Tønsberg Medisinske senter

Tlf: 33 37 63 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tønsberg Medisinske senter

Ubehagelig opplevelse

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Følte meg verken sett, hørt eller ivaretatt.
Legen hadde en nedlatende fremtreden og undersøkelsen var svært smertefull.
Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.

fantastisk oppegående lege

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Har vært flere ganger hos henne og hun er en lege som skaper tillit. hun lytter, hun gir gode fornuftige råd som jeg tar i bruk.
Og hun har en veldig hyggelig kontordame.

Super!

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Her var det ingen ventetid! Flott lege som tok mine plager på alvor, hørte på hva jeg hadde å si og virket interessert i finne ut av hva problemet var. Undersøkelsen gikk raskt og jeg fikk fort en diagnose som jeg kjente meg igjen i. Flink til å forklare og gi informasjon. Høyst imøtekommende og dyktig lege som jeg kan anbefale.

Väldigt bra gynekolog!

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Jag tycker att Elke är väldigt förstående. Hon pratar rakt som det är och är väldigt kunnig! Vill inte gå til någon annan gynekolog än henne. Hon ser sambandet i hela kroppen o väger in olika faktorer. Väldigt skicklig och litar till fullo på henne.

En god lege!

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Første gang jeg var til Gynekolog, og det var ingenting og grue seg for.
Hun forteller deg hva hun gjør før hun gjør det og er veldig forsiktig.
Det sies ofte at det kan være ubehagelig og vondt, men jeg merket ingenting og det hele var gjort på 5 min.
Elke Lorenz anbefales!

Veldig fornøyd !

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Kjente meg ikke igjen i noen av beskrivelsene på denne siden. Veldig smidig, rask og effektiv. Kjempe fornøyd! Anbefaler gjerne til andre og mitt første valg neste gang.

Skal ALDRI tilbake!

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Lang historie kort: Denne legen er helt sikkert dyktig innen sitt fagfelt. Men som pasient opplevde jeg henne som brysk, kort og ubehagelig. Lytter ikke til pasienten. Jeg kommer ikke til å bruke henne igjen, og jeg kommer til å fraråde henne til alle jeg kjenner.

Veldig fornøyd!!:)

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Jeg var veldig fornøyd. Hun kan virke litt streng med en gang men veldig flink,nøye,forsiktig og lyttende. Det hele var gjort på et par minutter!!😃

Langt bedre enn forventet

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Utifra 3/5 vurderinger her, var jeg veldig engstelig før besøket - som om jeg ikke har angst nok fra før. Hun opplevdes brysk ved førsteinntrykket, og jeg var nesten på vei ut igjen. Etter å ha lettet hjertet ift min angst, var hun svært imøtekommende og pratet meg gjennom hele undersøkelsen. Tommel opp!

Elendig.

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Legesekretær som gjerne uttaler om ting hun ikke er kompentent til.
Gynekologen er hardhendt og tar ikke skikkelig fatt i åpenbare plager.
Resept som var lovet måtte purres opp.
Skriver uforståelig resept slik at man blir stående på apoteket i lange tider for å få ekspedert resepten.
Gir ufin beskjed om at man ikke må skitne til gulvet.
Det blir ikke flere konsultasjoner på dette legekontoret.

Ikke det hyggeligste

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Hun var veldig kald mot meg og ga neg ikke ordentlig beskjed om noe på forhånd. Hun informerte meg ikke om ting jeg burde gjøre før jeg kom dit. Hun gjorde mitt første gynekolog besøk til en veldig traumatisk hendelse for meg.

Ikke fornøyd

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Legen var frekk, lite forståelsesfull og ikke hyggelig å komme til. Ettersom man skal undersøke et privat sted, trenger man å føle seg trygg for at man skal kunne tørre å fortelle om ting, noe jeg ikke opplevde. Veldig synd at det er slik.

Veldig fornøyd

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Utrolig behagelig lege, forsiktig, forklarte tydelig hva hun gjorde, rask og nøyaktig! Jeg kommer tilbake!
Litt lang ventetid på time, men det er sikkert fordi hun er så populær! Jeg skulle uansett bare ta en "sjekk", så ingenting som hastet for min del!

Bare helt fantastisk.!!!! Lyttende!!

Lege: Elke Lorenz Skrevet

Det var godt å kunne bytte til denne legen. Hun var svært imøtekommende. Rolig, lyttende og flott fremtredende.