Jens Roar Bjerke

Jens Roar Bjerke, Oslo Hudklinikk

Hud og veneriske sykdommer

1973

Jens Roar Bjerke Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Jens Roar Bjerke er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jens Roar Bjerke

Ikke videre imponert

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Tregt og rotete opplegg. Opplever bl.a. at avgitte diagnoser ikke blir tilstrekkelig dokumentert og må som følger oppsøke ny spesialist for å bli tilstrekkelig diagnostisert. Legen gikk også over til å bli privat uten å opplyse om dette, noe som plutselig førte til noen uforutsette utgifter fra min side. Bytter nå spesialist.

Lege som anbefales

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Kort ventetid og proff behandling.meget godt fornøyd med behandlingen.Det er ingen tvil om at han er dyktig,ellers hadde han aldri vært professor ved OIS.

Veldig fornøyd med alt!

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg fikk raskt time, han var helt presis og ryddig på alle måter. Hyggelig, høflig, dyktig og sikker faglig sett. Virket ha stor erfaring.
Følte meg ivaretatt og kommer til å ta kontakt igjen hvis behov. Anbefales absolutt!
Forøvrig så liker jeg overhodet ikke disse nettstedene der pasienter (som kan være helt anonyme) skal rose eller rise eller henge ut en lege eller annen fagperson alt ettersom kjemien stemte eller pasientens humør var på konsultasjonsdagen. Jeg ser på denne siden og lignende sider som en moderne gapestokk som vi burde kunne klare oss uten. Det finnes bedre måter å gi tilbakemelding til en behandler.

Anbefales

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg har gått til Dr. Bjerke i mange år, og jeg må si at man raskt skjønner at dette er en lege med mye kunnskap. Han får min anbefaling.

Anbefaler ikke Dr. Bjerke.

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Selvom Dr. Bjerke har kort ventetid ville jeg ikke gått tilbake. På bakgrunn av hans fremtoning stolte jeg ikke på vurderingene han gjorde angående mitt problem.