Balderklinikken AS

Munchsgate 7 0165 Oslo

Siste vurderinger av Balderklinikken AS

super gynekolog

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne er veldig godt oppdatert på det siste som skjer inenfor hormonterapi. Lettå snakke med, og med stor kunnskap. Hun leter også utenfor boksen, for å kunne hjelpe. Jeg er superfornøyd

Best!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Dyktig dame! Er forsiktig og forståelsesfull, svarer på det du måtte lure på og virker svært trygg i sitt fag. Trenger ikke å grue seg til en undersøkelse i gyn.stolen hos denne legen.

Verdens beste gynekolog!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne er den mest empatiske, engasjerte og dyktige legen jeg har vært hos noen gang. Hun ser hele mennesket, selv når det kun er snakk om en rutinesjekk. Man får raskt time, og dersom det viser seg at det er noe galt bruker hun den tiden hun trenger for at du skal føle deg trygg og ivaretatt. Jeg kommer aldri til å gå noe annet sted!

Super!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Fantastisk dame! Svært rolig, forståelsesfull og utrolig flink på det hun driver med. Beste gynekolog opplevelsen jeg har hatt! Anbefaler hun til alle!

Helhetsmedisin på beste måte.

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne Stensløkkentar seg tid til å lytte, nok tid, og det føles bare helt fabelaktig. Hun spør gode spørsmål også om pasienten som helt menneske, noe jeg tror er umåtelig viktig. Hun informerer godt og forteller om muligheter. Jeg elsker å høre om muligheter i stedet for begrensninger, slik at jeg kan ta informerte valg om egen helse og eget liv. Hun føles intuitivt trygg og er bare helt hyggelig. Hun er den eneste gynekologen jeg vil gå til, rett og slett.