Gyn Tromsø

Telefonnummer942 41 149942 41 1 ...
Søndre Tollbodgt. 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Gyn Tromsø

Rimelig uhyggelig

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Mitt første gyn-besøk var hos Nils, og i starten virket han som en ok mann, men jeg opplevde fort ubehag. Jeg var tydelig på at jeg var nervøs, men han var utålmodig og avfeide dette. Han kommenterte på ting som ikke var relevant for undersøkelsen og jeg følte meg svært ubekvem.

Jeg kom dit med mistanke om hva som var problemet mittbselv, men det virket som at han på forhånd hadde bestemt seg for at vekta mi var skyld i problemene mine. Jeg er forøvrig normalvektig, men han kommenterte stadig at jeg måtte legge om kostholdet og gå ned 5-10 kg før jeg trengte å komme tilbake.

Jeg gikk ut derfra og følte meg forferdelig. Nesten 500 kroner for absolutt ingenting.

Veldig fornøyd

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Etter å ha lest forskjellige anmeldelser var jeg litt nervøs for å gå. Ble tatt godt imot og under hele undersøkelsen var han veldig informativ og forklare alt han gjorde slik at jeg skulle føle meg trygg. Veldig fornøyd med både undersøkelse og kommunikasjon!

Styr unna, velg en annen

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Hadde tydeligvis ikke lest seg opp på henvisningen fra min fastlege. Han var lite informativ, svært arrogant og avbrøt meg når jeg stilte spørsmål om funnene fra undersøkelsen.

Selve undersøkelsen som ble gjort var profesjonell, tviler ikke på at han kan det han holder på med, men han er helt elendig på kommunikasjonen før og etter. Han hadde dårlig tid, og jeg gikk ut derfra med en stor usikkerhet og uvisshet når det gjaldt videre utredning, og han ba meg "google" når jeg kom hjem. Hadde tårer i øynene og klump i halsen, da jeg ikke forsto hva som faktisk var galt.

Måtte få hjelp av fastlege for å få tolket utredningen (da alt sto på latin), alvorlighetsgrad av funnet og hva inngrepet faktisk innebar.

Som lege skal man ta seg tid til å svare grundig på spørsmål fra pasient, noe Sørheim ikke klarte å gjøre på en profesjonell og forståelig måte. Jeg byttet gynekolog og dro heller til noen andre for å gjøre det nødvendige inngrepet.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Jeg var hos Nils for å sette inn hormonspiral. Dette var mitt første besøk hos gynekolog, og jeg var litt nervøs i forkant. Jeg synes Nils var informativ, effektiv og det virket som han hadde mye kunnskap. Han hadde lest seg opp på pasientjournalen min i forkant, noe jeg syntes var veldig positivt. Personlig liker jeg at undersøkelser hos lege o.l. går raskt for seg, og blir grundig gjort - og dette følte jeg at jeg fikk oppfylt her.

Instrumentell

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Var der for å få fjernet hormonspiral. Han fremstod litt nedlatende/arrogant i kommunikasjonen, men grei nok før selve undersøkelsen/fjerningen. Jeg sa at jeg var veldig nervøs, pga. tidligere erfaringer. Han avfeide dette raskt, og hadde en formanende tone. Da jeg fikk vondt, og ble litt urolig så var han veldig brysk med meg, og ble irritert med en gang. Sa at dette her gikk ikke. Jeg gikk senere til en annen gynekolog for å få det gjort, hun var roligheten selv, og det gikk fint!