Guttu Skrevet

dyktig lege med kort ventetid, har som regne fått time på dagen eller løpet av en uke. Jeg har hatt svangerskap ultralyder hos han og han har vært svært betryggende. Forteller underveis hva han ser,
Eneste jeg har å bemerke er at har man time sent på dagen, kan det hende man må vente noe ekstra fordi det er forsinkelser. Jeg har ventet oppi 20 min ekstra. Dette har jeg inntrykk av er fordi han tar seg skikkelig tid til hver pasient, og ikke «latskap»