Gynekologisk Kontor Lillehammer

Storgata 126 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Gynekologisk Kontor Lillehammer

Toppscore

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Etter å ha lest anbefalingene her inne bestilte jeg time til vanlig sjekk. Fint lokale med tidenes koseligste venterom - levende lys, musikk, behagelige stoler, og kaffe på kanna. Lorentzen var presis på minuttet, og undersøkelsen gikk smertefritt på alle måter. Gleder meg faktisk til neste gang, og anbefaler han på det varmeste.

Meget fornøyd

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Hyggelige lokaler og hyggelig resepsjonist og lege. Han er flink og tar seg tid, samt er profesjonell. Ikke hardhendt og forklarer alt veldig godt slik at man går ut derfra med en god opplevelse da det kan være "skummelt" å gå til gynekolog.

Den beste legen jeg har vært hos

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig mann. Ikke minst også veldig profesjonell. Lokalene en avslappet atmosfære. Vel verdt prisen. Liten ventetid.

Super!

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Denne mannen er fantastisk! Flink, blid og veldig imøtekommende.
Det er nesten så det er koselig å gå til gynekolog da man går til han.
Har også vært hos han på 3D ultralyd da jeg var gravid og han tok seg veldig god tid og ga seg ikke før vi fikk se det vi ville. All ros til han :)

Super!

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Må være byens fineste legekontor. Venterom med kaffe, lekre møbler, TV og fersk bakst. En føler seg avslappet og velkommen. Verdt hver krone.