Spiren Fertilitetsklinikk AS

Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brattørkaia 11, Pirterminalen 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Spiren Fertilitetsklinikk AS

Anbefales

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Ikke noe problem å gå til gynekolog etter å ha møtt Bente.
Her blir du sett,hørt og fulgt opp.
Så anbefales.

Trygg og kunnskapsrike og empatiske

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Etter mange slitsomme år i det offentlige bestemte vi oss for å satse på spiren fertilitetsklinikk og for en opplevelse!! Hildegunn og hennes fantastiske team har virkelig vært en fantastisk opplevelse for oss. Her har vi blitt sett og hørt, de bryr seg virkelig om oss og kommer med god og oppløftende ord. Vi er fortsatt ikke helt i mål men er det noen som kan hjelpe oss så er det hildegunn og hennes herlige hjelpere 😊

Utrolig imøtekommende og flink

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

En flott og imøtekommende lege, som bør være er forbilde for andre leger. Interessert, svært hyggelig og hun virker faglig meget dyktig. Dessuten har hun en fantastisk positiv utstråling. Gode forklaringer, og vil ha beskjed om behandlingen fungerer eller ikke. Tommel opp for denne legen!

Fantastiske Hildegunn!

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Hadde fryktet GU fra jeg var 25-30 år. Hadde ikke tenkt å tatt celleprøve med det første. Plutselig kom dagen der hvor det føltes ut som at noe manglet og tanken om barn ble ønskelig. Siden jeg ikke er hetero, så kontaktet vi spiren for hjelp til å få barn. Fra første møte med Hildegunn følte jeg meg trygg og ivaretatt, hun er en fantastisk dame som viser god kunnskap og legger hele sin sjel i jobben sin. Kommer aldri til å gå til noen andre enn henne og takker for all den tryggheten hun viser.

Trygg og omsorgsfull lege

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

G.U har for meg vært et mareritt som jeg har utsatt og utsatt. Takket være Hildegunn, føles ikke G.U som tortur lengre. Hun er omsorgsfull, og bryr seg om pasientene sine. Svarer og forklarer godt, så jeg sitter ikke igjen med spørsmål etter å ha vært hos henne. Går endel hos henne pga. assistert befruktning, men kommer nok til å fortsette å dra til Spiren for G.U i fremtiden, selv om jeg bor på Verdal.