Spiren Fertilitetsklinikk AS

Tlf: 73 52 30 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Spiren Fertilitetsklinikk AS

Trygg og omsorgsfull lege

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

G.U har for meg vært et mareritt som jeg har utsatt og utsatt. Takket være Hildegunn, føles ikke G.U som tortur lengre. Hun er omsorgsfull, og bryr seg om pasientene sine. Svarer og forklarer godt, så jeg sitter ikke igjen med spørsmål etter å ha vært hos henne. Går endel hos henne pga. assistert befruktning, men kommer nok til å fortsette å dra til Spiren for G.U i fremtiden, selv om jeg bor på Verdal.

Utrolig bra!

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Dette er en dame man merker andre sitt fag. Hun får deg til å slappe av er utrolig effektiv og forklarer veldig bra. Jeg kan ikke annet enn gi henne mine varmeste anbefalinger og kommer aldri til å vurdere en annen gynekolog. Verdt hver en krone.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Var på jobbreise i Trondheim da jeg fikk min andre missed abortion på kort tid. Fikk time neste dag, da de nettopp hadde mottat en avbestilling av time. God service både i telefonen og ved oppmøte. Fikk god hjelp av en dyktig og profesjonell gynekolog. Anbefales! Bor et stykke unna Trondheim, men er der ofte så ved behov for gynekolog kommer jeg gjerne tilbake.

Anbefales!

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Gynekolog Hildegunn var behagelig, omsorgsfull, flink og profesjonell! Hadde en veldig positiv og fin opplevelse. Anbefaler virkelig henne! Herlig dame :)

Uinteressert og skarp.

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Flyttet nylig til Trondheim og trengte en gynekolog som kunne tilby time raskt. Det var det beste med klikkenen/legen. Fikk time når det passet meg. Jeg var nervøs som alltid. Mitt inntrykk var hun var uinteressert og ville bare ha meg kjapt inn og ut. Jeg prøvde å forklare hva problemet mitt var, men hun var rett og slett ikke interessert. Hun "visste alt". Kommer nok aldri tilbake hit igjen.

Kjempefornøyd !

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Utrolig rolig og hyggelig dame. Gjør at du føler deg trygg og viser oppriktig interesse ovenfor pasienten! Følte meg godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste!

Den beste gynekologen jeg har opplevd

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Timen hos Liv Romundstad var en svært positiv opplevelse. Svært hyggelig lege som får deg til å slappe av. Ikke minst fikk jeg følelsen av å bli sett. Hun forklarer klart og greit sånn at du forstår - og hun spør og virker interessert i deg som kunde.

Meget symptatisk

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Vært til Liv Bente et par ganger og kommer til å gå dit til faste celleprøver. Hun er veldig sympatisk, masse humor, blid, får deg til å slappe av, lite selvhøytidelig. Dersom man gruer seg til å gå til gynekolog, er Liv Bente absolutt rett person å bestille time til ! Opplevde henne som genuint interessert i mine problemer og lyttende, virker veldig dyktig faglig sett også.

Kjempefin gjeng rett og slett!!!

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Er hos utredning for uforklarlig barnløshet hos Spiren Fertilitetsklinikk og da hos Liv Bente.

Begynner med det som kan bli bedre. Rommet deres der guttene gir sitt bidrag er ute i gangen, så en må bevege seg gjennom venteværelset for å gjøre sitt. Dette er ikke optimalt, men det har ikke vært ett stort problem heller. Men skulle vi bedt de gjøre noe bedre så er plasseringen av dette rommet det vi ville dratt fram.

Liv Bente er lett å spørre og flink å forklare. Hun bruker også aktivt sitt nettverk for å få andres synspunkt og råd. Har vært bort i flere leger som bare ville plassere oss i en "behandlingskategori" fordi den har fungert for flere... Vi kom til Liv Bente med en relativ stor mappe med informasjon om behandlinger, resultat og undersøkelser som har blitt gjort og hun gikk gjennom alt og etterprøvde gjerne med nye undersøkelser og fant med dette noen anomaliteter. Når noe ikke fungerte så ble vi evaluert på nytt. Hun er ikke nødvendigvis enig med hva vi ser for oss at vi ønsker, men forklarer godt hvorfor og vi gruer oss heller ikke for å ta opp noe.

De har tatt godt vare på oss fra første stund og føler ikke at hun presser på for å bruke de. Har inntrykk av at de er oppriktig interessert i at vi skal lykkes.

Noe som var viktig for oss når vi bestemte oss for å oppsøke de var at de hadde utstyr som kontinuerlig overvåker utviklingen av egg helt til blastosyst og det at de faktisk dyrker til blastosyst.

