Oslo Hudklinikk

Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudklinikk

Flink og hyggelig

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Var hos Jens Roar etter kun noen dagers ventetid. En eldre mann som virket oppdatert og trygg i det jeg fikk hjelp om. En hyggelig opplevelse

Lite hyggelig besøk

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg har aldri vært borti mer overlegen og meningsløst besøk hos en lege. Kom med henvisning på eksem og akne. Hun ville aldri høre på meg, spørre noe om varighet osv. Hun skrev ut en krem og thats it. Jeg spør «skal du ikke se på ansiktet mitt i det minste?». Da var svaret «jeg trenger ikke se, jeg vet hva eksem er, jeg har vært hudlege hele livet». Videre lo hun og ristet på hodet av hudpleien jeg brukte fra før, inkludert krem lege tidligere har bedt meg bruke. Nå er det logisk hvorfor det var kort ventetid der.

Videre kjeftet hun over callingen på den andre legen der. Utrolig lite hyggelig og tillitskapende besøk.

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Her går det unna , og legen finner som regel fort ut hva som skal til. Mange bruker denne hudklinikken til lysbehandling ,og her må denne legen være blant de fremste ekspertene på området. Maskinene som er tilgjengelig for lysbehandling er de beste som er å få tak i.

Fantastisk flink og snill!

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Maya Tigalonova er helt fantastisk. Jeg og min familie har vært hos henne igjennom årene med forskjellige plager. Hun er utrolig flink og dyktig og har hjulpet oss alle. Hun er også en av de snilleste legene jeg noensinne har møtt. Hurra for Maya!!

Veldig fornøyd

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Maya er en bestemt, erfaren og hyggelig dame. Er hos henne hver andre uke og opplever alltid at det er god stemning. Sammenlignet med andre leger, så er det veldig lett å ha en samtale med Maya. Er det noen som vet hva hun driver med så er det Maya. Anbefales sterkt til alle som søker en flink hudlege.