Kirkeparken Spesialistpraksis

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Kirkeparken Spesialistpraksis

Rotete og uengasjert

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Rotete kontor, flyter av ting og ingen forheng å kle av seg bak. Hun fremstod som spydig når hun svarte på spørsmål. Hadde ingen sympati for problemet man kommer med og takler dårlig om man konfronterer henne om ting man har hørt, lest eller lurer på. Et besøk var egentlig nok, prøvde en andre gang og det blir det siste. Fikk ikke innrykk av at hun ønsket å hjelpe og virket ikke som hun likte jobben sin..

Rotete og urenslig!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Utrolig rotete kontor! Hennes personlige yttertøy lå bare slengt på behandlingsbenken. Ikke noe forheng og kle av seg bak og jeg måtte legge min bukse og truse på samme behandlingsbenk. Følte liksom det burde vært en egen plass til det. Kontoret er overfyllt og det ligger papirer i hulter og bulter overalt!

Jeg nevnte også et problem jeg har som hun ikke tittet på i det hele tatt. Hardhendt og virket rett og slett uengasjert. Jeg følte meg meget ukomfortabel der jeg lå. Til neste time vil jeg be fastlegen henvise meg til en annen i stedet!

Urenslige lokaler, får ikke den hjelpen man ønsker

Var hos Dr.Kasin.
Legen og kontoret virket urenslig og rotete. Dårlig førsteinntrykk. Legen var hyggelig, men lite villig til å hjelpe meg i forhold til mine plager. Jeg går ikke hit igjen.

Stiller opp,dyktig,flink,kunnskapsrik!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Har gått hos dr.kasin i ca 4 år i forbindelse med ivf. Hun er en fantastisk dyktig lege med mye kunnskap,erfaring,er profesjonell,stiller og ordner opp når det behøves!
Anbefales virkelig!

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Hun er en fantastisk lege og person som virkelig lytter og ønsker å hjelpe. Jeg er så heldig at etter flere dårlige opplevelser hos andre gynekologer møtes jeg Dr.Theresia. Absolutt den beste gynekologen jeg har vært hos i mitt liv. Hun er der helt tydelig for deg som pasient først og fremst, og oppleves mye mer personlig enn noen andre leger jeg har møtt. Anbefales på det varmeste!