Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Utrolig dyktig lege

Lege: Martin Enger Skrevet

Dr. Enger tok en konsultasjon på kveldstid med meg, han tok seg god tid, virket interessert og lyttet til alt jeg hadde å si.

Dette er en lege som bryr seg, anbefales på det varmeste. Tror ikke det er tilfeldig at han har fått så gode vurderinger på Legelisten.

Billig tjeneste, spesielt mtp. at det var utenfor normal arbeidstid.

Enestående lege

Lege: Martin Enger Skrevet

Fikk Martin anbefalt fra en bekjent som også har slitt med akne. Var skeptisk til å gå privat, men med ventetiden i det offentlige var valget lett. Jeg har aldri opplevd å bli så involvert av en lege tidligere og få være med å diskutere løsninger ved egen helse på samme måte. Ikke minst - jeg ble tatt på alvor. Han skisserte tre løsninger på mitt problem, og vi diskuterte fordeler og ulemper frem og tilbake helt til vi landet på en løsning som passet begge.
Har anbefalt han til alle jeg kjenner som har lignende utfordringer med hud som meg! Selv på studentbudsjett mener jeg dette var verdt hver krone.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Jeg vil anbefale Ellen Slevolden på det varmeste. Hun tok i mot meg som pasient med vennlighet og respekt. Hun lyttet til det jeg sa, hun fulgte med interesse min sykehistorie og jeg følte meg vel ivaretatt som pasient.
Fikk følelse av faglig autoritet og kompetanse.
En god opplevelse å være pasient hos henne!

EKSTREMT flink.

Lege: Martin Enger Skrevet

Sjeldent jeg legger ut en anmeldelse men Martin fortjener det. Martin kan sakene sine og vel så det. Ekstremt dyktig. Jeg har vært innom mange hudleger/spesialister før jeg fant veien til Martin, ingen måler seg mot han... trenger du en hudlege gå til Martin med en gang. Han er hyggelig, hører på deg og forklarer meget godt. Tar seg god tid til deg. Viktigst av alt: Det han foreslår som løsning på problemet ditt, fungerer, alltid. Vært hos han 2 ganger nå og han har alltid løsningen. 10/10!!!!!

Ble tatt på alvor

Lege: Martin Enger Skrevet

Etter mange besøk hos hudleger ble vi endelig møtt av en kunnskapsrik og hyggelig lege. Legen involverer pasienten og forklarer på en forståelig måte.