Knut Magne Uv

Engene 116 3012 Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

Profesjonell, trygg og imøtekommende

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Legen er veldig profesjonell og kompetent. Jeg fikk gode råd og følte meg sett. Bekymringene mine ble tatt på alvor og han var alltid imøtekomme når det gjaldt et ønske om ekstra oppfølging. Følte meg veldig godt ivaretatt.
De andre ansatte er også veldig hyggelig og tar seg tid til pasientene. Eneste er at man står lenge i telefonkø og at det kan være noe ventetid før man får en time.

Kompetent og trygg!

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Kjempefornøyd! Man blir lyttet til og forstått. Kjempeflink til å forklare hele veien slik at hvert sekund av besøket oppleves trygt.
Forklarer nøye og på en måte som gjør at alle kan forstå.
Tydelig høy faglig kompetanse som kommer godt frem i begrunnelser og vurderinger.
Kommer fort inn dersom man har behov for hjelp. Uten tvil den beste i sitt felt!

Dette må være norges beste gynekolog

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

En behagelig og kompetent lege av det sjeldne slaget.
Med mange års erfaring, evne til å lytte og se pasienten har jeg følt meg forstått fra første konsultasjon. Han evner å formidle med et språk man som pasient kan relatere seg til, tar seg god tid og forventningsstyrer prosesser, er løsningsorientert og empatisk.

En dyktig og empatisk lege

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den aller beste legen og spesialisten jeg har vært til noensinne. Han er så utrolig dyktig og effektiv, samtidig som han alltid får en slik sårbar situasjon til å føles så trygg. Har aldri følt meg utilpass hos ham og kjenner meg trygg på at jeg kan ta opp det som måtte oppta meg, uansett hvor «skjemmende» det måtte være. Har ingenting vondt å si om denne mannen annet enn at helsevesenet skulle hatt flere som ham!

Fantastisk

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Fantastisk gynekolog som anbefales på det varmeste. Han er rask, efffektiv og forteller hele tiden hva du gjør. Veldig hyggelig og får alltid pasienten til å føle seg trygg.