Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Tålmodig og lyttende

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Tar seg god tid, lytter og forklarer godt. Kan mye om mye, og gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.

Trygg og medmenneskelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har vært hos flere gynekologer, men aldri møtt på noen som er så fantastisk som Jan Helge. Han viser stor medmenneskelighet, man føler seg trygg og ivaretatt hos han. Dyktig i jobben sin.

Usedvannlig god!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Denne legen har reddet livet mitt sikkert mange ganger, hadde det ikke vært for denne legens tålmodighet og usedvannlige vennlighet, hadde jeg sikkert vært en annen plass i dag.Selv om man ikke opplever alt man ønsker seg,er det viktig å huske at ofte kan det f.eks. komme svar på prøver osv. på avveie.Dette er ting legen selv ikke kan gjøre noe med,f.eks. hvis posten feilsender brev,som legen ikke engang kan kontrollere.Er glad at han er en usedvannlig dyktig og en av de meget sjeldne leger på internasjonalt toppnivå.

Beste legen i dette landet

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

For en dyktig , flink, god, forsiktig og omsorgsfull lege :) jeg er sikker på at han er Norges beste og mest behageligste lege :) :) :)
Han tok seg meget god tid, forklarte alt til minste detalj og lyttet til alt jeg hadde å si :)

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Veldig kunnskapsrik og profesjonprofesjonell.
Alle leger burde være som Dr Mortensen, bra for ham at han er utstående. Bedre lege skal man lete langt og lenge etter.