Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Beste gynokolog i bergen

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Google fortalte meg at dette var den beste gynokologen i Bergen. Og det stemte helt det! Tolmodige, lyttende og dyktig.

Anbefales til tidlig Ultralyd

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har vært hos Mortensen flere ganger ifm. tidlig UL, hvor jeg både har fått positive og negative beskjeder. Mortensen er flink å formidle begge deler.

Gjør grundig kontroll, og involverer pasientene med gode forklaringer om hva som vises på skjermen. En fin opplevelse!

Etter blødninger en lørdags morgen fikk jeg time samme kveld kl 21!

Tålmodig og lyttende

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Tar seg god tid, lytter og forklarer godt. Kan mye om mye, og gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.

Trygg og medmenneskelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har vært hos flere gynekologer, men aldri møtt på noen som er så fantastisk som Jan Helge. Han viser stor medmenneskelighet, man føler seg trygg og ivaretatt hos han. Dyktig i jobben sin.

Usedvannlig god!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Denne legen har reddet livet mitt sikkert mange ganger, hadde det ikke vært for denne legens tålmodighet og usedvannlige vennlighet, hadde jeg sikkert vært en annen plass i dag.Selv om man ikke opplever alt man ønsker seg,er det viktig å huske at ofte kan det f.eks. komme svar på prøver osv. på avveie.Dette er ting legen selv ikke kan gjøre noe med,f.eks. hvis posten feilsender brev,som legen ikke engang kan kontrollere.Er glad at han er en usedvannlig dyktig og en av de meget sjeldne leger på internasjonalt toppnivå.