Anne Stensløkken

Anne Stensløkken er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Stensløkken

Den beste gynekologen

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Utrolig flink gynekolog, som lytter på det du har å si. Jeg var veldig redd for undersøkelsen, men Hun er virkelig veldig flink. Anbefaler henne alle som skal til en flink gynekolog. Hun er også veldig rolig, noe som er veldig positivt.

Hun er sympatisk, blid og hyggelig,

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Har vært hos henne et par ganger i mitt voksene liv.
Mulig jeg har vært uheldig den gang,men det er mitt værste minne noen sinne har hatt hos en gynokolog.
Jo da hun er vennlig snill blid,men jobben hun utførte på meg den gang var hel forferdelig. Det går ikke på hennes personlighet. Hun har muligens tatt læring av dette og forandret seg.
Jeg kommer aldrig til å gå til henne igjen.

En veldig dyktig lege/gynekolog!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Jeg valgte å bestille time hos Anne Stensløkken på bakgrunn det som var skrevet om henne her tidligere, og jeg er meget fornøyd med valget mitt!
Jeg opplevde henne som varm, imøtekommende, informativ og avvæpnende, i en situasjon hvor jeg vanligvis har relativt høye skuldre. Hun spurte de rette spørsmålene, gav meg den informasjonen jeg trengte og var generelt veldig dyktig.

Jeg dro fra Dr. Stensløkken og Balderklinikken med et svært godt inntrykk, og vil definitivt anbefale henne, samt bruke henne igjen ved en senere anledning.

super gynekolog

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Anne er veldig godt oppdatert på det siste som skjer inenfor hormonterapi. Lettå snakke med, og med stor kunnskap. Hun leter også utenfor boksen, for å kunne hjelpe. Jeg er superfornøyd

Best!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Dyktig dame! Er forsiktig og forståelsesfull, svarer på det du måtte lure på og virker svært trygg i sitt fag. Trenger ikke å grue seg til en undersøkelse i gyn.stolen hos denne legen.