Sentrumslegene

Tlf: 452 85 817 Vis kart

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Fantastisk, flink mann!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Denne legen er rolig, lytter og veldig flink. Veldig glad jeg oppsøkte privat gynekolog, framfor venteliste offentlig. Det er verdt hver krone. Han hjelpee og tar deg på alvor. Litt vanskelig å få kontakt ang oppfølgings spørsmål, men det er bare å være tålmodig :-) Timebestilling fungerer bra på nett.

Flink gynekolog, men manglende kommunikasjon!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg hadde en flott opplevelse hos gynekolog Jan Helge. Han er flink, rolig og kan faget sitt. Jeg tok en celleprøve ved besøket mitt hos han. Noen måneder senere fikk jeg brev i posten fra kreftregisteret om at det var funnet celleforandringer i prøven som jeg hadde tatt hos Jan Helge, og de etterlyste en oppfølgingsprøve som skulle vært tatt. Jeg fikk aldri beskjed av Jan Helge om at jeg måtte ta ny prøve.

Det er etter min mening ikke greit å glemme å gi pasientene sine beskjed om at de har celleforandringer og bør sjekke seg igjen!!! Da jeg konfronterte Jan Helge om dette på mail fikk jeg heller aldri svar!

Til tross for at dette er en flink lege, vil jeg ikke anbefale noen å gå til en lege som ikke følger opp pasienter med celleforandringer - dette er alvorlig!

Høflig,hyggelig, behagelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Ble godt mottattt og ble behandlet med verdighet. Følte meg trygg. Han var rolig og tok seg god tid til prat etter undersøkelsen.

den beste legen

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Dr Mortensen utrolig dyktig og flink lege.Det var ikke vanskelig å få time hos han.Altid roet meg under svangerskap når jeg var engstelig.Til slutt fikk 2 fineste barn.

Dårlig kommunikasjon på forkontoret

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Fikk aldri kommet meg til legen grunnet dårlig kommunikasjon i resepsjonen. Prøvde å gjøre om på en time, men fikk aldri svar. De oppgir at de ikke kan svare på all e-post og sender sms når man har fått time. Jeg fikk aldri sms, men en e-post med polsk avsender som gikk i spam mailen. Fant dermed aldri ut at jeg hadde time, men de fakturerer meg allikevel og var svært frekk i tonen. Mulig legen er bra, men dette ble en for dårlig opplevelse til at jeg ønsker å ta kontakt igjen.