Gyn Tromsø

Søndre Tollbodgt. 7 9008 Tromsø
Tlf: 942 41 149 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gyn Tromsø

Trygg og behagelig opplevelse.

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Møter en hyggelig og profesjonell gynekolog for celleprøve/livmorhalsprøve og gynekologisk sjekk. Han er grundig men samtidig effektiv. Jeg føler meg trygg og istedenfor å snakke om "vær og vind" under selve undersøkelsen så forklarer han hele tiden hva han skal gjøre og hva han ser og kjenner. Veldig profosjonell!
Han forklarer så prosessen for når jeg får svar på prøven og at hvis det skulle være noe med prøven så vil jeg bli fulgt opp av de (klinikken). Han var rask å skulle ta meg i hånda etter å ha forklart alt, men fikk også spurt diverse andre spørsmål som han tok seg tid til å svare på og forklarte grundig.
Veldig god opplevelse!
Mye mulig at jeg blir å ønske meg dit når jeg blir gravid.
Eneste minus: litt "grått" lokale/kontor.

-Kvinne,

Uprofesjonell, frekk og usympatisk

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Følte ikke at han lyttet eller svarer på spørsmål man stiller. Forteller at jeg ikke skal bli noe feitere fordi da mister jeg mensen og jeg vil da ikke være tykk og ensom som 50 åring med hjerte- og karrsykdommer. Er en helt på gjennomsnittsvekten for folk på min alder og høyde. Han sier mye rart og spør om mye rart. Ekkel opplevelse.

Behagelig lege

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Har vært hos Nils Sørheim både for innsetting av spiral, kontroll av denne og også celleprøve. Opplever han som veldig dyktig i det han gjør, han forklarer underveis hva han gjør og eventuelle funn. Opplever minimalt med ubehag under undersøkelsen i forhold til andre leger jeg har vært hos, alt foregår svært smidig og raskt samtidig som han er grundig.

Synes han virker både varm og profesjonell, men jeg ser jo at ikke alle har det samme inntrykket. Jeg drar definitivt dit og skifter spiralen til neste år, håper bare ikke han har pensjonert seg til da.

Ufølsom, frekk, usympatisk, ekkel!

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Var hos han på tidlig ultralyd da jeg følte "noe" var galt. Kom inn med min samboer og ble bedt med en gang om å kle av meg, ingenting å dekke meg til med, fikk høre hvor "fin" vagina jeg hadde, peisa inn ultralyden uten forvarsel, fikk beskjed om å bruke telefon å ta bilder. Han spurte hvor langt jeg var på vei og jeg svarte 10 uker " VEL HER ER DET IKKE NOE FOSTER PÅ 10 UKER"

Den mest stygge og frekkeste personen jeg har vært hos! Så ufølsom! Jagde oss ut og rett på UNN for HCG blodprøve. Dro rett til fastlegen å gråt for å få dra til unn på ny ultralyd! Dessverre var fosteret dødt. ALDRI dra til han! Aldri!

Usympatisk lege

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Veldig misfornøyd! Følte ikke at jeg ble hørt og kom ut med tårer i øynene.. ikke fikk jeg dekke meg til som hos andre gynekologer, og ikke var det verken informasjon eller hjelp og få..