Det er også veldig behagelig atmosfære hos de da det virker som de jobber veldig godt sammen og trives godt med det de gjør.
Vi har vært hos Liv Bente, Petter, Bente og Mari. Har skikkelig godt inntrykk av de alle og kunne gjerne skrevet en fin snutt om hver og en, men vil dra fram Mari litt. Vi har også hatt henne mens vi var i behandling hos Medicus. I en ellers vond situasjon så var Mari en veldig fin person å forholde seg til. Hun var lett å kommunisere med og om vi hadde spørsmål så kunne vi stole på at hun sørget for at vi fikk ett raskt svar. Vi ble veldig positivt overrasket når vi ble møtt av Mari hos Spiren og de har gjort en varp når de fikk ansatt henne.

Nå er vi ikke helt i mål ennå, men har ingen som helst problemer å gi våre varmeste anbefalinger til Spiren Fertilitetsklinikk. Kjempehyggelig, imøtekommende og profesjonelle... og de brenner for det de gjør. Kjempefin gjeng rett og slett.

Fantastisk!

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Super lege! Jeg måtte vente en god stund og jeg satt og gruet meg på venterommet, men da det endelig ble min tur glemte jeg det raskt (hun unnskyldte også for forsinkelsen både i starten og slutten av timen). Jeg får ofte en følelse av at leger ikke takler stress så bra og blir overeffektive når det blir forsinkelser, men Liv ga seg i stedet god tid, var nøye og vennlig.

Kort sagt gikk jeg inn på legekontoret stressa og nervøs og kom ut igjen fornøyd og på godt humør :)

Dyktig og empatisk

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Hildegunn Stoum. Hun gav inntrykk av meget høy kompetanse, og viste stor forståelse og empati for min problemstilling. Jeg opplever er at hun er svært godt egnet til jobben sin, og det å møte mennesker i en sårbar situasjon. Dette i kombinasjon med at hun virker oppdatert og dyktig på feltet, gjorde at jeg gikk fra timen med en følelse av å være godt ivaretatt.

Helt ok

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Dette var min første gynekologitime hos Liv. Hun var relativt informativ, men følte ikke at hun hadde mye tid til meg. Ikke at jeg forventet spesialbehandling, men jeg følte at hun ville ha meg inn og ut så fort som mulig. Ellers var det helt ok, personlig går jeg nok en annen plass neste gang.

fantastisk dyktig og profesjonell

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Om du er redd eller nervøs for å gå til g.u er dette uten tvil en lege å gå til. Du blir møtt på en fantastisk måte. Hun er hyggelig, vennlig og imøtekommende hvor hun tar din problemstilling på alvor. Hun forklarer på en måte som gjør at det hele virker mindre skummelt. Hun er har en behagelig væremåte som gjør at jeg føler meg lite anspent i situasjonen. Du føler deg som den eneste pasienten hun har nettopp fordi hun tar seg tid til deg og forklarer så godt at du ikke sitter igjen med spørsmål etterpå. Virkelig en profesjonell dame som fortjener all ros!

Fantastisk

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Fantastisk lege og fantastisk dame. Ingen har fått meg til å føle meg så trygg og ivaretatt som Hildegunn og de øvrige ansatte ved klinikken.

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Jeg hadde min første gynekologtime hos Liv Bente. Jeg var veldig nervøs på forhånd, men fra første sekund var jeg i virkelig trygge hender og ble umiddelbart rolig. TAKK for at dere ga meg denne opplevelsen! Anbefaler på det sterkeste Liv Bente, og jeg kommer garantert til å gå til henne igjen.

Fantastisk flink lege!

Lege: Hildegunn Stoum Skrevet

Dette er den behageligste legen jeg har vært hos! For et flott menneske, som er dyktig, trygg og viser omsorg ovenfor pasienten sin. G.U gikk som en lek!

Flott lege med god tid og mye medmenneskelighet!

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Lege som absolutt tar seg tid til grundig undersøkelse, samtale og råd. Medmenneskelig, rolig og oppfattes som profesjonell.

Bedre gynekolog skal du lete lenge etter

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Empatisk og medmenneskelig dame som tar seg god tid til sine pasienter. Hun bruker et språk man forstår, og forklarer alt veldig godt. Hun er faglig dyktig og engasjert i din problemstilling. Måten hun møter deg på, gjør at du sitter igjen med en god følelse etter timen. Anbefaler Liv Bente til absolutt alle som skulle trenge en gynekolog, uansett problemstilling.

Veldig fornøyd

Lege: Liv Bente Bergem Romundstad Skrevet

Var på første GU og grudde meg veldig i forkant. Ble møtt på en veldig fin måte og fikk veldig gode forklaringer underveis.

Fabelaktig service

Super dame!
Veldig god behandling og fantastisk service.
Klokskap og integritet.
Positiv og profesjonell.