Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Meget fornøyd!

Lege: Martin Enger Skrevet

Dette var en veldig bra hudlege, synes jeg. Veldig kunnskapsrik, forklarte mye. Fikk hjelp med problemet jeg kom for (pluss noe ekstra han også rakk å klemme inn i løpet av konsultasjonen, siden det ble litt tid til overs). Vi hadde en god kommunikasjon hele veien, lo litt underveis gjorde vi også. Har humor og varme - noe som gjorde besøket mer avslappet for min del. Veldig jordnær fyr, om man kan si det sånn. Ikke sånn «ovenfra-og-ned-holdning» som mange andre leger dessverre ofte har. Har anbefalt han videre til andre venner med hudproblemer nå.

Dyktig og fantastisk lege

Lege: Martin Enger Skrevet

Veldig empatisk og dyktig. Lytter og ta seg god tid med pasient. Forklarer diagnosen på den ekle måte. Anbefaler på det sterkeste

Presis, kunnskapsrik og hyggelig lege

Lege: Martin Enger Skrevet

Martin var ikke for sen til avtalen. Han lyttet til mine utfordringer og utførte en visuell titt før han konkluderte.
Tror denne hudlidelser var en enkel sak å finne ut av. Hadde googlet meg frem til samme svar selv.
Han skrev ut resepter også håper jeg at det virker. Forklarte også hvorfor han skrev ut hva og ringte til Apotek for å høre om varene var på lager.
Uansett mitt førsteinntrykk av Martin Enger var 100% positivt. Kan anbefales. Bestilte time på nett - der finnes en grei oversikt over ledige timer. De tar i mot relativt fort.

Fornøyd!

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Min erfaring med Kjetil Guldbakke var meget positiv. Tidligere hadde jeg vært til behandling tre ganger hos en annen hudlege uten stor bedring i tilstanden. Etter én behandling hos Guldbakke var det løst. Han informerte meg godt og hadde en rask og effektiv behandling med supert resultat. Alt hva man ønsker seg.

Den beste av de beste

Lege: Martin Enger Skrevet

Utrolig faglig dyktig lege som også lytter til pasienten og har stor menneskekunnskap - den beste jeg har vært hos noen gang (og jeg har vært hos en del, både private og offentlige). Jeg har vært hos Martin Enger for flere ulike problem, og jeg føler at jeg alltid har fått god hjelp og veiledning. Han tar også oppfølgende telefonsamtaler uten ekstra kostnader og bryr seg virkelig om sine pasienter.