Knut Magne Uv

Engene 116 3012 Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

Helt fantastisk

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Trodde aldri jeg skulle si at en gynekologtime skulle være fantastisk, men jeg fikk time allerede dagen etter telefonsamtalen, og Uv var utrolig tålmodig, profesjonell og snill. Forklarte hele veien, ga mye informasjon og råd, fine ord, og konkret hjelp på veien videre for problemet jeg har. Han virket genuint interessert i meg som pasient, lokalet var rent og pent, de andre på kontoret var hyggelige, prisen var overkommelig... Jeg hadde aldri vært hos en gynekolog før, men han her kan jeg anbefale på det sterkeste. Er ingenting å være redd for hos KMU.

En fryd å komme til

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg har gått hos mange gynekologer over flere år. Dette er første gang noen har tatt seg tid til å forklare tilstanden min. Har gir et virkelig profesjonelt inntrykk, og tar seg god tid. Jeg var flau over at jeg tok opp så mye av tiden hans og prøvde å avslutte samtalen noen ganger for å ikke belaste ham, men han bare forklarte videre.

Lokalene var rene og fine, sekretæren var vennlig. Jeg har ikke et vondt ord å si!

Trygg og rolig.

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Du blir tatt godt i mot av en mann som kan sitt yrke og har et godt lag med mennesker. Opplever at han husker ting fra forrige gang anngående småting som ikke blir notert ned som gjelder småprat. Man føler seg sett og hørt. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og behagelig

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Meget behagelig og trygg..Her blir du både sett å hørt..Meget dyktig lege.Kan ikke få fullrost han nok. Anbefales på det varmeste.
Og en meget hyggelig og imøtekommende legesekretær også

Veldig flink og hyggelig

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Rolig og veldig profesjonell gynekolog. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Lite ventetid og hyggelig helsesekretær.