KvinneDoktor og Jordmora AS

Tlf: 33 34 52 22 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av KvinneDoktor og Jordmora AS

Dyktig, profesjonell, avslappet.

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Føler meg i trygge hender hos klinikken og spesielt hos gynekologen. Veldig profesjonell og faglig dyktig gjeng.

Rolig og flink

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Oppfattet han som en rolig lege, som hørte etter hva jeg hadde å si, og som tok seg tid til å forklare det han gjorde underveis.

Ikke forbøyd

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Var fornøyd da jeg var der til første time, men er utrolig misfornøyd med oppfølgingen etterpå som var lik null. Betalte dyrt, men han gadd ikke engang svare på resultatene av prøvene som ble tatt.

Norges beste

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Har brukt Mikael som gynekolog i syv år og kommer aldri til å bytte. Har blitt fulgt opp på barnløshet og gjennom hele svangerskapet. Føler meg alltid trygg på at han gjør jobben sin og blir alltid godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste. Ingen over. Ingen ved siden av.

Endelig en som tok meg på alvor!

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Her fikk jeg endelig den hjelpen jeg har mast på hos fastlege OG sykehus! Han har mye mer kunnskap enn andre jeg har vært hos, føler virkelig jeg får den hjelpen jeg trenger!

han har dårlig dialekt

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Liker ikke den dialekten han har. Vanskelig å forstå. Det må man ta av skoa ved inngangen, noe som er ubehagelig.

Meget dyktig lege!

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Kort og godt fortalt er dette en lege som virkelig kan yrket sitt. Han er meget hyggelig og effektiv. Anbefales på det varmeste.

En kjempedyktig lege

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Her blir man sett, hørt og ivaretatt. Denne legen tar vare på pasientene sine! Kunne ikke vært mer fornøyd. Lett å få time, lett å komme igjennom både på telefon og mail.

Veldig fornøyd

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Mikael er en kjempe dyktig gynekolog.Han er nøye,faglig veldig oppdatert og jeg følte meg godt ivaretatt.