Gyn Kongsberg

Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av Gyn Kongsberg

Flott gynekolog

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Får deg trygg og gjør opplevelsen mindre skummel og ubehagelig. Forklarer og viser, forståelsesfull og dyktig. Anbefaler han til de med gynekologskrekk

Helt fantastisk

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Vanskelig å si at en gynekolog er fantastisk. Men her er det tilfellet. Strålende fornøyd og føler meg så bra det er mulig ved gynekologisk undersøkelse. Kjempe profesjonell!

Dyktig

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Jeg har brukt doktor Kasin i mange år å er meget fornøyd med han.Han er grundig- forsiktig og veldig dyktig. Jeg er veldig trygg på han å bruker kun han.

Trofast pasient siden 90 tallet.

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Den eneste som får gjøre en gynekologisk undersøkelse på meg.

Han utfører undersøkelsen svært forsiktig, noe som gjør undersøkelsen mindre smertefull.
Han er lett å snakke med, og han forklarer hva han gjør og hva han ser.
Han er alltid hyggelig og imøtekommende.
Kort ventetid om det trengs.

Han kan bli bedre ved å begrunne hvorfor han stiller enkelte spørsmål. Mange har vansker med å snakke om underlivet etc. Jeg forstår hans direkte spørsmål som at han ønsker å hjelpe meg, drøfte en løsning på problemet. Føler han har vært til stor hjelp for meg. Derfor har jeg fortsatt som pasient hos han, til tross for at jeg har flyttet fra kommunen.

Nyttig at han tar en prat både før og etter undersøkelsen. Skulle gjerne hatt en lege som Kasin som fastlege.

Grinete og lite interessert

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Var hos denne legen i forbindelse med gynekologisk undersøkelse. Tar problemene dine overhode ikke på alvor, virker sur og grinete, og virker i tillegg veldig lite engasjert i å finne ut om noe er galt. Fikk meg til å føle meg stokk dum for i det hele tatt foreslå at noe var galt med meg.