Spiren Fertilitetsklinikk AS

Havnegata 9, Pirsenteret, inngang 2, 3. etg 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Spiren Fertilitetsklinikk AS

Må være Norges beste gynokolog

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Fikk meg gravid på null time. Rolig, kunnskapsrik og ga inntrykk av å ha all verdens med tid. Etter å ha brukt henne kommer jeg aldri til å bytte. Jeg har alltid grua meg til gyn undersøkelser og syntes det har vært ubehagelig. Det var helt til jeg møtte Liv Bente.

Behagelig gynekolog

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Kom til spiren etter å ha opplevd en brutal gynekolog et annet sted. Grudde meg sånn at jeg hadde angst. Ble positivt overrasket over undersøkelsen.Tok seg god tid til meg.Greie og trivelige alle som var på jobb. Pluss for at det var så rent og ryddig der.
Minus at man sitter med angst og det går nesten 20 minutter etter at du har time der og fortsatt venter. For at de tar seg en kaffepause. Hørte latteren fra pauserommet mens angsten steg. I hvertfall ikke vise det frem til kundene.Det skaper ekstra angst når man gruer seg.

Fantastisk!

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Liv Bente er den mest omsorgsfulle, empatiske og kunnskapsrike gynekologen jeg noen gang har møtt. Etter mange år uten å lykkes med graviditet møtte jeg Liv Bente og hun fikk meg gravid på 1-2-3. Umulig å ikke bli glad i denne dama! Hun er et fantastisk menneske!

Varm, empatisk og dyktig gynekolog

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Hildegunn er en fantatsisk gynekolog. Har hatt mange ubehagelige møter med ulike gynekologer, og ble veldig glad da jeg oppdaget Spiren, og fikk time hos Hildegunn. Hun er empatisk, kunnskapsrik og varm. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt i hennes stol. Aldri oppleve ubehag da hun er forsiktig og presis. Føler meg trygg hos henne.
Prisen hos spiren er absolutt verdt det. Bruker Hildegunn fra ultralyd ved graviditet til en enkel celleprøve. Aldri mer gynekologtime hos fastlege. Ville anbefalt Hildegunn til alle kvinner, og spesielt til yngre jenter som gruer seg til en evt første time hos gynekolog.

Trygg og empatisk

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Har hatt en del ubehagelige gynekolog erfaringer, og det å gå til gynekolog har vært noe jeg gruer meg voldsomt til. Dette har Hildegunn fått bort! Følte meg så godt ivaretatt med en gang jeg kom inn på kontoret hennes. En lege som virkelig er flink i jobbe sin! Hun ordnet også slik at jeg fikk slappe av på et rom med sofa og varmeflaske etter undersøkelsen! Kommer tilbake!