Balderklinikken AS

Tlf: 08890 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Balderklinikken AS

Den beste gynekologen

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Utrolig flink gynekolog, som lytter på det du har å si. Jeg var veldig redd for undersøkelsen, men Hun er virkelig veldig flink. Anbefaler henne alle som skal til en flink gynekolog. Hun er også veldig rolig, noe som er veldig positivt.

Hun er sympatisk, blid og hyggelig,

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Har vært hos henne et par ganger i mitt voksene liv.
Mulig jeg har vært uheldig den gang,men det er mitt værste minne noen sinne har hatt hos en gynokolog.
Jo da hun er vennlig snill blid,men jobben hun utførte på meg den gang var hel forferdelig. Det går ikke på hennes personlighet. Hun har muligens tatt læring av dette og forandret seg.
Jeg kommer aldrig til å gå til henne igjen.

En veldig dyktig lege/gynekolog!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Jeg valgte å bestille time hos Anne Stensløkken på bakgrunn det som var skrevet om henne her tidligere, og jeg er meget fornøyd med valget mitt!
Jeg opplevde henne som varm, imøtekommende, informativ og avvæpnende, i en situasjon hvor jeg vanligvis har relativt høye skuldre. Hun spurte de rette spørsmålene, gav meg den informasjonen jeg trengte og var generelt veldig dyktig.

Jeg dro fra Dr. Stensløkken og Balderklinikken med et svært godt inntrykk, og vil definitivt anbefale henne, samt bruke henne igjen ved en senere anledning.

super gynekolog

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne er veldig godt oppdatert på det siste som skjer inenfor hormonterapi. Lettå snakke med, og med stor kunnskap. Hun leter også utenfor boksen, for å kunne hjelpe. Jeg er superfornøyd

Best!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Dyktig dame! Er forsiktig og forståelsesfull, svarer på det du måtte lure på og virker svært trygg i sitt fag. Trenger ikke å grue seg til en undersøkelse i gyn.stolen hos denne legen.

Verdens beste gynekolog!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne er den mest empatiske, engasjerte og dyktige legen jeg har vært hos noen gang. Hun ser hele mennesket, selv når det kun er snakk om en rutinesjekk. Man får raskt time, og dersom det viser seg at det er noe galt bruker hun den tiden hun trenger for at du skal føle deg trygg og ivaretatt. Jeg kommer aldri til å gå noe annet sted!

Super!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Fantastisk dame! Svært rolig, forståelsesfull og utrolig flink på det hun driver med. Beste gynekolog opplevelsen jeg har hatt! Anbefaler hun til alle!

Helhetsmedisin på beste måte.

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne Stensløkkentar seg tid til å lytte, nok tid, og det føles bare helt fabelaktig. Hun spør gode spørsmål også om pasienten som helt menneske, noe jeg tror er umåtelig viktig. Hun informerer godt og forteller om muligheter. Jeg elsker å høre om muligheter i stedet for begrensninger, slik at jeg kan ta informerte valg om egen helse og eget liv. Hun føles intuitivt trygg og er bare helt hyggelig. Hun er den eneste gynekologen jeg vil gå til, rett og slett.

En veldig god gynekolog, varm person.

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne er for meg den perfekte gynekolog. Hun er hyggelig, interessert, faglig dyktig, erfaren og avslappet. Å være hos gynekolog kan være litt pinlig, men her føles det helt naturlig, og hun viser også interesse ut over akkurat det du spør om, slik at man føler at man virkelig blir tatt godt hånd om. Har alltid fått time på kort varsel. Pleier å anbefale henne til mine venninner.

Anbefales varmt

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

En gynekolog som i tillegg til å ta en gynekologisk undersøkelse også viste interesse for min livssituasjon.
Hun opplevde henne som faglig sterk, empatisk, lyttende og interessert. En lege jeg garantert kommer tilbake til!

Tog mig på allvar

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Tog mig på allvar å lyssnade. Fick äntligen hjälp jag hade gett upp helt innan hon hjälpte mig sökte eg vård en annan sak men hon tog extra pröver som ledde till att jag fick annan diagnos å börjar sakta få tillbaka mitt liv

Lyttende og omsorgsfull, faglig dyktig!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Stensløkken tok meg på alvor da jeg kom ble om nebbet til min aller første gynekologiske undersøkelse. Hun lyttet, ga meg god tid og var støttende. Hun var også en god lege å snakke med i forkant av en prosess med assistert befruktning. Anne Stensløkken er en lege jeg absolutt anbefaler, og som er vel verdt å bruke pengene på!

Storfornøyd!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Fantastisk lege - oppleves faglig oppdatert og seriøs ispedd mye varme og vennlighet. Oppleves både faglig dyktig og oppdatert. Mulig å få time på relativt kort tid. Anbefales på det varmeste!

Veldig fornøyd.

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Dyktig, empatisk, vennlig, interessert. Tok seg god tid med spørsmål, lyttet oppmerksomt til svar. Du følte deg respektert og verdifull.