Oslo Medisinske Senter AS

Tlf: 22 94 10 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oslo Medisinske Senter AS

Trygg og erfaren

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Valgte denne legen da jeg skulle sette inn spiral for første gang og jeg kunne ikke ha valgt bedre. Erfaren og skånsom, anbefales!

Tillitsskapende, varm, dyktig.

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Utrolig lydhør, skapte tillit mellom lege og pasient. Lyttet og tok hensyn til det jeg fortalte. Varm og mellommenneskelig dame som også var særdeles dyktig og forsiktig. Anbefales på det varmeste til alle kvinner!

En veldig kompetent lege

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Er åpenbart svært erfaren, skånsom i undersøkelse og i tillegg diskre og respektfull, vennlig og lydhør

Rask time, forståelse

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Fikk raskt time og legen virket interessert i å finne ut hva problemet var.
Måtte vente litt ekstra på timen, men legen tok seg god tid, og ga meg tiden jeg trengte.

Forferdelig!

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Jeg følte meg fullstendig overkjørt og ikke tatt seriøst i det hele tatt. Ble ikke hørt på og avbrutt.

God oppfølging og info

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Har vært hos Berle noen ganger nå, og syns det er god oppfølging og jeg blir tatt seriøst. God kunnskap om det meste.

Ekstremt dårlig tid

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Betalte 1200 kroner for sju minutter. Hadde behov for rask time pga smerter og opplevde at han konkluderte veldig fort om at dette ikke var noe innenfor hans fagområde. Anbefales ikke.

Lege Hilde Jørgensen

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Hyggelig, men veldig lite engasjert. Dr. Hilde utfører ikke tidlig foster diagnostikk i uke 12. pga. ikke nok kvalifikasjoner.Resepsjonisten ga oss feil informasojn om at det vil være mulig å får tidlig foster diagnostikk og sjekk av tykkelse på fosters nakefold hos dr. Hilde. Vi fikk ikke dette som vi kom for men kun veldig basis ultralyd undersøkelsen. Pris for ca 15 minutters besøk: 1200 nok. Uakseptabel pris for veldig lite informasjon.

Veldig fornøyd

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Hun forklarte alt veldig nøye, var hyggelig og proff.
Følte ikke at det var hastverksarbeid, men ble ivaretatt.
Fikk time to dager etter jeg ringte