Askergynekologen

Knud Askers vei 28 a 1383 Asker

Siste vurderinger av Askergynekologen

Tillitsvekkende, klok og empatisk

Lege: Kristin Ramm Skrevet

En særdeles dyktig gynekolog! Var mitt første besøk hos Askergynekologene. Følte meg trygg og ivaretatt. Kristin var lyttende og tok seg god tid. Opplevde henne kunnskapsrik, nøye og ivaretagende. Den beste gynekologen jeg har vært hos!

Ukritisk til hormoner

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Opplevde dr Rognan som nærmest ukritisk i sine anbefalinger til hormontilskudd for plager i overgangsalder. Fikk østrogenplaster og progesteron - som hun mente ville bidra til bedre helse på alle måter. Da jeg fikk store blødninger fikk jeg ingen forklaring på hvorfor. Først da jeg oppsøkte en annen gynekolog fikk jeg vite at dette hadde sin forklaring i østrogentilskuddet. Ble på det sterkeste anbefalt å slutte med østrogen. Det gjorde jeg, og blødningene forsvant. Veldig kritisk til Rognans hormon «pushing».

Ivaretakende og profesjonell

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Profesjonell og i varetakende. Opplevde meg tatt på alvor, fikk raskt time. Fint venterom, og vennlig personale.

God opplevelse

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Vibeke Rognan er virkelig å anbefale! Hun tok meg og min henvendelse seriøst, hadde mye kunnskap og gjorde en grundig undersøkelse av meg. Det koster litt mer men er virkelig verdt det å gå privat! Hun har også en god være måte så det ikke ble så ubehagelig og kleint når hun undersøkte, hun gjorde så jeg selv forsto at det er helt naturlig og sjekke seg. Anbefaler på det varmeste!

Trygg. Empatisk

Lege: Kristin Ramm Skrevet

Kristin Ramm, veldig frendlig, dyktig og ansvarsfull , nøye gynekolog med mitt problemet .veldig fornøyd med henne