Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

En god opplevelse

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at timen hos Kinne var den "beste" gu-opplevelsen jeg har hatt. Og det sier litt :)
Hun var rolig, avslappet, forklarte alt hun gjorde, ivaretakende, nøye og svært effektiv.

Kan anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og empatisk lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Når du først må til denne typen kontroll, som de fleste av oss damer ikke liker, er det veldig godt å bli møtt av Hilde Sundhagen.
Hun er hyggelig og empatisk. Og veldig rolig.
Føler hun tar seg tid til deg når du er der.
Selve undersøkelsen går raskt og smertefritt.
Meget dyktig lege. Beroligende om du er engstelig for noe, føler jeg.

Tok tid før jeg fikk time, men var ikke noe som hastet i det hele tatt heller, så det var ikke noe problem for meg.

Dr. Melbye

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Denne legen kan absolutt anbefales. Han er meget profesjonell og akkurat så hyggelig han skal være i en slik situasjon. Jeg synes det kan være ubehagelig å gå til en mannlig gynekolog, men Dr. Melbye er absolutt en jeg "slapper" av hos om jeg kan ordlegge meg slik.
Han oppleves som interessert og behjelpelig.

Profesjonell, dyktig, effektiv

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Etter å ha lest her inne var jeg litt nervøs for timen jeg hadde fått hos denne legen, men opplevelsen min var helt fin! Han hilste høflig, gikk gjennom henvisningen min, forklare litt alternativer jeg hadde, og så var det opp i GYN-stolen. Han forklarte hva han gjorde, hvorfor, beskrev hva som var hva under undersøkelsen.

Han var svært profesjonell, effektiv, passe "kjølig" (jeg liker i alle fall ikke gynekologer som tuller og tøyser og er personlige mens jeg sitter med bena mine til værst uten truse), og hverken mer eller mindre hardhendt enn andre GU jeg har vært hos.

Jeg hadde også noen spørsmål utover henvisningen som han svarte kjapt og greit på. Kan anbefale denne legen!

En grusom opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Første gang jeg var hos denne gynekologen og det blir også den siste. For meg ble dette en grusom opplevelse da jeg sist høst hadde en operasjon og de fjernet livmorhalstappen min. Så skulle jeg 6 måneder etter operasjonen til etterkontroll og da viser det seg at etter inngrepet så hadde jeg grodd helt sammen og det var ingen åpning opp til livmoren. Da får jeg beskjed om å ligge helt i ro og så skjærer han i meg og lager ny åpning og så vider han ut med et annet instrument og dette skjedde uten noen som helst for bedøvelse. Jeg skrek ut 2 ganger inne på kontoret hans i smerte og sa at det var forferdelig vond men han bare fortsatte. Blodet rant og han tørket flere ganger. Da jeg gikk ut fra kontoret hans så gikk jeg inn på toalettet utenfor og da rant det blod og jeg hadde blod helt bak til halebeinet som hadde rent dit. Han beklaget at det var slik som skjedde noen ganger at man grodde igjen og da var det eneste måten. Men hva med en bedøvelse før han begynner å skjære ?!?! Han virket lite med følende til hele episoden og jeg sitter igjen med masse vonde tanker og har det rett og slett ikke så greit nå. Pratet med resepsjonen i dag og de lovet meg at jeg ikke skulle inn til han flere ganger men prøve å finne en annen gynekolog til meg.
Jeg kan ikke på noen som helst måte anbefale denne gynekologen.