KvinneDoktor og Jordmora AS

Kong Sverresgt. 3 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av KvinneDoktor og Jordmora AS

Irriterende opplevelse

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Legen brukte 8 uker på å få tilbake prøvesvar, noe som han sa skulle ta 3 uker. Jeg kom innom for å spørre han hvorfor det tar langtid, han ba meg om å sende mail i stedet for å dukke opp på klinikken. Jeg sendte mail og det svarte han ikke på.

Jeg ønsket å få min journalutskrift da jeg har blitt henvist til en ny gynekolog, men en enkel sak som dette tok 2 uker. Jeg måtte ringe to ganger for å mase og møt opp på døra for å endelig få det.

Veldig dårlig

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Har ventet på svar på en prøve i 7 uker nå! Har ringt 4 ganger! Har sendt et brev i e-post. Fikk ikke svar!

Endelig fått hjelp med mine kvinneplager

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Min offentlige gynekolog hadde ikke kapasitet og ingen akutt-timer. Fastlegen har ikke kompetanse innen min problematikk og heller ikke UL. Legevakta sendte meg tilbake til fastlegen, da de mente at plagene mine ikke var akutte nok. Så ringte jeg til Kvinnedoktoren i ren desperasjon. Hadde hatt mye ubehag i 3 uker og det hele begynte for 2,5år siden. Etter timen med denne dyktige mannlige gynekologen ble jeg henvist rett til sykehuset, ingen tvil om at jeg må ha et inngrep og at det hastet. Vil takke så mye for profesjonell hjelp. Lettet og endelig tatt på alvor. Takk.

Dyktig og med høy kompetanse

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Trygg, effektiv, dyktig og faglig oppdatert. Han har høy kompetanse og jeg anbefaler Mikael på det sterkeste.

Dyktig, profesjonell, avslappet.

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Føler meg i trygge hender hos klinikken og spesielt hos gynekologen. Veldig profesjonell og faglig dyktig gjeng.