Sentrumslegene

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Klippekort og lovnader

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Gikk hit etter anbefaling fra andre, og kom pga ufrivillig barnløshet. Opplevde både empati og god oppfølging. Dyktig i undersøkelsessammenheng. Han ga meg håp etter flere år med resultatløs prøving, men fallhøyden ble desto høyere, for han sa noe sånt som "jeg kan ikke love deg at du blir mamma i løpet av det neste året, men jeg lover deg at du blir gravid løpet av det neste året". Ingen leger skal eller bør love noen noe som helst. Samtidig stusset jeg på at han ville ha meg inn på undersøkelse to ganger i hver syklus jeg ikke ble gravid. Dette var dyrt og krevende. Videre kommer han med ganske voldsomme kostholdsråd, som gjorde meg stresset og redd for hvor mye skade et kakestykke, en kaffekopp eller et glass juice kunne gjøre. Avbrøt behandlingen og gikk videre i det offentlige.

Dyktig lege

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Har gått til Dr.Mortensen i noen år nå . Trodde aldri at jeg kan gå til en mannlig gynekolog noen gang. Han helt utrolig , alltid like hyggelig, profesjonell, informere godt, grundig undersøkelse, ta deg på alvor, kunnskapsrik . Kan ikke si noe om denne mannen. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik, men svært utilgjengelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Tett oppfølging den første tiden, fra å så ikke svare på over 10 uker. Har veldig gode kunnskaper, men det hjelper lite når man må "mase" for å oppnå kontakt.

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jan Helge er den beste legen jeg kjenner. Dette er en meget kunnskapsrik og erfaren lege. Han har PhD og har skrevet flere vitenskapelige artikler. Jeg har vært pasient der i nesten 16 år og får alltid svar på alle mine spørsmål. I tillegg er Dr Mortensen et utrolig hyggelig menneske som ser hele deg.

Avslappende og rolig!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Er i ett IVF-eggdonor løp i en annen by, men ble anbefalt Jan Helge Mortensen for å få utført en undersøkelse før vi kunne gå videre og det gikk veldig fint. Jeg har store problemer pga barndomdstraumer, men heldigvis fikk jeg raskt time og trengte ikke grue meg i flere uker før det skulle skje. Det var vondt i 30 sekunder og det ble jeg advart mot. Er jeg så heldig å bli gravid har jeg tenkt å gå her for behandling. Bare positivt å melde!