Balderklinikken AS

Munchsgate 7 0165 Oslo

Siste vurderinger av Balderklinikken AS

Forståelsesfull, Hjelpsom og Betryggende

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Jeg hadde tidligere gått til flere leger som ikke trodde på meg, ikke ville teste meg eller mente plagene mine var psykisk. Anne hørte på meg å tok mange tester slik at jeg kunne komme fram til dette rette hjelpen for meg. Hun hørte på meg, så meg som person og trodde på det jeg hadde å si. Fantastisk dyktig lege.

Norges beste gynekolog?

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Fantastisk varm, profesjonell, rolig, klok lege. Gjør at et gyn-besøk ikke er noe å grue seg til. Tenker på småting som å gi deg et håndkle over fanget under undersøkelsen. Skulle ønske det fantes flere som henne!

Den beste gynekologen

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Utrolig flink gynekolog, som lytter på det du har å si. Jeg var veldig redd for undersøkelsen, men Hun er virkelig veldig flink. Anbefaler henne alle som skal til en flink gynekolog. Hun er også veldig rolig, noe som er veldig positivt.

Hun er sympatisk, blid og hyggelig,

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Har vært hos henne et par ganger i mitt voksene liv.
Mulig jeg har vært uheldig den gang,men det er mitt værste minne noen sinne har hatt hos en gynokolog.
Jo da hun er vennlig snill blid,men jobben hun utførte på meg den gang var hel forferdelig. Det går ikke på hennes personlighet. Hun har muligens tatt læring av dette og forandret seg.
Jeg kommer aldrig til å gå til henne igjen.

En veldig dyktig lege/gynekolog!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Jeg valgte å bestille time hos Anne Stensløkken på bakgrunn det som var skrevet om henne her tidligere, og jeg er meget fornøyd med valget mitt!
Jeg opplevde henne som varm, imøtekommende, informativ og avvæpnende, i en situasjon hvor jeg vanligvis har relativt høye skuldre. Hun spurte de rette spørsmålene, gav meg den informasjonen jeg trengte og var generelt veldig dyktig.

Jeg dro fra Dr. Stensløkken og Balderklinikken med et svært godt inntrykk, og vil definitivt anbefale henne, samt bruke henne igjen ved en senere anledning.