Mjøskirurgene

Hans Mustads gate 31 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøskirurgene

Tilstede på alle tenkelige måter.

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Løfter dagen helt ut til max etter å gruet meg som vanlig er til en slik undersøkelse.. For en mann.!!!!!

Aldri igjen…

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Jeg ville vite om det var noe galt nedentil, om jeg hadde noen diagnoser som pcos,endometriose osv… eneste jeg fikk svar på var at jeg var overvektig. Som jeg ser hver eneste dag, jeg kommer ikke til gynekologen for å vite at jeg er overvektig… betalte 1690kr for å høre at jeg må ta slankeoperasjon. Jeg ville vite om det var noe galt ellers jeg.. dårligste legen jeg noen gang har vært hos… kommer aldri til å komme igjen… tapt 1690kr.. for å komme litt fram i køa… venter heller 10 år i kø enn 1time til hos han…

Fantastisk flott og ivaretagende person.

Lege: Dirk Clemens Skrevet

Dr. Dirk Clemens har operert meg ved flere anledninger, i alle tilfellene har han vist og utført svært profesjonelt arbeide, dette gjenspeiles i min hverdag hvor jeg nå kan fungere optimalt men en fot som i utgangspunktet kunne amputeres. Jeg er svært takknemlig for at Dirk ble min lege, han er unik!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Dyktig lege, god forklaring på spørsmål. Litt «utenomprat» gjorde meg avslappet før undersøkelsen. Vært der før og kommer til å gå dit igjen.

Skuffet

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Ble anbefalt denne gynekolog, og hadde forventninger om et godt første møte. Ble veldig skuffet da han for det første var veldig forsinket og i tillegg til at selve konsultasjonen bar preg av hastverk. Ble også lovet at tilbakemelding av svar på celleprøven skulle jeg få uansett utfall av prøve, dette har jeg ikke fått. Kommer nok ikke tilbake hit. Dette var skuffende.