Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Fantastisk gynekolog og lege!!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Vi hadde i flere år hatt problemer med å få barn, etter flere spontanaborter tok vi kontakt med Mortensen. Han lyttet og fikk undersøkt grundige hva problemet var. Etter kort tid ble jeg gravid, og vi sitter nå med en frisk og rask 1 åring. Gikk også hos han for kontroller igjennom svangerskapet, å kan ikke få rost han nok for oppfølgingen og arbeidet han gjorde! Kommer til å gå til han i neste svangerskap også! Bedre lege / gynekolog skal man lete lenge etter! Er litt ventetid hos han, men med litt planlegging er ikke det noe problem

God gynekolog

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Svært hyggelig og behagelig gynekolog som tydelig er faglig dyktig. Jeg skulle bli henvist videre til Haukeland pga stor cyste på ovarie og mistanke om endometeriose. Denne henvisninga kom aldri frem, selv om jeg purret flere ganger og han skulle se på det. Hadde i tillegg problem med å få kontakt med Dr. Mortensen både via tlf og mail, tok flere uker før jeg fikk svar. Måtte til slutt gå via fastlegen og ny ultralyd for å bli henvist, så dette ble desverre en dårlig erfaring for min del.

Byens beste gynekolog

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Som så mange andre gruet jeg meg veldig til gynekologtime, men dette viste seg å være helt forgjeves. Dr. Mortensen viste seg å være et varmt menneske, faglig veldig dyktig og selve undersøkelsen ble utrolig nok en ok opplevelse. Følte meg godt ivaretatt fra start til slutt, og fikk inntrykk av at dette var en lege som virkelig brydde seg om pasientene sine. Anbefales på det varmeste!

Bergens beste gynekolog

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har gått til dr. Mortensen i flere år og kan anbefale ham på det varmeste! Mange leger og gynekologer mangler kompetanse hva angår fødselsskader, men dr. Mortensen har langvarig erfaring innen både gynekologi og gastrokirurgi og er virkelig en bekkenbunnsekspert. I tillegg til å være faglig dyktig er han empatisk og omsorgsfull. Legekontoret holder åpent på ettermiddag/kveldstid flere dager i uken, og det er også mulig å få time i helgene om nødvendig.

Beste gynekolog jeg har hatt

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Gikk tidligere til en kvinnelig gynekolog på uten å få noe så helst hjelp. Bare prat.
Etter å ha lidd meg gjennom ÅR med endomteriose og store invalidiserende smerter. Tok jeg kontakt med Dr. Mortensen. Fikk time dagen etter heldigvis, og siden jeg var akutt dårlig kunne han konstantere problemet på ultralyd.... Det ble søkt operasjon og MR ble utført. Operasjon i løpet av 3 mndr. hos byen beste kirurg, og var bra helt fra 1 uken etter operasjonen. Annbefaler Mortensen på det sterkeste.