Gyn Tromsø

Telefonnummer942 41 149942 41 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søndre Tollbodgt. 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Gyn Tromsø

Trygg og effektiv

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Skulle gjennomføre innvendig ultralyd og ta celleprøve. Før timen var jeg engstelig, og gruet meg veldig. Dr. Sørheim respekterte dette og tok seg tid til å svare på spørsmålene jeg hadde før han satt i gang med undersøkelsen. Underveis roet han meg ned og han virket veldig trygg. Han jobbet meget raskt og effektivt samtidig som han var informativ. Kommer gjerne tilbake!

Kunnskapsrik og rolig

Lege: Nils Sørheim Skrevet

En fantastisk lege. God tid, nøye, forklarer godt. Veldig forsiktig, ingen ubehag i forhold til undersøkelse.
Humoristisk og god til å avlede under undersøkelsen som i utgangspunktet er ubehagelig.
Kan på det varmeste anbefales.

Trygg og behagelig opplevelse.

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Møter en hyggelig og profesjonell gynekolog for celleprøve/livmorhalsprøve og gynekologisk sjekk. Han er grundig men samtidig effektiv. Jeg føler meg trygg og istedenfor å snakke om "vær og vind" under selve undersøkelsen så forklarer han hele tiden hva han skal gjøre og hva han ser og kjenner. Veldig profosjonell!
Han forklarer så prosessen for når jeg får svar på prøven og at hvis det skulle være noe med prøven så vil jeg bli fulgt opp av de (klinikken). Han var rask å skulle ta meg i hånda etter å ha forklart alt, men fikk også spurt diverse andre spørsmål som han tok seg tid til å svare på og forklarte grundig.
Veldig god opplevelse!
Mye mulig at jeg blir å ønske meg dit når jeg blir gravid.
Eneste minus: litt "grått" lokale/kontor.

-Kvinne,

Hardhendt

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Ble henvist hit for å få en liten operasjon. Hadde biopsi som også tilsa at denne operasjonen var nødvendig. Kom inn til han, og han så ikke det den andre gynekologen eller fastlegen så (selv med biopsi som konkluderte med det samme). Dermed avviste han operasjonen. Han var veldig hardhendt, rev og slet selv om jeg sa i fra. Selv når jeg lå og skrek var han like hardhendt. Fikk et tørkepapir for å tørke tårene så fortsatte han. Ble sendt ut derifra med beskjed om å finne ut av problemet selv, og ha sex selv om det gjør vondt.

Fraråder andre fra å dra dit. Det var en veldig ubehagelig og ond opplevelse. Gikk flere dager før det ikke lengre gjorde vondt.

Uprofesjonell, frekk og usympatisk

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Følte ikke at han lyttet eller svarer på spørsmål man stiller. Forteller at jeg ikke skal bli noe feitere fordi da mister jeg mensen og jeg vil da ikke være tykk og ensom som 50 åring med hjerte- og karrsykdommer. Er en helt på gjennomsnittsvekten for folk på min alder og høyde. Han sier mye rart og spør om mye rart. Ekkel opplevelse.