Trondheimsgynekologene

Tlf: 73 90 08 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Super gynekolog

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Dyktig, "to the point" og veldig hyggelig lege! Har ikke vært hos henne før, men dersom behov for gynekolog dukker opp igjen, kommer jeg definitivt tilbake!

kan nok faget sitt,mener veldig rask.

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var til henne med blødningsforstyrrelser,undersøkte veldig raskt,nesten samlebånd..Ville jeg skulle begynne med hormonspiral,noe som jeg ikke hadde lyst til,og da sa hun at hun ikke kunne hjelpe meg,så var det rett ut igjen,Kommer ikke tilbake til henne igjen.

Dyktig og sympatisk gynekolog

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Jeg kom til legen med et (for meg) pinlig problem, og hadde grudd meg veldig til konsultasjonen. Jeg opplevde henne som svært sympatisk, hun fikk meg til å slappe av og var flink til å forklare uten å bruke komplisert legespråk. Selve undersøkelsen gikk fint. Er veldig godt fornøyd med Kristin Offerdal og anbefaler henne gjerne videre. Gir et pluss for hyggelig sekretær :)

Et mareritt

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Dersom du vil bli brutt ned psykisk, hate deg selv, ta imot nedlatende, negative kommentarer og føle deg som dritt; da er Kristin rette person å gå til. Jeg satt på damedoen i 1,5 time etter timen med henne, oppløst i tårer og var helt og holdent ødelagt. Jeg har prøvd å bli gravid i 1,5år, og tydeligvis var det min egen feil at jeg ikke hadde blitt det siden jeg var så feit (hennes ord). Hun brukte hele timen på å komme med fornærmelser, og ødeleggende kommentarer. Følte hun så ned på meg, og at hun følte hun var bedre enn meg. Uansett hva hun gjorde, så kom fornærmelsene som stygge perler på en snor..! Kommer aldri til å dra til henne igjen!

Lite imøtekommende. Ikke fornøyd.

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Opplevde henne som lite imøtekommende, virket stresset. Følte ikke en god kominikasjon med henne. Lite lyttende.

Den beste du kan få!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Kristin er fantastisk! Hun er faglig sterk, spør om de riktige tingene, svarer oppriktig og forklarer veldig nøye på spørsmålene mine. Hun er beroligende å nøyaktig. Hun har vært min faste gyn. Siden jeg startet å gå til gyn. Jeg håper hun aldri slutter!! Hun tar alt på alvor å følger opp. Hun er effektiv, går rett på sak, det er en fantastisk god egenskap man setter pris på når føttene henger i været. Anbefales absolutt!!!!

Faglig dyktig, men lite imøtekommende

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Opplever henne som dyktig i faget, føler meg ivaretatt og at hun gjør det hun kan for å hjelpe meg. Men hun er ikke spesielt lyttende og jeg føler jeg får mye informasjon på kort tid, uten at det blir forklart noe som jeg ikke forstår. Hun er krass og bastant og virker ikke som hun er interessert i mine synspunkt. Får en følelse av at hun har det travelt og ser ned på meg. Selve undersøkelsen var helt grei.

100% FORNØYD!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Kristin er virkelig en dyktig og seriøs lege! Hun lytter, stiller gode spørsmål og får meg til å føle meg både trygg og beroliget. Hun er effektiv på en positiv måte og forklarer underveis. Jeg får alltid gode råd og følelsen av at hun ønsker å stille opp!
Sekretæren fortjener også skryt!

Unikt er det også at de varsler og beklager på venteværelset når de muligens er 5-10 minutter forsinket:)

Kristin Offerdal anbefales på det sterkeste!

Fin gynekolog, fortjener skryt

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Jeg gikk til henne i forbindelse med en utskrapning og "litt krevende" sak. Hun var fin og jeg opplevde at hun gjorde så godt hun kunne for meg.

Ingen god opplevelse

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Har vært hos Offerdal flere ganger og blir like misfornøyd hver gang. Opplever henne som travel og lite imøtekommende, kort og krass. I tillegg har hun vært lite varsom under undersøkelsene, og brå og uforsiktig. Faglig utbytte har vært greit men hun innbyr ikke til noen god dialog. Det finnes veldig mange andre gynekologer i Trondheim som er mye mer empatisk og tålmodig enn denne gynekologen.

Troverdig og imøtekommende

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Veldig trivelig lege, gir en veldig god følelse av trygghet. Utrolig hjelpsom, er utrolig god til å lytte.

Veldig fornøyd

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Kristin er en lege som innbyr til tillit. Hun svarer på alle spørsmål og har et godt humør. Hun lytter til meg og lar meg selv få komme med forslag. Føler meg trygg på hennes vurderinger og oppfølging.
Hun utførte en behandling på 20 sek- som fastlegen min ikke fikk til.