Kirkeparken Spesialistpraksis

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Kirkeparken Spesialistpraksis

Oppgitt og lei

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Lite lyttende og noe nedverdigende måte å snakke på. Følelsen man sitter igjen med er lite empati og jeg hadde flere spørsmål da jeg dro enn da jeg kom. Jeg fikk heller ingen 100% konklusjon med hva som var galt og en heller dårlig løsning jeg ikke ønsker å publisere offentlig. Det ble heller ikke tilbudt tørkepapir/truseinnlegg etter undersøkelse og det virket rett og slett som om hun var oppgitt og lei under hele besøket. Jeg betaler heller volvat neste gang!

Ufølsom

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Gikk dit for en celleprøve og en samtale om Endometriose.
Under undersøkelsen stilte hun meg upassende spørsmål og med antydninger som ikke hører noe sted hjemme. Klarer også å si under undersøkelsen "oi, dette ser ikke bra ut".

Som ung kvinne blir man engstelig og lurer på hva som skjer ettersom hun antyder til noe som ikke er bra. Får bare beskjed om at "hvis det er krise, så ringer de deg" og at jeg bare må vente 6 uker på svar.

Hun var ikke intressert i å informere meg på noen måte og jeg måtte selv stille alle spørsmål uten å få noen gode svar eller oppfølgning.
Hun fortale meg også at jeg sikkert ikke har Endometriose ettersom hun ikke så noe på ultralyden. Man kan ikke se Endometriose på ultralyd og dette burde hun vite.

Anbefaler ingen å dra til, spesielt unge kvinner som trenger støtte og gode råd.

Fire uker senere fikk jeg bare en melding på mobilen, om at jeg har et virus. Ingen informasjon om hvordan type virus og når jeg ringte for å spørre og for å avlyse neste time, så hadde de tatt ferie.
Useriøst.

Super gynekoloh

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Har vært hos Kasin i 6 år med både svangerskap og oppfølging med celleforandringer som har utviklet seg.
Er veldig fornøyd med oppfølgingen!

Uengasjert og lytter ikke til pasienten

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Kommer ikke tilbake til denne gynekologen.
Hun ville jeg skulle endre prevansjonsmetode, selv om jeg er fornøyd med den jeg bruker og ikke var interessert i en annen pga dårlig erfaring. Dette ignorerte hun og prøvde overtale meg til å prøve igjen de jeg har dårlig erfaring med.

Videre nektet hun meg celleprøve av livsmorshals og isteden tok en indre ultralyd. Inget forheng jeg kunne kle av meg bak, og fikk heller ikke noe form for tørkepapir eller truseinnlegg etter undersøkelsen. Dette har jeg aldri opplevd noe annet sted.

Dårlig inntrykk

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Har vært hos Theresia Kasin en gang og var veldig misfornøyd etter jeg dro derfra. Det føles ut som du er hjemme i leiligheten til noen når du er der, og det er veldig rotete inne på undersøkelsesrommet. Ikke noe rom/avluke til å kle av seg og man får ikke tilbud om noe truseinnlegg eller bind etter undersøkelsen, noe jeg har fått alle andre steder jeg har vært. Hun nektet meg å ta en celleprøve fordi hun mente at jeg var for ung. Noe jeg syntes er ugreit, når jeg spør om det. Kommer ikke til å dra tilbake til denne gynekologen.