Trondheimsgynekologene

Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Travel, brå og lite empatisk

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var hos henne for å sette inn spiral. Hun er hardhendt under innsettelsen og jeg blir kastet ut av kontoret umiddelbart etterpå selv om jeg omtrent besvimer av blodtrykksfall og hadde store smerter. Den stakkars resepsjonisten tok seg heldigvis av meg! Vil ikke anbefale Offerdal.

Flink

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

En lege som er flink i det hun gjør, gir gode råd og vil ditt beste. Jeg er ganske sensitiv på når folk har dårlig tid og virket stresset, men jeg synes ikke dette var tilfellet, men at hun bare var effektiv. Rask å forklare og selve undersøkelsen var enkel og grei. Hun har også humor der det trengs, som jeg synes er viktig. Fornøyd!

Direkte, opplyst, humoristisk

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Svært fornøyd med mine besøk hos henne. Svært direkte og ærlig, men også åpen, blid og forståelsesfull. Har utelukkende positive erfaringer med henne. Hun jatter ikke med, og kaller en spade for en spade. Og hvorfor ikke?

Hyggelig og flink

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var litt betenkt etter å ha lest andre sin anmeldelser her inne. Men ble svært positivt overrasket. Jeg syntes hun var både hyggelig, proff og flink.

Effektiv og hyggelig!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var veldig nervøs for timen hos Kristin, men ultralyden og undersøkelsen gikk både fort og smertefritt! Jeg sa ifra på forhånd at sist GU jeg hadde var smertefullt og ukomfortabelt, dette viste hun full forståelse for! Hun forklarte alt hun gjorde og så, så jeg følte meg forstått og kunne dra derfra strålende fornøyd!