Knut Magne Uv

Engene 116 3012 Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

Dette må være norges beste gynekolog

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

En behagelig og kompetent lege av det sjeldne slaget.
Med mange års erfaring, evne til å lytte og se pasienten har jeg følt meg forstått fra første konsultasjon. Han evner å formidle med et språk man som pasient kan relatere seg til, tar seg god tid og forventningsstyrer prosesser, er løsningsorientert og empatisk.

En dyktig og empatisk lege

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den aller beste legen og spesialisten jeg har vært til noensinne. Han er så utrolig dyktig og effektiv, samtidig som han alltid får en slik sårbar situasjon til å føles så trygg. Har aldri følt meg utilpass hos ham og kjenner meg trygg på at jeg kan ta opp det som måtte oppta meg, uansett hvor «skjemmende» det måtte være. Har ingenting vondt å si om denne mannen annet enn at helsevesenet skulle hatt flere som ham!

Fantastisk

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Fantastisk gynekolog som anbefales på det varmeste. Han er rask, efffektiv og forteller hele tiden hva du gjør. Veldig hyggelig og får alltid pasienten til å føle seg trygg.

Fantastisk lege, anbefales på det varmeste

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Dr. Uv fikk meg til å føle meg veldig trygg og ivaretatt. Jeg er alltid veldig nervøs før slike inngrep, men han er kunnskapsrik, meget erfaren og har en egen evne til å få folk til å føle seg vel og godt ivaretatt. En meget hyggelig og sympatisk lege. Anbefales på det varmeste, har anbefalt han til alle jeg kjenner ! Utrolig fornøyd. Hele klinikken oser av profesjonalitet og vennlighet. Flotte, freshe lokaler med fantastisk service og oppfølging i alle ledd. Sekretæren er også meget hyggelig og imøtekommende - en stor takk til deg også, takk for at du får folk til å føle seg velkommen og ivaretatt med ditt varme smil og hyggelige ord, det betyr så utrolig mye. Beste legen jeg har vært hos.

Tidenes Lege

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Makan til lege skal man lete lenge etter! Kunnskapsrik, medmenneskelig, sympatisk og lyttende. Flink til å forklare, og har alltid nye alternativer for behandling da jeg har en del utfordringer. Alltid et høydepunkt å komme til denne mannen :)