Askergynekologen

Telefonnummer66 78 79 3366 78 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Knud Askers vei 28 a 1383 Asker

Siste vurderinger av Askergynekologen

Hyggelig, kunnskapsrik og interessert

Lege: Bjørg Lorentzen Skrevet

Jeg hadde en svært positiv opplevelse med denne gynekologen. Jeg oppfattet henne som interessert, erfaren og kunnskapsrik både innen for eget fagfelt, men også utover dette. Jeg følte jeg fikk mye mer ut av denne timen enn jeg hadde forventet, og det var riktig hyggelig. Timen var satt opp som sjekk etter fødsel, hvor det også ble tatt celleprøve og ultralyd. Vi snakket om fødsel, hormonforandringer i livmoren, amming og prevensjon. Jeg satt igjen med ny kunnskap og gode råd. Tommel opp.

Erfaren, men lite lyttende

Lege: Bjørg Lorentzen Skrevet

Jeg fikk inntrykk av en erfaren, teknisk dyktig behandler som behandler på rutine. Dette er bra for noen, men jeg opplevde at jeg ikke ble hørt som pasient. Timen var satt opp på grunn av spesielle problemer knyttet til menstruasjonssmerter og smerte ved penetrering. Dette ble forklart innledningsvis, uten at det virket som hun hørte etter.

Så begynte undersøkelsen, som naturlig nok var smertefull på grunn av de spesielle utfordringene. Det eneste som ble oppklart var at jeg ikke har cyster og at jeg kan bli gravid. Alle forsøk fra min side på å ta opp grunnen til at jeg var der ble avfeid, til tross for at undersøkelsen ble avbrutt av at smerten førte til at jeg hoppet bakover i stolen med et skrik. Det ble forsøkt bortforklart med ung alder (23 på tidspunktet), og da jeg påpekte at problemet ikke var der tidlig i tenårene ble det trukket på skuldrene og konstatert at "det var rart," før jeg ble sendt gråtende på dør.

Jeg hadde vondt for å sitte eller gå fort i fire-fem timer etter undersøkelsen, og opplevde at jeg begynte å gråte helt brått gjennom hele dagen.

Det kan være opplevelsen ville vært god dersom jeg ikke hadde spesielle utfordringer, men jeg anbefaler henne i alle fall ikke for andre som har vanskeligheter med situasjonen eller med underlivet generelt.

Helt super

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Flink, trygg, energisk, og fikk meg som pasient til å føle meg rolig. Kom med gode råd, rask men grundig undersøkelse. Tusen takk. Jeg kommer tilbake

Fantastisk og hyggelig

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Blir alltid godt tatt imot om det er celleprøve eller ultralydundersøkelse. Blir tatt på alvor når det er bekymring under svangerskapet og de tok meg inn på veldig kort varsel etter blødning. Betaler med glede de ekstra kronene for enoen trygg følelse og hyggelig atmosfære!

Beste anbefalinger

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Flott, oppegående og engasjert lege.
Har tidligere hatt veldig angst for disse undersøkelsene,men er kurert etter å ha blitt både sett og godt ivaretatt hos henne.
Anbefales på det sterkeste.