Oslo Medisinske Senter AS

Øvre Slottsgate 29 0157 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Medisinske Senter AS

Ikke bra, uhygienisk

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Legen var gammel og måtte støtte seg til ting når han gikk. Var ikke hygienisk da det ikke var papir på stolen man satt på og fikk et fleeceteppe, som tydelig var brukt før, over meg. Fikk svar på det jeg trengte, men veier ikke opp for resten av opplevelsen.

Forferdelig!

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Jeg følte meg fullstendig overkjørt og ikke tatt seriøst i det hele tatt. Ble ikke hørt på og avbrutt.

God oppfølging og info

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Har vært hos Berle noen ganger nå, og syns det er god oppfølging og jeg blir tatt seriøst. God kunnskap om det meste.

Ekstremt dårlig tid

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Betalte 1200 kroner for sju minutter. Hadde behov for rask time pga smerter og opplevde at han konkluderte veldig fort om at dette ikke var noe innenfor hans fagområde. Anbefales ikke.

Lege Hilde Jørgensen

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Hyggelig, men veldig lite engasjert. Dr. Hilde utfører ikke tidlig foster diagnostikk i uke 12. pga. ikke nok kvalifikasjoner.Resepsjonisten ga oss feil informasojn om at det vil være mulig å får tidlig foster diagnostikk og sjekk av tykkelse på fosters nakefold hos dr. Hilde. Vi fikk ikke dette som vi kom for men kun veldig basis ultralyd undersøkelsen. Pris for ca 15 minutters besøk: 1200 nok. Uakseptabel pris for veldig lite informasjon.