Fertilitetssenteret

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Fertilitetssenteret

Beste

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Har gått til Holst i mange år, og håper inderlig at han ikke pensjonerer seg med det første. Dyktig, rolig, profesjonell, kunnskapsrik, ærlig og varm. Tar ikke seg selv høytidelig, men i aller høyeste grad gjør han det mht sine pasienter. Er takknemlig for all hjelp og støtte jeg har fått. Beste gynekologen i byen. ⭐️

Underbar!

Lege: Stine Høvding Titland Skrevet

Stine är en helt fantastisk kvinna! Jag har aldrig i mina 40år känt mig så välkommen och trygg hos en läkare. Hon har empati och är ärlig. Hon är försiktig och gör absolut sitt bästa för att man ska var bekväm under besöken. Jag önskar jag kunde får alltid har Stine som en gynekolog!

Ärlig och snäll

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Nicolai är en otrolig flink gynekolog. Vi kände oss hela tiden trygg med han och han var alltid ärlig med oss och berättade alltid det som var bäst för oss och vår situation. En superfin upplevelse hos han.

Dyktig og interessert

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Holst er en svært dyktig lege som virker oppriktig interessert i å hjelpe. Etter lengre prøving på å bli gravid kom jeg til Holst, og han så raskt hvilken behandling som var nødvendig. Jeg og min mann fikk god oppfølging og opplevde at vi var i trygge hender. Ved hjelp av lavdosestimulering ble jeg gravid på første forsøk. Holst er ikke den som gir mest informasjon, men svarer når man spør, og har alltid glimt i øyet. Jeg vil anbefale fertilitetssenteret og alle legene der på det sterkeste!

Ukoselig lege

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Holst hadde utrolig dårlig tid, og jeg ble nærmest kastet ut etter undersøkelse. Han ga meg resept på en krem som ikke finnes og tok ikke mine bekymringer på alvor. Han var ikke interessert i å høre på meg, og avbrøt meg flere ganger. Anbefales ikke!