Fertilitetssenteret

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Fertilitetssenteret

Dyktig og interessert

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Holst er en svært dyktig lege som virker oppriktig interessert i å hjelpe. Etter lengre prøving på å bli gravid kom jeg til Holst, og han så raskt hvilken behandling som var nødvendig. Jeg og min mann fikk god oppfølging og opplevde at vi var i trygge hender. Ved hjelp av lavdosestimulering ble jeg gravid på første forsøk. Holst er ikke den som gir mest informasjon, men svarer når man spør, og har alltid glimt i øyet. Jeg vil anbefale fertilitetssenteret og alle legene der på det sterkeste!

Ukoselig lege

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Holst hadde utrolig dårlig tid, og jeg ble nærmest kastet ut etter undersøkelse. Han ga meg resept på en krem som ikke finnes og tok ikke mine bekymringer på alvor. Han var ikke interessert i å høre på meg, og avbrøt meg flere ganger. Anbefales ikke!

Forståelsesfull

Lege: Anne Marte Vaarlund Skrevet

Kunne ikke ha bedt om en bedre lege til å behandle vår ufrivillige barnløshet. Anne Marthe tar seg tid til å forklare og opplyse, ingen spørsmål er dumme. En dyktig lege som jeg kan varmt anbefale.

Dyktig og varm lege

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Har bare vært hos denne legen én gang i forbindelse med tidlig ultralyd. Fikk øyeblikkelig et god inntrykk. Han var høflig, korrekt, dyktig, rolig og hadde et godt smil på lur. Anbefaler Holst på det sterkeste!

Lege: Nicolai Holst Skrevet

Varm, morsom, avslappet og dyktig. Tok seg tid til alt av spørsmål langt uti svangerskapet. Hele Fertilitetssenteret har en unik ro og omsorg over seg. Her tas du på alvor!