Oslo Hudklinikk

Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudklinikk

Ekstremt uhøflig og stresset lege

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med hele opplevelsen min ved Oslo hudklinikk. Legen virket stresset, fokuserte på alt annet enn det jeg hadde blitt henvist dit for og snakket i munnen på meg når jeg prøvde å flytte fokusområdet mot det faktiske problemet. Følte meg verken hørt eller forstått, noe jeg aldri har opplevd hos lege før.

Folkens, styr unna!

Profesjonalitet

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Professor Dr. Jens Roar Bjerke utførte sitt arbeid på en meget trygg og profesjonell måte. Resultatet er forbilledlig allerede etter to uker, så jeg sier tusen takk! Samarbeidet med Dr. Maja Tiganalova, som driver Oslo Hudklinikk sammen med ham, er godt.

Tommel opp

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forstå kritikken fra enkelte her. Må si det virker veldig rart for meg... Jeg har jevnlig gått hos Maya siste 15 år og anbefalt henne til mange venner og alle har så vidt meg bekjent vært veldig fornøyde. Aldri opplevd en mer kunnskapsrik lege og virker på meg som at hun virkelig bryr seg også. Stor tommel opp fra meg.

Sikkert kunnskapsrik men meget dårlig opplevelse

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg kan heller ikke anbefale Maya som hudlege. Hun var rask til å trekke konklusjoner, etter å ha vist meg en gammel bok om huden. Hun var i hast etter å få inn neste pasient, og tok fram en bankterminal etter 10 minutter, selv om jeg ikke hadde fått noen svar. Hun ville heller ikke se på huden min, og jeg følte hun ikke orket å snakke.

Trygg og god konsultasjon

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Har hatt en meget god konsultasjon hos hudlege Bjerke. Hyggelig kommunikasjon hos en meget kompetent fagperson.