Oslo Medisinske Senter AS

Øvre Slottsgate 29 0157 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Medisinske Senter AS

Grundig, vennlig og rolig.

Lege: Julia Hoge Skrevet

Jeg var hos dr. Julia Hoge og hadde min første gynekologiske undersøkelse. Hun tok seg god tid til å snakke med meg og jeg følte meg trygg før undersøkelsen. Undersøkelsen var skånsom og fullstendig uten smerte eller ubehag. Hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og hva hun så. Etterpå tok hun seg god tid til å forklare meg hva hun fant på en rolig og behagelig måte. Jeg var lettet over å komme til en så hyggelig, kunnskapsrik, grundig, rolig og forsiktig lege, og jeg vil absolutt anbefale å gå til henne. Lokalene er også nye og moderne, og ser ikke for «sterile» ut.

Profesjonell og tillitsvekkende

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Jeg ble møtt på en svært god måte. Legen ga meg trygghet i en sårbar situasjon. Profesjonell, erfaren og empatisk. Gav gode råd og jeg ble tatt på alvor som pasient.

Anbefales

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Veldig hyggelig respektfull og vennlig lege. Var interessert i å besvare mine spørsmål på en best mulig måte. Følte at jeg ble lyttet til. Jeg har fått den hjelpen jeg trengte.

Trygg og erfaren

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Valgte denne legen da jeg skulle sette inn spiral for første gang og jeg kunne ikke ha valgt bedre. Erfaren og skånsom, anbefales!

En veldig kompetent lege

Lege: Einar Johan Berle Skrevet

Er åpenbart svært erfaren, skånsom i undersøkelse og i tillegg diskre og respektfull, vennlig og lydhør