Majorstuaklinikken

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuaklinikken

Hyggelig dame, men virket usikker

Lege: Ksenia Britvina Skrevet

Hyggelig dame, var på tidlig ultralyd hos henne i uke 14 +2, hun skulle sjekke kjønn på babyen. Hun var 100% sikker på at det var gutt siden jeg ble skeptisk spurte jeg om hun er helt sikker da sa hun 80% gutt. Virket veldig usikker på jobben sin, i dag var jeg hos en annen for å ta ultralyd og der viser seg å være jente. Greit å ikke si noe hvis man er usikker.

Kunnskapsrik og nøye

Lege: Ksenia Britvina Skrevet

Timen min hos Ksenia var en svært god opplevelse. Hun tok seg god tid, stilte gode oppfølgingsspørsmål og var varm og betryggende. Kommer gjerne tilbake!

Meget kompetent

Lege: Ksenia Britvina Skrevet

Denne legen både ser og lytter. Hun har funnet ut av ting som andre leger og gynekologer ikke har forstått.

bra

Lege: Peter Molnar Skrevet

Gikk til ham som gravid. Opplevde ham som engasjert og dyktig. Kan helt klart anbefale ham til oppfølging av svangerskap.

Hyggelig og lyttende

Lege: Ksenia Britvina Skrevet

Hun framstod lyttende og empatisk. Stilte oppfølgingsspørsmål for å få et helhetlig bilde og svarte på spørsmål på en forståelig måte. Virket som hun jobbet effektivt og nøye. Følte at hun tok sine pasienters bekymringer på alvor samtidig som hun var beroligende. Går gjerne til henne igjen.