Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Utrolig dyktig - anbefales!

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Kan anbefale Halvor Bakke Melbye på det varmeste. Han er dyktig, profesjonell og rolig. Tar seg tid.
Litt lang ventetid, men slikt må man regne med når det gjelder en populær lege.
Damene på kontoret er veldig hjelpsomme.
Eneste minuset er parkering. Skulle ønske kontoret hadde hatt et par gratis plasser.

Ikke nøye nok

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Min opplevelse er at legen ikke var nøye nok. Etter å ha prøvd en privat lege ga det meg de svarene jeg hadde behov for.

En varm og god lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Sundhagen er imøtekommende, interessert og dyktig. Føler meg trygg og ivaretatt som pasient. Hun får en til å slappe av, småprat gjør at det blir fortrolighet og trygghet i møtet med henne, både før og etter undersøkelsen. En meget nærværende lege.

Positiv opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hyggelig lege som forklarte godt og besvarte mine spørsmål. Brukte tid på å forklare meg hva som ble vist på ultralyd. En god opplevelse.

Fantastisk lege

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!