KvinneDoktor og Jordmora AS

Kong Sverresgt. 3 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av KvinneDoktor og Jordmora AS

Midt på 3

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Jeg har egentlig opplevd han som litt nedlatende. Sånn som å si det jeg snakker om er feil for å så å gjenta akkurat det jeg holdt på å si. Samt jeg likte ikke ordlyden i mailen jeg fikk som svar på et simpelt spørsmål. I og med at jeg ikke har vært hos han via noe offentlig avtale eller slikt så forventer jeg faktisk mer av en lege. Jeg kommer mest sannsynligvis ikke til å dra dit igjen.

Dårlig oppfølgning

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Var i utgangspunktet fornøyd med besøket mitt hos Dr. Nicolaidis hvor jeg tydelig ba om en full sjekk av alt mulig grunnet plagsomme symptomer. Jeg nevnte også spesifikke prøver jeg ønsket å ta sett i sammenheng med disse symptomene. Undersøkelsen gikk fort og Dr. Nicolaidis fremsto profesjonell. Jeg ble lovet å få prøvesvarene tilsendt så fort de var klare, men fikk aldri prøvesvarene tilsendt til tross for gjentatte forsøk. Til slutt fikk jeg beskjed om at «alt var fint», men uten å få spesifisert hvilke prøver som var blitt tatt (selv om jeg spurte om dette gjentatte ganger). Flere måneder senere fikk jeg gjennom sykehuset vite at veldig få prøver faktisk var tatt og at ett av prøvesvarene ikke var bra. Endte opp med at jeg måtte bestille ny time hos en annen gynekolog og hadde plager i unødvendig lang tid grunnet slurvete praksis hos denne gynekologen. Kommer ikke til å dra tilbake

Trygg og faglig flink.

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Fantastisk flink gynekolog som virkelig vet hva han driver med. Tett oppfølging- her føler jeg meg trygg! Anbefales på det sterkeste!

Svært dyktig

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Har fulgt begge mine svangerskap hos dr. Nicolaidis og ville aldri overlatt de til noen annen. Han er utrolig imøtekommende, trygg og kunnskapsrik. Han er svært dyktig på ultralyd og tar seg tid til å forklare nøye. Jeg var aldri i tvil om at barna i magen var i de beste hender. Måtte mot slutten av det ene svangerskapet til vurdering på sykehuset etter henvisning fra Nicolaidis, men møtte der en langt mer uerfaren lege. Heldigvis hjalp Nicolaidis meg med å ordne opp slik at fødselen ble en trygg opplevelse. Dette er virkelig valuta for pengene og anbefales på det varmeste!

Irriterende opplevelse

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Legen brukte 8 uker på å få tilbake prøvesvar, noe som han sa skulle ta 3 uker. Jeg kom innom for å spørre han hvorfor det tar langtid, han ba meg om å sende mail i stedet for å dukke opp på klinikken. Jeg sendte mail og det svarte han ikke på.

Jeg ønsket å få min journalutskrift da jeg har blitt henvist til en ny gynekolog, men en enkel sak som dette tok 2 uker. Jeg måtte ringe to ganger for å mase og møt opp på døra for å endelig få det.

Dette er en Pluss-tjeneste.