Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Trygg og oppdatert

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Gruet meg som jeg alltid gjør før en sånn time. Men det hadde jeg ingen grunn til. Jeg ble tatt godt imot og han var oppdatert på min "historie", så jeg ble avslappet av den grunn.
Han forklarte hva han gjorde underveis. Han ringte meg også uken etter m blodprøvesvar.Alt i alt var dette en positiv opplevelse hvor jeg følte meg i ivaretatt og trygg. En hyggelig fyr, syns jeg.

Hyggelig og trivelig sted

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Idag var jeg for første gang hos Lillestrømgynokolgene. Jeg ble positivt overrasket da jeg gruet meg noe pga bytte av gynokolog etter mange år på samme sted. Dette var noe jeg aldeles ikke hadde trengt å gjøre . Jeg ble godt mottatt av både damen i skranken og gynokololog Halvor Bakke Melbye var meget profesjonell og fortalte hele tiden hva han skulle gjøre . Alt i alt en god opplevelse og jeg anbefaler han på det sterkeste .

Føltes som et overgrep

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse med unnvikende blødninger med mye redsel og usikkerhet rundt min egen situasjon. Skulle til Melbye på en hastende konsultasjon og hadde en forferdelig opplevelse i forbindelse med besøket. Jeg følte ikke jeg ble lyttet til, han hadde bestemt seg for diagnose på forhånd, og hva som hadde skjedd i etterkant av henvisningen fra min fastlege hadde han ingen interesse i.

Hele konsultasjonen føltes nesten som et overgrep. Han var utrolig hardhendt, lite forståelsesfull og hadde ingen empatiske evner for hvordan undersøkelsen føltes fra mitt perspektiv.

Anbefales på det svakeste!
Aldri hatt en værre opplevelse hos en gynekolog, og har tenkt mye på det i etterkant.

Positivt overrasket

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var så dum at jeg leste her, mens jeg ventet på timen jeg hadde fått hos Halvor Bakke Melbye.

Dessverre ble tankene negative før timen, men!
Det var bortkastet.
Han virket noe sur, tror bare ikke han er en sprudlende fyr.
Men har brukte god tid, roet mer ned og forklarte alt han gjorde. Sørget for at jeg ikke lå "helt naken" mens han holdt på.
Tommel opp og beklager forhåndsdømming.
4/5 stjerner fordi han ser sur ut og kan virke skremmende av den grunn.

Kald og fraværende

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Dette var 2. gang jeg var hos denne legen, og jeg føler igjen at han er kald og fraværende. Jeg fikk lite forklaring, og heller ikke da jeg spurte om igjen fikk jeg noen bedre forklaring. Følte heller at han ble utålmodig for at jeg spurte igjen. Han sa heller ingenting under undersøkelsen før jeg spurte hva han gjorde. Det er godt mulig at han er en flink gynokolog, men han mangler dessverre evnen til at jeg følte meg trygg der.