Oslo Hudklinikk

Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudklinikk

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Maya er svært kunnskapsrik, og veldig omsorgsfull. Hun bryr seg om pasientene sine, og tar seg alltid tid til å hjelpe og høre.

Veldig dyktig lege som anbefales!!

Ikke videre imponert

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Tregt og rotete opplegg. Opplever bl.a. at avgitte diagnoser ikke blir tilstrekkelig dokumentert og må som følger oppsøke ny spesialist for å bli tilstrekkelig diagnostisert. Legen gikk også over til å bli privat uten å opplyse om dette, noe som plutselig førte til noen uforutsette utgifter fra min side. Bytter nå spesialist.

Proff og omsorgsfull

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen og oppfølgingen jeg har fått hos Oslo Hudklinikk. Jeg opplever Dr. Maya som en dyktig og grundig spesialist. Hun kan være litt "streng", men på en moderlig og omsorgsfull måte. Det er bra! Herved anbefalt!

Fantastisk

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Flink og meget kompetent lege. Hun er en av de dyktigste legene jeg har møttet. Veldig presis med svar. Ingen BS. Muligens hun er litt dårlig med språk men for meg er det viktigere å få en dyktig lege som kan hjelpe meg.

Kommunikasjonsutfordringer, men kort ventetid

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Kan godt være hun er flink, men kommunikasjonen er usedvanlig vanskelig. Virker stresset. Jeg forstår hva hun sier ord for ord, men ofte ikke hva hun mener. Lurer på om hun forstår hva jeg sier. Kan også være vanskelig å komme til ordet.