Trondheimsgynekologene

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Lite hensynsfull og brå

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var hos henne for en tid tilbake, angrer på at jeg ikke leste erfaringene først. Alt gikk utrolig fort (heldigvis). Hun var hardhendt under undersøkelsen og det var svært smertefullt da jeg nettopp hadde føda og var inne til henne pga smerter etter fødsel. Når jeg sa au fikk jeg beskjed om å ta meg sammen og hun sa til meg at dette måtte jeg tåle for jeg hadde jo vært gjennom en fødsel og hun sa at dette var ikke i nærheten av så vondt. Kommer aldri til å dra dit igjen.

Varm og effektiv

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Etter å ha lest ulike anmeldelser her, var jeg litt spent, men ble positivt overrasket. Kristin opptrådte profesjonelt, effektivt, trygt og kompetent. Hun opplevdes varm og forståelsesfull, med glimt i øyet. Selve undersøkelsen var over på et blunk, og det er absolutt et pluss. Kommer til å bruke Kristin igjen neste gang jeg har behov for gynekologtjenester.

Utrivelig, vondt og lite imøtekommende

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Jeg kom til Offerdal fordi hun skulle være spesialist på PCOS. Det har jeg sett veldig lite til. De rådene hun kommer med er utdaterte med minst to tiår, hun er ikke oppdatert på nyvinninger utenlands og hun mangler åpenbart evnen til å se på diagnosen som noe annet enn gynekologisk. Jeg har allikevel inntrykk av at hun er faglig flink til andre ting.

Jeg fikk god hjelp for et annet problem, så en stjerne for det. Men besøkene er alltid svært kjappe og samlebåndspregede. Spørsmål blir slått nedlatende ned eller behandlet summarisk. Det virker ikke som om hun har gått gjennom journalen forut for timen.

Offerdal er hardhendt, og undersøkelsen er vond. Det er ingen advarsler underveis om at nå kommer det et stikk eller liknende. Eneste positive med undersøkelsene er at det går veldig fort. Forrige time var jeg ute av legekontoret etter elleve minutter, og det inkluderte konsultasjon, celleprøve, ultralyd pluss å betale for konsultasjonen (fordi selv om jeg har frikort, må jeg visst betale en femtilapp for papiret jeg får for å tørke vekk blodet etterpå).

Forøvrig så synes jeg ikke man bør bruke sms for å fortelle folk at de bør undersøkes for kreft. Da kan man plukke opp telefonen, synes jeg.

Tror dette ble siste gangen, og at jeg finner meg noen andre.

Veldig flink

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Kristin er behagelig å snakke, hun lytter, tar deg seriøst og gir gode råd. Hu. Er forsiktig og hensynsfull gjennom undersøkelsen.

Hyggelig og effektiv - kjempefornøyd!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Jeg gruet meg litt til timen jeg hadde i dag etter å ha lest noen kommentarer her, men nå skjønner jeg egentlig ikke hvorfor det skrives så mye negativt. Kristin var kjempehyggelig og imøtekommende, svarte raskt på alle mine spørsmål, og jeg har ikke opplevd noe som helst som kan beskrives som ubehagelig eller frustrerende. Veldig fornøyd med timen.