Balderklinikken AS

Munchsgate 7 0165 Oslo

Siste vurderinger av Balderklinikken AS

Seriøs og trygg

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Følte meg ivaretatt på en trygg måte. Behagelig og kunnskapsrik, og ga meg den hjelpen jeg trengte, i en sårbar situasjon.

Kunnskapsrik

Lege: Anita Weiberg-Aurdal Skrevet

Meget dyktig lege. En befrielse å møte henne etter utallige konsultasjoner med offentlige leger som ikke har peiling, men ser seg selv med fasitsvaret. Rolig, lyttende og hyggelig. I det hele tatt er Balderklinikkens leger i overklasse.

En sein, uinteressert og arrogant lege.

Lege: Bernt Rognlien Skrevet

Jeg var hos Bernt 3-4 ganger i løpet av et år på Balderklinikken og det ble en kjempeskuffelse. Det jeg opplevde som bra var at sykepleiere og kontordame var veldig hyggelig. Jeg opplevde derimot Bernt som lite interessert, arrogant og utrolig hensynsløs ovenfor meg som pasient. Jeg ventet flere ganger over 1 time etter min egentlige tid hos han(på det meste over 1.5 time), og så kom han plutselig sluntrende med ørepropper i når det virket som det passet han. Jeg fikk heller aldri noen beklagelse for at han kontinuerlig kom for sent noen av timene jeg hadde hos han. Det virket mest som at jeg skulle være takknemlig for at han tok tid ut av sin dyrebare dag for å se meg. Da en av flere ting jeg søkte hjelp for var en utrolig smertefull kropp og han visste jeg kom langveis fra, virker det i retrospekt helt utrolig at det ikke ble tatt hensyn til, og at han kom så sent hver gang jeg hadde time. Når man i tillegg betaler i dyre dommer for det hele så blir alt bare feil. Så det som kan bli bedre er at han kommer til tiden, beklager hvis han ikke gjør det, og at han genuint viser interesse for hva som er galt og prøver å hjelpe til med å fikse det så fort som mulig.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Bernt Rognlien Skrevet

En veldig kunnskapsrik lege som tar deg på alvor. Oppdatert på ny kunnskap og er god på å formidle det videre til pasienten

Forutbestemte meninger

Lege: Richard Knobel Skrevet

Lyttet ikke til det pasienten fortalte, men hadde på forhånd gjort seg opp en mening og var ikke interessert i å endre den.
Han var ikke interessert i å lese epikrise fra annen lege, og var ikke interessert i å prøve å se sammenhenger mellom ulike symptomer.
Han var veldig streng på at han hadde rett, og at pasientens opplevelse og tanker rundt egen helse ikke var riktige.
Han var opptatt av selv å prate, og ble sint når pasienten "avbrøt" ham for å rette opp i feil. Han snakket til meg (forelder) og ikke til ungdommen (pasienten).