KvinneDoktor og Jordmora AS

Kong Sverresgt. 3 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av KvinneDoktor og Jordmora AS

Trygg og omgjengelig

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Har brukt han ved flere ulike anledninger og situasjoner. Har alltid blitt møtt med respekt og omtanke. Enkelt å få time og svar på det en lurer på.

Dyktig

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Rolig og dyktig gynekolog med evne til å se begrensninger i sitt fagfelt og henvise videre.
Svært hyggelig resepsjonist!

Dyktig og kunnskapsrik gynekolog

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Faglig dyktig, forklarer godt og er rolig og snill. Tar seg tid til å forklare og følge opp. Anbefales på det varmeste.

For mye å gjøre

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Han er faglig veldig dyktig, ingen tvil om det, men han har helt klart alt for mye å gjøre. Bruker lang tid på tilbakemeldinger og å gi beskjed om prøver som er tatt. Personlig klaffer vi ikke helt. Hyggelig kontordame og jordmor.

Sikkert flink, men...

Lege: Mikael Nicolaidis Skrevet

Har dessverre ikke noe godt inntrykk av denne gynekologen. Han er ikke spesielt medmenneskelig og gjør en sårbar situasjon unødvendig stressende og ubehagelig. Han virker irritert når man stiller spørsmål og vil helst ha deg ut fort. Vanskelig å si noe om hvor flink han er fordi han sier lite. Har vært der flere ganger og samme følelse hver gang. Fancy lokaler, men ikke spesielt imøtekommende folk som jobber der heller dessverre.

Hei. Det er leit at du opplever oss slik. Legen setter av 30 minutter til din konsultasjon, så det skal ikke være grunn til å ikke få tid nok. Vi får nærmest daglig skryt av hvordan pasienter blir møtt av våre sekretærer, så finner det underlig at du kommer gang etter gang og er misfornøyd. Denne tilbakemeldingen rimer bare ikke.

Besvart av Mikael Nicolaidis