Gynekologisk Kontor Lillehammer

Telefonnummer489 52 090489 52 0 ...
Storgata 126 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Gynekologisk Kontor Lillehammer

Varm, hyggelig og dyktig

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Hadde en veldig god opplevelse med Roald Lorentsen. Hyggelig og trygg! Han forklarte hva han gjorde, ga informasjon og viktigst: det gjorde ikke vondt. I tillegg var selve kontoret og venterommet veldig hjemmekoselig og fint. Veldig hyggelig sekretær, det var ikke skummelt å bestille time over telefon, og følte meg godt ivaretatt hele tiden jeg var der.

Imøtekommende og trygg

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

En veldig imøtekommende mann. Fikk time en halv time etter jeg ringte. Veldig flink til å forklare på en forståelig måte. Følte meg veldig godt ivaretatt.

Utrolig flink, trygg og tilgjengelig

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Har slitt med sopp i 2 år og fikk til mange gynokologer uten hjelp. Roald tok meg på alvor, og fikset problemet. Jeg har ikke hatt problemer siden.

Trygg gynekolog som ser sine pasienter.

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Trygg, rolig lege som jeg opplever tar seg tid, og som gir nødvendig informasjon til meg som pasient.

Uten tvil beste gynekologen

Lege: Roald Lorentsen Skrevet

Vært hos Lorentsen 3-4 ganger, og føler meg alltid 100% komfortabel og trygg på at han vet hva han driver med! Forklarer alltid underveis hva han gjør, og er utrolig flink til å berolige. Stiller alltid opp på kort varsel, og svarer på tlf uansett om det er onsdag eller søndag ettermiddag! Kommer ikke til å bytte gynekolog før jeg evnt må.