Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Virkelig flink!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Meget fornøyd på alle måter! Føler meg virkelig ivaretatt, og legen fremstår empatisk og svært kunnskapsrik.

Helt fantastisk

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har ikke ord. Dette er den beste legen/gynekologen jeg noen gang har vært borti! Dr. Mortensen er svært kunnskapsrik, imøtekommer pasient på en fabelaktig måte med empati, forståelse og kunnskapsformidling. Undersøkelsen gjør han svært nøye og ordentlig, jeg har aldri opplevd makan. Jeg var inne i èn time, noe som understreker hans tålmodighet og nøyaktighet. Han gjør virkelig en forskjell, og det skulle vært flere som Dr. Mortensen i Norge. Dette er første lærde jeg opplever forstår og kan noe om PCOS. Dr. Mortensen tar seg også bryet å gi ros for egeninnsatsen til meg som pasient - dette settes stor pris på! Nå føler jeg meg trygg og ivaretatt av en som, (endelig), kan noe om lidelsen min, PCOS.TAKK TAKK TAKK!

Engasjert og kunnskapsrik

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Fantastisk å endelig møte en gynekolog som tar seg tid. Lytter, forklarer, er engasjert og full av kunnskap. Kan virkelig anbefales hvis du sliter med å bli gravid, er under behandling eller ved tidlig ultralyd.

En lege man får tillit til,

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

En del leting har det vært, etter en skikkelig gynekolo, etter noen uheldige opplevelser,og så fant jeg dr. Mortensen, Et lykkelig valg. Trygg, kunnskapsrik, med humor og vennlighet. Undersøkelsen ble gjennomført på en behagelig, måte. Perfekt for mine behov- Jeg er takknemlig for at jeg "oppdaget" dr. Mortensen, og føler meg trygg på at han vil det beste for meg. og min helse.

En fantastisk mann med mye kunnskap

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Er super fornøyd med behandlingen til Dr Mortensen gir! Han er en svært kunnskapsrik mann. Og du blir ivaretatt på en trygg og respektfullt måte. Han har alltid resultater i det en ønsker hjelp til!