Gyn Tromsø

Søndre Tollbodgate 7 B 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Gyn Tromsø

Hyggelig og profesjonell gynekolog

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Ble henvist til denne gynekologen av min fastlege, og var hos han i dag. Han virket imøtekommende og hyggelig, og virket interessert i meg som pasient. I forhold til selve undersøkelsen var han meget profesjonell. Alt i alt en grei gynekologtime.

Rar opplevelse

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Ble henvist til han av min fastlege, hadde et konkret problem. Når jeg kom hadde han ikke satt seg inn i henvisningen. Han stilte masse rare spørsmål, som også gjorde meg bekymret. Noe jeg sprute hvorfor han ville vite det ha han ikke noe svar. Han henviste meg til blodprøver på sykehuset for både kreft og graviditet. Kreftblodprøven bare bortforklarte han og graviditetstest lo han av noe jeg sa jeg vet jeg ikke er gravid. Han hadde i tillegg tatt både innvendig og utvendig ul, så han burde vel ha sett det uansett? Jeg dro der fra både bekymret og redd, uten at han ville gi meg noen svar. Han er rett og slett rar og usympatisk. Anbefales ikke. Vil også påpeke at han ikke opplevdes ubehagelig mtp type undersøkelse, var aldri bekymret for proffesjonaloteten i forhold til dette.

Merkelig

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Var på innvendig ultralyd hos han i uke 9. Fikk spørsmål som ikkje hadde noe med saken å gjøre..som f.eks om æ og partnern hadde hatt sex hver dag og om det va mange gang for dag. Det har ingenting med saken å gjøre.. E man blitt gravid,så e man blitt gravid. Skal IKKE dit flere gang.

Veldig flink og profesjonell

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Har vært pasient hos legen i nesten 10 år. Tatt celleprøver og generelle GU. Veldig forsiktig, flink å forklare hva man ser på feks ultralyd. Forberedt til timen.

Helt Ok

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Var hos gynekologen 9.3.15. Ble godt mottatt av hyggelig sekretær og lege. Undersøkelsen og prøvetaking gikk helt greit. Etter min erfaring har jeg bare positiv å si om legekontoret.