Ski Spesialistsenter

Idrettsvn. 3 1400 Ski

Siste vurderinger av Ski Spesialistsenter

Ble ikke tatt på alvor

Lege: Lars Martin Borge Skrevet

Utførte bare standard undersøkelser/tester uten å vurdere om det var hensiktsmessig i forhold til de aktuelle symptomene, og mesteparten allerede var utført hos fastlege og andre leger.
Brukte tid på å måle BT 3 ganger, for deretter å avfeie resultatet med at målingene var «falskt forhøyet», og bare skyldtes «legefrykt».
Konkluderte på bakgrunn av 4 måneder gamle blodprøver, selv om aktuelle symptomer var tilkommet etter dette. Tok ikke nye blodprøver.
Tilførte ikke noe nytt av betydning og hadde ingen anbefalinger videre.
Lyttet ikke til det jeg prøvde å si.
Jeg opplevde å bli møtt på en avvisende og nedlatende måte.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Anne Zandjani Skrevet

Hos denne legen kjente jeg meg virkelig godt ivaretatt . Hun lyttet til min historie , og undersøkelsen gjorde hun på en grundig og profesjonell måte . Hun forklarte og instruerte greit underveis , så jeg opplevde at besøket hos henne ble en trygg opplevelse for meg som pasient .

Kald og kort!

Lege: Anne Zandjani Skrevet

Lege hadde tydelig dårlig tid. Kald og kort på oppfølging av pasient i en sårbar situasjon. Mye informasjon som lege burde gitt.

Forventet bedre ivaretakelse

Lege: Anne Zandjani Skrevet

Hadde ventetid på ca 6 mnd. Hun var forsinket til selve timen. Når jeg fortalte problemene mine følte jeg meg først hørt, men så fikk jeg beskjed om å korte ned på problemene mine. Undersøkelsen var grei og hun forklarte underveis, men under samtale fremstod hun kald og uinteressert. Hadde gledet meg til å få hjelp og forventet å bli tatt i mot bedre.

Følte meg generelt liten og utrygg. Gikk ut fra timen i tårer.

Grei

Lege: Anne Zandjani Skrevet

Følte meg ikke spesielt godt ivaretatt. Hun er sikkert flink, men jeg følte at hun var stresset og ikke ga meg nok råd og informasjon, hadde forventet mer av en spesialist. Kanskje hvis det hadde vært mer tid (hun var 20 min forsinket) så er det mulig at besøket hadde blitt mye bedre.

Dette er en Pluss-tjeneste.