Knut Magne Uv

Engene 116 3012 Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

Fantastisk lege, anbefales på det varmeste

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Dr. Uv fikk meg til å føle meg veldig trygg og ivaretatt. Jeg er alltid veldig nervøs før slike inngrep, men han er kunnskapsrik, meget erfaren og har en egen evne til å få folk til å føle seg vel og godt ivaretatt. En meget hyggelig og sympatisk lege. Anbefales på det varmeste, har anbefalt han til alle jeg kjenner ! Utrolig fornøyd. Hele klinikken oser av profesjonalitet og vennlighet. Flotte, freshe lokaler med fantastisk service og oppfølging i alle ledd. Sekretæren er også meget hyggelig og imøtekommende - en stor takk til deg også, takk for at du får folk til å føle seg velkommen og ivaretatt med ditt varme smil og hyggelige ord, det betyr så utrolig mye. Beste legen jeg har vært hos.

Tidenes Lege

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Makan til lege skal man lete lenge etter! Kunnskapsrik, medmenneskelig, sympatisk og lyttende. Flink til å forklare, og har alltid nye alternativer for behandling da jeg har en del utfordringer. Alltid et høydepunkt å komme til denne mannen :)

Helt fantastisk

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Trodde aldri jeg skulle si at en gynekologtime skulle være fantastisk, men jeg fikk time allerede dagen etter telefonsamtalen, og Uv var utrolig tålmodig, profesjonell og snill. Forklarte hele veien, ga mye informasjon og råd, fine ord, og konkret hjelp på veien videre for problemet jeg har. Han virket genuint interessert i meg som pasient, lokalet var rent og pent, de andre på kontoret var hyggelige, prisen var overkommelig... Jeg hadde aldri vært hos en gynekolog før, men han her kan jeg anbefale på det sterkeste. Er ingenting å være redd for hos KMU.

En fryd å komme til

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg har gått hos mange gynekologer over flere år. Dette er første gang noen har tatt seg tid til å forklare tilstanden min. Har gir et virkelig profesjonelt inntrykk, og tar seg god tid. Jeg var flau over at jeg tok opp så mye av tiden hans og prøvde å avslutte samtalen noen ganger for å ikke belaste ham, men han bare forklarte videre.

Lokalene var rene og fine, sekretæren var vennlig. Jeg har ikke et vondt ord å si!

Trygg og rolig.

Lege: Knut Magne Uv Skrevet

Du blir tatt godt i mot av en mann som kan sitt yrke og har et godt lag med mennesker. Opplever at han husker ting fra forrige gang anngående småting som ikke blir notert ned som gjelder småprat. Man føler seg sett og hørt. Anbefales på det sterkeste.