Oslo Hudklinikk

Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudklinikk

Fantastisk

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Flink og meget kompetent lege. Hun er en av de dyktigste legene jeg har møttet. Veldig presis med svar. Ingen BS. Muligens hun er litt dårlig med språk men for meg er det viktigere å få en dyktig lege som kan hjelpe meg.

Kommunikasjonsutfordringer, men kort ventetid

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Kan godt være hun er flink, men kommunikasjonen er usedvanlig vanskelig. Virker stresset. Jeg forstår hva hun sier ord for ord, men ofte ikke hva hun mener. Lurer på om hun forstår hva jeg sier. Kan også være vanskelig å komme til ordet.

Ingen hobbylege

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Maya T kan oppleves som streng og klar, litt stresset og rastløs, men det er en del av hennes humor og persona. Og at hun har ditt problem med alvor. Hun er egentlig en utrolig varm og generøs person. Ble anbefalt Maya som byens beste hudlege for mange år siden, da jeg var skjønnhetjournalist med et hudproblem som ingen fant ut av. Hun så umiddelbart at det var en skjeldent hudsykdom og viste meg eksempler fra et gammelt bok. Hun sitter inne med så mye kompetanse. Har sendt mange til henne gjennom årene, med problemer som andre hudleger ikke finner ut av, men det er ikke noe hun ikke har sett. Ingen hobbylege elle hudpleiedame. Vedlig dedikert og usedvanlig intelligent lege er hun. Ingen vits i å prøve andre først.

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Har vært et par ganger hos Maya angående hudproblemer. Sist skulle jeg begynne med ny behandling som jeg aldri har prøvd før. Fikk kjeft da jeg stilte spørsmål. Forventer å bli hørt og ivaretatt når jeg kommer til en lege, men dette møtte jeg ingen forståelse for her. Måtte i stedet få informasjonen jeg trengte fra en farmasøyt på apoteket. Jeg opplevde Maya som svært stresset og utålmodig. Kommer ikke til å gå til Oslo Hudklinikk etter dette.

Meget klar og dyktig lege

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Denne hudlegen er proff, klar og løsningsorientert. Hun fant raskt løsningen på mitt hudproblem og forklarte grundig og klart hvilke forholdsregler jeg måtte ta. Hun får min varmeste anbefaling.