Logo for Legevakt Vest Silurveien

Legevakt Vest Silurveien

Logo for Legevakt Vest Silurveien

Om klinikken

Legevakt Vest ble startet i 2015 med et ønske om å levere profesjonell helsehjelp i en personlig innpakning til både private og bedrifter. Hos oss er pasienten alltid i fokus og vi skal ta oss tiden til å bli kjent med mennesket bak helseutfordringen. Vi skal sørge for en kortere avstand mellom våre pasienters ulike utfordringer og de nødvendige behandlingene. Sammen legger vi det videre løpet, med dine behov i sentrum.

På få år har Legevakt Vest vokst til å inkludere alt fra fastlegeordning og en legevakt som er åpen hver dag, til en av landets beste bedriftshelsetjenester og en rekke spesialmedisinske tjenester.

Uansett om du er en bedrift, en familie eller en enkeltperson skal vi sørge for gode og effektive pasientopplevelser, tilpasset akkurat dine behov.

Siste vurderinger av Legevakt Vest Silurveien

Empatisk og trygg

Lege: Charles Filip Skrevet

Jeg fikk utført en øyelokkoperasjon av Charles. Fra første stund følte jeg meg trygg og godt ivaretatt. Jeg fikk god forklaring og han var lett tilgjengelig ved spørsmål underveis. Atmosfæren opplevde jeg som rolig og behagelig, stolte hundre prosent på hans kyndige hender og gode kompetanse. Det å møte en så varm og empatisk person som signaliserte at han hadde og tok seg god tid var godt å kjenne på. Jeg er veldig fornøyd med resultatet som harmonerer godt med mitt uttrykk i min alder. Anbefales på det sterkeste.

Proff hudlege

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Jeg har gått til Linnea i noen år nå og hun er en fantastisk bra hudlege. Hun har fått huden min til å blomstre igjen. Gir alltid gode råd og jeg føler meg trygg på henne. Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende og trygg

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Jeg har slitt med depresjon og kroniske smerter i mange år, og prøvd ulike medisiner og behandlinger. Depresjonen har blitt mer alvorlig i seinere tid og jeg har slitt med å takle hverdagen.
Jeg leste om Ketamin behandling hos psykiater Marianne Hatle ved Legevakt Vest. For meg ble samtalene med henne og Ketamin behandlingen livreddende.
Jeg har fått hjelp til å ta tak i livet mitt igjen og har følt meg imøtekommet og forstått. Følte at jeg ble tatt på alvor, lyttet til og ivaretatt på best mulig måte.

Linea reddet huden min

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Linnea har hjulpet meg til å få så fin hud at jeg endelig kan gå uten sminke!
Hun anbefaler ikke unødvendige behandlinger eller produkter, er kunnskapsrik, tar seg god tid, besvarer alle spørsmål og jeg føler meg utrolig godt ivaretatt. Kommer aldri til å bytte hudlege.

Fantastisk lege!

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Marianne er en svært dyktig og empatisk lege. Jeg har slitt lenge, og føler nå jeg endelig ser lysere på livet. Samtaler og de riktige medisinene har hjulpet meg utrolig mye!